eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Maleniecka › usługi leśne z zakresu mechanicznego uprzątnięcia powierzchni przeznaczonych do odnowienia z pozostałości pozrębowych w Nadleśnictwie Ruda Maleniecka w 2006 r.



Ogłoszenie z dnia 2006-01-03

POZYCJA 286

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Ruda Maleniecka: usługi leśne z zakresu mechanicznego uprzątnięcia powierzchni przeznaczonych do odnowienia z pozostałości pozrębowych w Nadleśnictwie Ruda Maleniecka w 2006 r. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ruda Maleniecka, do kontaktów: Krzysztof Kuszewski, Ruda Maleniecka 116, 26-242 Ruda Maleniecka, tel. 041 3731595, fax 041 3951545, e-mail: nadlesnictwo.ruda@radom.lasy.gov.pl, www.radom.lasy.gov.pl/ruda/. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi leśne z zakresu mechanicznego uprzątnięcia powierzchni przeznaczonych do odnowienia z pozostałości pozrębowych w Nadleśnictwie Ruda Maleniecka w 2006 r. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Usługi leśne polegające na mechanicznym rozdrobnieniu pozostałości pozrębowych oraz pozostających na przeznaczonych do odnowienia powierzchniach drzewek i krzewów. Zabieg zostanie wykonany na powierzchni 55,28 ha. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Usługi będą wykonywane na terenie Nadleśnictwa Ruda Maleniecka. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Oryginalny kod CPV: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej Kod CPV wg słownika 2008: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.03.2006; data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wartość wadium wynosi 600 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zamawiający zrealizuje płatności w terminie do 21 dni od daty otrzymania faktury za wykonane usługi. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny konieczny do wykonania zamówienia; a) W przypadku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada maszyny i urządzenia niezbędne do wykonania zamówienia w tych zadaniach, wymagania minimalne: dysponują minimum 1 rozdrabniaczem odpadów pozrębowych zaopatrzonym w urządzenie rozdrabniające o stałych zębach oraz ciągnikiem umożliwiającym wykonanie mechanicznego oczyszczenia powierzchni do przeznaczonych do odnowienia z odpadów pozrębowych po zagregowaniu go z uprzednio wspomnianym rozdrabniaczem. b) W przypadku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (tj. mechaniczne oczyszczanie powierzchni przeznaczonych do odnowienia z odpadów pozrębowych) o łącznej wartości minimum 30 000 zł (trzydzieści tysięcy złotych). 3) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) 2) aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych podatków, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskała zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) aktualna informację z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) aktualna informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzająca, iż na podmioty zbiorowe ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Obowiązek złożenia informacji, o której mowa w niniejszym punkcie dotyczy jedynie osób prawnych oraz handlowych spółek osobowych. Informacji tej nie przedkładają wykonawcy będący osobami fizycznymi, także w sytuacji, gdy prowadzą działalność w formie spółek cywilnych. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt III.2.1.2a) wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje wykonawca na załączniku Nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt III.2.1.2b ) wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: Wykaz usług wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat (na załączniku nr 7) polegających na wykonaniu usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia na łączną kwotę nie mniejszą niż 30 000 zł oraz dokumenty potwierdzające, iż usługi określone w załączniku nr 5 zostały wykonane z należytą starannością (opinie, list polecające, referencje itp.) . Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia" w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w specyfikacji. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ST-2710/8/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 10.02.2006, cena - 10 PLN. Warunki i sposób płatności: opłatę należy uiścić w kasie Zamawiającego lub wnieść ją na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP o. Końskie 78 1020 2629 0000 9202 0102 0353. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 13.02.2006 godzina 09:45. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 13.02.2006, godzina 12:00, siedziba Zamawiającego, sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 20.12.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.