eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyry › Udzielenie Gminie Wyry w 2011 roku długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 2.000.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wyry i spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-03

Wyry: Udzielenie Gminie Wyry w 2011 roku długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 2.000.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wyry i spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Numer ogłoszenia: 287157 - 2011; data zamieszczenia: 03.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Dąbrowszczaków 133, 43-175 Wyry, woj. śląskie, tel. 032 3256800, faks 032 3256809.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyry.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie Gminie Wyry w 2011 roku długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 2.000.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wyry i spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Wyry w 2011 roku długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych), na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wyry i spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów. 1.2. Rada Gminy Wyry w § 3 ust. 4 Uchwały nr III/15/2011 z dnia 14 stycznia 2011r. w sprawie uchwalenia Budżetu Gminy Wyry na 2011 rok upoważniła Wójta Gminy Wyry do zaciągnięcia kredytu. 1.3. Wójt Gminy Wyry dnia 26 sierpnia 2011 roku wydał Zarządzenie nr 69/2011 w sprawie: zaciągnięcia długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 2.000.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wyry i spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów. 1.4. Regionalna Izba Obrachunkowa w Katowicach wydała pozytywną opinię o możliwości spłaty przez Gminę Wyry kredytu długoterminowego w kwocie 2.000.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wyry i spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów - Uchwała nr 4100/IV/138/2011 z dnia 20 września 2011 roku IV Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej. 1.5. Kredyt przeznaczony jest na na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wyry i spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów. 1.6. Okres kredytowania - od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2016r. 1.7. Kredyt zostanie udzielony w dwóch transzach: I transza do 30 listopada 2011r. w kwocie - 1.000.000,00 zł. Zakłada się możliwość zmiany daty uruchomienia I transzy kredytu w zależności od daty zawarcia umowy, II transza do 15 grudnia 2011r. w kwocie - 1.000.000,00 zł. 1.8. Termin uruchomienia transz kredytu nastąpi na pisemny wniosek zamawiającego. 1.9. Ostateczny termin wykorzystania kredytu upływa z dniem 31 grudnia 2011 roku. 1.10. Postawienie kredytu do dyspozycji zamawiającego nastąpi nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 1.11. Wymagany okres karencji spłaty rat kapitałowych do 29 marca 2012r., spłata pierwszej raty kapitałowej nastąpi 30 marca 2012r., a ostatniej 31 grudnia 2016r. Spłata rat kapitałowych będzie następowała w okresach kwartalnych. 1.12. Kwota wykorzystanego kredytu będzie oprocentowana w stosunku rocznym. Oprocentowanie kredytu będzie zmienne, wyliczone jako suma stawki bazowej WIBOR dla depozytów 3M na rynku międzybankowym, obowiązującej w pierwszym roboczym dniu danego kwartału kalendarzowego za który naliczone będą odsetki i marży banku, która będzie stała przez cały okres kredytowania (określonej w ofercie). 1.13. Zmiana oprocentowania (wzrost lub spadek) następuje raz w kwartale i powinna być spowodowana wyłącznie zmianą stawki WIBOR 3M obowiązującej w pierwszym dniu roboczym danego kwartału kalendarzowego. W wypadku wzrostu oprocentowania wzrost następuje najwyżej o taki procent, o jaki wzrośnie stawka WIBOR 3M. W przypadku spadku stawki WIBOR 3M oprocentowanie ulega zmniejszeniu o taki procent, o jaki zmniejszy się stawka WIBOR 3M. Zastrzega się, że pierwsza zmiana oprocentowania nastąpi od 02.01.2012r. 1.14. Bank powiadomi zamawiającego o zmianie oprocentowania na piśmie, podając stawkę bazową WIBOR 3M (stanowiącą podstawę obliczenia oprocentowania kredytu w danym kwartale) oraz kwotę odsetek za poszczególne miesiące w kwartale rozliczeniowym. Zamawiający będzie powiadamiany pisemnie przez Wykonawcę o zmianie oprocentowania i o wysokości odsetek, w terminie do 20 dnia pierwszego miesiąca w kolejnym kwartale rozliczeniowym. 1.15. Termin spłaty pierwszych odsetek nastąpi 30.12.2011r. Odsetki te będą naliczone za okres od dnia uruchomienia kredytu do dnia 31.12.2011r. od faktycznie wykorzystanych środków, przy założeniu, że rok odsetkowy ma 365 dni, a w latach przestępnych 366. Spłata kolejnych odsetek będzie następowała w terminach miesięcznych do ostatniego dnia roboczego miesiąca włącznie. 1.16. Odsetki liczone będą od faktycznie wykorzystanych środków tj. jeżeli w danym miesiącu następuje spłata raty kapitału, a miesiąc ten liczy 31 dni, to odsetki za 30 dni danego miesiąca liczone są od kwoty pozostałej do spłaty (salda kredytowego) a za 1 dzień od kwoty pomniejszonej o spłaconą ratę w danym miesiącu (zmniejszonego salda kredytowego). 1.17. Całkowity koszt kredytu stanowi sumę jednorazowej prowizji od udzielonego kredytu oraz łącznej kwoty odsetek (obliczonej dla całego okresu trwania umowy). 