eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługi w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w obiektach Policji położonych na terenie woj. wielkopolskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-22

Poznań: Usługi w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w obiektach Policji położonych na terenie woj. wielkopolskiego
Numer ogłoszenia: 287138 - 2013; data zamieszczenia: 22.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Jana Kochanowskiego 2A, 60-844 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8412743, 8412740, faks 061 8412744.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w obiektach Policji położonych na terenie woj. wielkopolskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw 437 urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w obiektach Policji położonych na terenie woj. wielkopolskiego. Zamówienie podzielone jest na 5 niżej określonych części: 1) Część nr 1 - przegląd, konserwacja i naprawa 244 urządzeń klimatyzacyjnych i 56 urządzeń wentylacyjnych w obiektach Policji położonych na terenie powiatów poznańskiego, gnieźnieńskiego, międzychodzkiego, nowotomyskiego, obornickiego, szamotulskiego i średzkiego; 2) Część nr 2 - przegląd, konserwacja i naprawa 36 urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Policji położonych na terenie powiatów gostyńskiego, grodziskiego, kościańskiego, leszczyńskiego, rawickiego, śremskiego i wolsztyńskiego. 3) Część nr 3 - przegląd, konserwacja i naprawa 27 urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Policji na terenie powiatów jarocińskiego, kaliskiego, kępińskiego, krotoszyńskiego, ostrowskiego, ostrzeszowskiego i pleszewskiego. 4) Część nr 4 - przegląd, konserwacja i naprawa 39 urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Policji położonych na terenie powiatów kolskiego, konińskiego, słupeckiego, wrzesińskiego i tureckiego. 5) Część nr 5 - przegląd, konserwacja i naprawa 35 urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Policji położonych na terenie powiatów chodzieskiego, czarnkowsko-trzcianeckiego, pilskiego, wągrowieckiego i złotowskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże wykonanie lub wykonywanie, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeglądów i konserwacji nie mniej niż 10 urządzeń wentylacyjnych lub klimatyzacyjnych oraz załączy dowody, określające, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacji w zakresie naprawy i obsługi technicznej urządzeń i instalacji chłodniczych zawierających substancje kontrolowane (art. 11 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową - Dz. U. Nr 121, poz. 1263 ze zm. - oraz §3 ust. 1 pkt 1 rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 16 sierpnia 2004 r. w sprawie programów kursów, przeprowadzania egzaminów oraz wzoru świadectwa kwalifikacji w zakresie substancji kontrolowanych - Dz. U. Nr 195, poz. 2009) - w przypadku, gdy wykonawca będzie składał ofertę na dwie lub większą ilość części, będzie musiał dysponować liczbą osób posiadających w/w kwalifikację odpowiadającą liczbie części np. 2 części - 2 osoby posiadające kwalifikacje, 3 części - 3 osoby posiadające kwalifikacje.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, o treści określonej w załącznikach nr 2.1-2.5 do SIWZ - odpowiednio do danej części postępowania, 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a) ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca, b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy - upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela/lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych pkt. 1 - 3 i na określonych w nich warunkach. 1) Dopuszczalne są zmiany spowodowane udzieleniem przez Wykonawcę upustów promocyjnych. W przypadku udzielenia przez Wykonawcę upustów promocyjnych dla klienta w okresie trwania Umowy, upusty będą obowiązywały również dla tej Umowy. 2) Dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego 3) Dopuszczalne są zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów usługi po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę. 4) Dopuszczalna jest zmiana płatnika za wykonane usługi. 5) Zmiany terminu wykonania usługi będące następstwem okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie prac. 6) Zmiany terminu wykonania usługi spowodowane siłą wyższą, w tym klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi zrealizowanie usług w terminie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.poznan.kwp.policja.gov.pl/portal/KWP/591/1366/Tabela.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu, ul. Dąbrowskiego 17a, Sekcja ds. Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2013 godzina 11:30, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu, ul. Kochanowskiego 2a, 60-844 Poznań lub Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu ul. Dąbrowskiego 17a Sekcja ds. Zamówień Publicznych, sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Prace związane z przeglądem i konserwacją, o których mowa w §3 projektu umowy, w jednostkach Policji określonych w załączniku nr 1 do Umowy, Wykonawca winien wykonać w okresie jednego miesiąca od dnia zawarcia umowy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przegląd, konserwacja i naprawa urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w obiektach Policji położonych na terenie powiatów poznańskiego, gnieźnieńskiego, międzychodzkiego, nowotomyskiego, obornickiego, szamotulskiego i średzkiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd, konserwacja i naprawa 244 urządzeń klimatyzacyjnych i 56 urządzeń wentylacyjnych w obiektach Policji położonych na terenie powiatów poznańskiego, gnieźnieńskiego, międzychodzkiego, nowotomyskiego, obornickiego, szamotulskiego i średzkiego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przegląd, konserwacja i naprawa urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Policji położonych na terenie powiatów gostyńskiego, grodziskiego, kościańskiego, leszczyńskiego, rawickiego, śremskiego i wolsztyńskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd, konserwacja i naprawa 36 urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Policji położonych na terenie powiatów gostyńskiego, grodziskiego, kościańskiego, leszczyńskiego, rawickiego, śremskiego i wolsztyńskiego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przegląd, konserwacja i naprawa urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Policji na terenie powiatów jarocińskiego, kaliskiego, kępińskiego, krotoszyńskiego, ostrowskiego, ostrzeszowskiego i pleszewskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd, konserwacja i naprawa 27 urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Policji na terenie powiatów jarocińskiego, kaliskiego, kępińskiego, krotoszyńskiego, ostrowskiego, ostrzeszowskiego i pleszewskiego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przegląd, konserwacja i naprawa urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Policji położonych na terenie powiatów kolskiego, konińskiego, słupeckiego, wrzesińskiego i tureckiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd, konserwacja i naprawa 39 urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Policji położonych na terenie powiatów kolskiego, konińskiego, słupeckiego, wrzesińskiego i tureckiego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przegląd, konserwacja i naprawa urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Policji położonych na terenie powiatów chodzieskiego, czarnkowsko-trzcianeckiego, pilskiego, wągrowieckiego i złotowskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd, konserwacja i naprawa 35 urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Policji położonych na terenie powiatów chodzieskiego, czarnkowsko-trzcianeckiego, pilskiego, wągrowieckiego i złotowskiego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.