eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malanów › Szkolenia oraz wyjazdy integracyjne w ramach realizacji projektu PO KL

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-06

Malanów: Szkolenia oraz wyjazdy integracyjne w ramach realizacji projektu PO KL
Numer ogłoszenia: 287326 - 2012; data zamieszczenia: 06.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 150139 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Malanowie, ul. Turecka 16, 62-709 Malanów, woj. wielkopolskie, tel. 063 2892027, faks 063 2892027.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia oraz wyjazdy integracyjne w ramach realizacji projektu PO KL.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Organizacja 10 szkoleń dla grupy 114 beneficjentów, oraz organizacja imprez kulturalno - edukacyjno - integracyjnych dla uczestników i uczestniczek szkoleń wraz z dziećmi. Zamówienie obejmuje również: 1.Zorganizowanie i opłacenie badań lekarskich, książeczek zdrowia niezbędnych do nabycia uprawnień przez uczestników i uczestniczki szkoleń. 2.Ubezpieczenie uczestników i uczestniczek szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie szkolenia oraz w drodze na szkolenie i ze szkolenia, 3.Przeprowadzenie i załatwienie formalności związanych z egzaminem, wydanie zaświadczeń, certyfikatów o ukończeniu szkolenia i zdobytych kwalifikacjach, 4.Zapewnienie uczestnikom i uczestniczką szkolenia bezpłatnych materiałów szkoleniowych , 5.Oznakowanie materiałów szkoleniowych , prezentacji multimedialnych i sal wykładowych poprzez umieszczenie logo typów unijnych projektu, materiałów promujących , które Zamawiający wcześniej dostarczy. 6.Zapewnienie uczestnikom i uczestniczką szkolenia wyżywienia: obiad ( ciepły posiłek) w połowie zajęć oraz serwis kawowy (kawa, herbata, suche ciastka), woda mineralna w przerwach. 7. Zwrot dojeżdżającym uczestnikom i uczestniczką na szkolenie kosztów dojazdu, (dojazd dla uczestników z terenu powiatu wyceniany po kosztach przejazdu transportem publicznym) 8.Zapewnienie nadzoru wewnętrznego służącego podniesieniu jakości szkolenia, 9.Dwukrotnie podczas realizacji szkoleń przeprowadzona zostanie ankieta wśród uczestników i uczestniczek szkoleń, której wzór zostanie zaakceptowany przez Zamawiającego, 10.Przeprowadzenie zajęć w dostosowanych pomieszczeniach oraz wyposażonych w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji przedmiotu umowy, spełniających bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki. 11.Prowadzenie podczas szkoleń dziennika zajęć oraz listy obecności uczestników i uczestniczek szkolenia. 12. Zapewnienie opieki nad maksymalnie 15 dziećmi uczestników i uczestniczek w przedziale wiekowym od 1 do 10 lat, podczas prowadzonych szkoleń..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Nazwa projektu: Wystarczy chcieć-aktywizacja społeczno-zawodowa na terenie gmin Powiatu Tureckiego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Priorytet VII, Działanie 7.1..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Organizacja kursów i warsztatów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej, Plac Inwalidów 10, 01-552 Warszawa, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 330432,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 384830,00

  • Oferta z najniższą ceną: 384830,00 / Oferta z najwyższą ceną: 384830,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wyjazdy integracyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Turystyczno - Handlowe ALICJA Michalina Piwowar, ul. Kolska Szosa 3, 62-700 Turek, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 208716,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 168132,00

  • Oferta z najniższą ceną: 168132,00 / Oferta z najwyższą ceną: 168132,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.