eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawy sosów, zup, przypraw, grzybów i karmy dla psów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-20

Olsztyn: Dostawy sosów, zup, przypraw, grzybów i karmy dla psów
Numer ogłoszenia: 287076 - 2009; data zamieszczenia: 20.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1106 , ul. Saperska 1, 10-073 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5423856, faks 089 5422815, 5423022.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw1106.netax.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sosów, zup, przypraw, grzybów i karmy dla psów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sosy, zupy, przyprawy, grzyby i karma dla psów: sos grzybowy, sos myśliwski, sos boloński, barszcz czerwony - instant, żurek, majonez 20-30g., majonez 0,5 - 1 kg musztarda 20-30 g., musztarda 0,5 - 1 kg., ketchup 20 g - 30 g., ketchup 0,5 - 1 kg., przyprawa do mięsa, przyprawa do ryb, przyprawa do drobiu, przyprawa uniwersalna, ocet, kwasek cytrynowy, cynamon, bulion drobiowy, bazylia, oregano, żelatyna spożywcza, grzyby suszone, karma sucha dla psów, konserwy mięsne dla psów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.87.12.00 - Sosy, mieszanki przypraw i mieszanki przypraw korzennych 15.89.14.00 - Zupy 03.22.12.60 - Grzyby 15.71.30.00 - Karma dla zwierząt domowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium w wysokości 4 300 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: za spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości, co najmniej 22 000 zł. 3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust 1 punkt 1-3 i ust. 2. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 4.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. 5.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą (art. 24 ust. 4 Pzp). 6.Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki określone w ust. 1 i 2, jeżeli złoży oświadczenie i dokumenty wymienione w rozdziale VI SIWZ. 7.W zakresie przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga by oferowane środki spożywcze były dopuszczone do obrotu oraz spełniały wymogi norm przywołanych w opisie przedmiotu zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem: - decyzję właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzenia, warunkowego zatwierdzenia, przedłużenia warunkowego zatwierdzenia, zawieszenia lub cofania zatwierdzenia zakładów ( podstawa prawna art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - tj. Dz. U. z 2006 r. nr 171, poz. 1225) , 2)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.W celu potwierdzenia opisanego w rozdziale 5 ust. 2 warunku, Zamawiający żąda informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dokumenty o których mowa w ust. 2 składa w formach przewidzianych zapisami § 2 ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane; 5.Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1)Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, 2)Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. 6.Pełnomocnictwo do podpisywania ofert i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w ust. 2 pkt. 2 ,winno być złożone w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważnionej na podstawie dokumentu wymienionego ust. 2 pkt. 2 oraz jej podpisem. 7.Kopię dowodu wniesienia wadium. 8.Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu - wzór załącznik nr 1 do SIWZ. 9.Wykonawcy występujący wspólnie o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ustępie 2 składają oddzielnie. Dokumenty wskazane w ust. 3 mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców lub wspólnie. Pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 6 winno upoważniać pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 8 w zakresie art. 22 ust. 1 - 3 Pzp składane jest wspólnie. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 Pzp składa każdy Wykonawca. 10.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda zaświadczenia ( certyfikatu) niezależnego podmiotu ( Państwowa Inspekcja Sanitarna, Inspekcja Weterynaryjna, Jednostki Certyfikującej) zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy dotyczących wprowadzenia i utrzymania procedur opartych o zasady HACCP (Podstawa prawna - art. 59 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.11rbm.wp.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wnioski o SIWz przesłać na fax 089 542 28 15 od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-12:00 podając nazwę firmy, adres, fax, e-mail oraz NIP. Płatnośc przy odbiorze za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2009 godzina 08:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego budynek nr 1 pokój 18 w godz. 07:00-15:00 w dni robocze. Nie dopuszcza się składania ofert na biurze przepustek lub u oficera dyżurnego..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.