1.18. Prowizja będzie płatna z własnych środków zamawiającego przy uruchomieniu kredytu. 1.19. Marża w całym okresie kredytowania nie może ulec zmianie. 1.20 Spłata kredytu przed terminem, nie wiąże się z dodatkowymi kosztami obsługi. 1.21. Spłata kapitału będzie następowała kwartalnie w terminach i kwotach określonych w HARMONOGRAMIE SPŁATY tj. załączniku A, który stanowi załącznik do formularza oferty. 1.22. Wysokość i terminy spłaty rat kapitałowych mogą być zmienione na pisemny wniosek zamawiającego, lecz kwota kapitału do spłaty nie może być mniejsza niż kwoty przyjęte do spłaty w danym roku budżetowym. 1.23. Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy. 1.24. Z tytułu obsługi kredytu nie będą pobierane żadne opłaty i prowizje poza ujętymi w ofercie. 1.25. Zamawiający złoży oświadczenie o poddaniu się egzekucji bankowej. UPRASZA SIĘ O DOKŁADNE I WNIKLIWE ZAPOZNANIE SIĘ I PRZYJĘCIE ZASAD DOTYCZĄCYCH WYLICZENIA CENY, KTÓRE ZOSTAŁY OPISANE W ROZDZIALE XVI SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych zero groszy). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z póź. zm.). 3. Wadium musi być wniesione do dnia 16.11.2011r. do godz. 11.45. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Tychy 81 8435 0004 0000 0000 6145 0001 z oznaczeniem: Udzielenie Gminie Wyry w 2011r. długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 2.000.000,00 zł - wadium. 5. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu zamawiający uzna wadium, które zostanie wniesione na rachunek bankowy zamawiającego do dnia 16.11.2011r. do godz. 11.45. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 6. Pozostałe formy wadium należy złożyć do depozytu w kasie Urzędu Gminy Wyry przed terminem składania ofert. 7. Godziny otwarcia kasy: a) poniedziałek 8.00-16.30 przerwa 12.00-13.00, b) wtorek - czwartek 8.00-15.00 przerwa 12.00-13.00, c) piątek 12.00-13.00 bez przerwy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przystępujący do postępowania przetargowego winien posiadać status banku krajowego bądź zagranicznego w rozumieniu ustawy z dnia 29.08.1997r. Prawo bankowe (Dz. U z 2002r. Nr 72 poz. 665 z późn. zm.). Ocena spełniania ww warunku zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Nie wykazanie spełnienia ww warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje tego warunku. Ocena spełniania ww warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 2), według formuły spełnia - nie spełnia. Nie wykazanie spełnienia ww warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje tego warunku. Ocena spełniania ww warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 2), według formuły spełnia - nie spełnia. Nie wykazanie spełnienia ww warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje tego warunku. Ocena spełniania ww warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 2), według formuły spełnia - nie spełnia. Nie wykazanie spełnienia ww warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje tego warunku. Ocena spełniania ww warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 2), według formuły spełnia - nie spełnia. Nie wykazanie spełnienia ww warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2. 3. Wypełniony i podpisany harmonogram spłaty - załącznik A. 4. Projekt umowy przygotowany przez Wykonawcę zamówienia. 5. Dowód wniesienia wadium zgodnie z rozdz. XI. 6. Pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie, wskazująca, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy jest to tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów. Ustanowione pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: a) wydłużenie lub skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy, w zakresie udzielonego kredytu, b) zmiana harmonogramu spłaty kredytu, c) wydłużenie okresu postanowienia kredytu do dyspozycji, d) zmiana formy zabezpieczenia kredytu, e) zmiana waluty kredytu. 2. Zmiana będzie możliwa w przypadku wystąpienia istotnej zmiany warunków finansowych w szczególności w wypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: a) zmiany sytuacji finansowej Zamawiającego w stosunku do sytuacji opisanej przepływami pieniężnymi, b) zmiany okresu realizacji wydatków, c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, d) zmiany wynikające z działania siły wyższej. 3. Warunku wprowadzenia zmian do umowy kredytowej: a) zmiana może być inicjowana na wniosek Wykonawcy bądź Zamawiającego, a strona wnioskująca zobowiązana jest do jej szczególnego uzasadnienia oraz wskazania podstawy prawnej i umownej, b) zmiana musi uzyskać aprobatę obu storn umowy, c) zmiana musi być wprowadzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności, d) zmiana nie może spowodować wykroczenia usługi poza przedmiot zamówienia opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyry.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy Wyry, 43-175 Wyry, ul. Dąbrowszczaków 133, pokój nr 12 (II piętro), odpłatnie po wcześniejszym pisemnym zamówieniu..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2011 godzina 11:45, miejsce: Ofertę można złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy Wyry, 43-175 Wyry, ul. Dąbrowszczaków 133, Sekretariat, (I piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.