eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żnin › przebudowa drogi nr 2326C Janowiec Wlkp-Rogowo odc.od km 5+250 do km 7+250 dł.2,0 km

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-21

POZYCJA 28710

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Żnin: przebudowa drogi nr 2326C Janowiec Wlkp-Rogowo odc.od km 5+250 do km 7+250 dł.2,0 km Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie z siedzibą w Podgórzynie, do kontaktów: Jacek Mazany - Dyrektor, Wiesława Malcher, Podgórzyn 62a, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3020668, fax 052 3020668, e-mail: wieslawa.malcher@zdp-znin.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi nr 2326C Janowiec Wlkp-Rogowo odc.od km 5+250 do km 7+250 dł.2,0 km. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Droga powiatowa 2326 C Janowiec Wlkp.-Rogowo odc.od km 5+250 do km 7+250 dł.2,0 km. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej 2326 C Janowiec Wlkp.-Rogowo odc.od km 5+250 do km 7+250dł.2,0 km Roboty dotyczą: ETAP I - do 30.10.2007r. profilowanie istniejącej nawierzchni masa mineralno-asfaltową, przebudowy zjazdów,zatok,wyrównania i profilowania poboczy,oczyszczenia rowów,przepustów,kanalizacji deszczowej w m.Kołdrąb. ETAP II - do 30.05.2008r. wyrównanie nawierzchni masą mineralno-asfaltową wykonania powierzchniowego utrwalenie nawierzchni grysem i emulsją, 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz skladek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie , z uzyskał zgodę na zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert. 3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4- 9 ustawy , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składaniu ofert oraz spełniają warunki określone w pkt. III. 2 niniejszego ogłoszenia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przebudowa drogi powiatowej nr 2326 C dł. 2,0 km od km 5+250 do km 7+250 dł. 2,0 km szer.5-6 mb 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.05.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Odstępuje się od pobrania wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie ubiegać sie mogą wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy prawo zamówień publicznych,spełniajacy warunki określone w art.22ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. a)Potencjał kadrowy - Wykonawca musi mieć do dyspozycji kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane z praktyką w drogownictwie. b)Potencjał techniczny - Wykonawca musi posiadać dostęp do: otaczarek mieszanek mineralno-bitumicznych, rozkładarki mieszanki bitumicznej , skrapiarki lepiszcza, szczotki mechanicznej ,rozsypywarki kruszywa, kompletu walcy, ładowarki, spycharki, samochodów samowyładowczych w ilości zapewniającej ciągłość dowozu masy. c)Doświadczenie - Wykonawca musi wykazać że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 2 zadania o porównywalnym stopniu trudności zbliżonym do zakresu i wartości przedmiotu zamówienia. d)Potencjał finansowo-ekonomiczny - roczny obrót w okresie 3 lat 1000000 PLN, polisę ubezpieczeniową Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków Zamawiajacy dokona na podstawie analizy przedstawionych dokumentów, sprawdzając kompletność,spełnienia warunków dopuszczjących oraz jakość złożonych dokumentów metodą spełnia/niespełnia. Brak wykaznia spełnienia ktoregokolwiek z wymaganych warunków skutkuje odrzuceniem oferty wykonawcy.Dokumenty mogą być złożone w formie orginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z orginałem przez wykonawcę Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia,że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynnosci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawa zamówień publicznych, składa nastepujace dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz skladek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, z uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert. 3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4- 9 ustawy , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składaniu ofert. 4.oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. B.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia nalezy złożyć nastepujace dokumenty: 1.Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadajacym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzajacymi, że roboty te zostały należycie wykonane. C) W celu potwierdzenia spełnienia warunku sie przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia, należy złożyć nastepujące dokumenty: 1.Sprawozdanie finansowe za ostatnie trzy lata, w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdań, obroty oraz zobowiazania i należnosci za okres nie dłuższy niż 3 lata obrotowe , a jezeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2.Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finnasowych lub zdolność kredytową wykonwcy wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem składnia ofert. Wyżej wymienione dokumenty moga być złożoone w formie orginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę /osoby uprawnione do podpisania oferty, z dopiskiem za zgodność z orginałem

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-znin.com.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Opłata obowiązuje przy przekazaniu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w formie pisemmnej.Opłata w kasie Zarządu Dróg Powiatowych lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.06.2007, godzina 10:15, siedziba Zarządu Dróg Powiatowych w Żninie Podgórzyn 62a 88-400 Żnin - Sekretariat.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.