eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawy drobiu i wędlin drobiowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-20

Olsztyn: Dostawy drobiu i wędlin drobiowych
Numer ogłoszenia: 286996 - 2009; data zamieszczenia: 20.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1106 , ul. Saperska 1, 10-073 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5423856, faks 089 5422815, 5423022.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw1106.netax.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy drobiu i wędlin drobiowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy drobiu (uda całe z kurczaka mrożone, filet z piersi kurczaka mrożone, uda całe z kurczaka, filet z piersi kurczaka, filet z piersi indyka mrożone, filet z piersi indyka, wątroba z kurczaka mrożona, wątroba z kurczaka, żołądki kurczaka mrożna, żołądki kurczaka) i wędlin drobiowych (parówki drobiowe, szynka drobiowa, szynka z indyka, mortadela drobiowa) dla jednostek wojskowych w garnizonach: Morąg, Ostróda, Lidzbark Warmiński, Bartoszyce, Elbląg, Braniewo, Tczew, Giżycko, Węgorzewo, Orzysz, Bemowo Piskie, Gołdap, Lipowiec, Suwałki, Białystok zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 3 do wzoru umowy (rozdział XVI SIWZ)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00 - Drób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę na dwie części wniesienia wadium w wysokości 8 200 zł. Wykonawca składający ofertę na poszczególne części zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: dla części nr 1 - 7 400 zł, dla części nr 2 - 800 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie. 2.Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: za spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości, co najmniej: - część 1 - 37 000 zł, - część 2 - 4 000 zł. 3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust 1 punkt 1-3 i ust. 2. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 4.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. 5.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą (art. 24 ust. 4 Pzp). 6.Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki określone w ust. 1 i 2, jeżeli złoży oświadczenie i dokumenty wymienione w rozdziale VI SIWZ. 7.W zakresie przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga by oferowane środki spożywcze były dopuszczone do obrotu oraz spełniały wymogi norm przywołanych w opisie przedmiotu zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, decyzji właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzenia, warunkowego zatwierdzenia, przedłużenia warunkowego zatwierdzenia, zawieszenia lub cofania zatwierdzenia zakładów ( podstawa prawna art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - tj. Dz. U. z 2006 r. nr 171, poz. 1225) lub decyzję administracyjną powiatowego lekarza weterynarii o zatwierdzeniu zakładu i nadania zakładowi weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego ( podstawa prawna art. 7 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego - Dz. U. 06.17.127 z 2 lutego 2006 r.) 2)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.W celu potwierdzenia opisanego w rozdziale 5 ust. 2 warunku, Zamawiający żąda informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dokumenty o których mowa w ust. 2 składa w formach przewidzianych zapisami § 2 ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane; 5.Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1)Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, 2)Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. 6.Pełnomocnictwo do podpisywania ofert i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w ust. 2 pkt. 2 ,winno być złożone w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważnionej na podstawie dokumentu wymienionego ust. 2 pkt. 2 oraz jej podpisem. 7.Kopię dowodu wniesienia wadium. 8.Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu - wzór załącznik nr 1 do SIWZ. 9.Wykonawcy występujący wspólnie o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ustępie 2 składają oddzielnie. Dokumenty wskazane w ust. 3 mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców lub wspólnie. Pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 6 winno upoważniać pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 8 w zakresie art. 22 ust. 1 - 3 Pzp składane jest wspólnie. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 Pzp składa każdy Wykonawca. 10.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda zaświadczenia ( certyfikatu) niezależnego podmiotu ( Państwowa Inspekcja Sanitarna, Inspekcja Weterynaryjna, Jednostki Certyfikującej) zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy dotyczących wprowadzenia i utrzymania procedur opartych o zasady HACCP (Podstawa prawna - art. 59 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.11rbm.wp.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wnioski o SIWZ przesłać na fax 089 542 28 15 od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-12:00 podając nazwę firmy, adres, fax, e-mail oraz NIP. Płatnośc przy odbiorze za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2009 godzina 08:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego budynek nr 1 pokój 18 w godz. 7:00-15:00 w dni robocze. Nie dopuszcza się składania ofert na biurze przepustek lub u oficera dyzurnego..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy drobiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy drobiu dla jednostek wojskowych w garnizonach: Morąg, Ostróda, Lidzbark Warmiński, Bartoszyce, Elbląg, Braniewo, Tczew, Giżycko, Węgorzewo, Orzysz, Bemowo Piskie, Gołdap, Lipowiec, Suwałki, Białystok zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 3 do wzoru umowy (rozdział XVI SIWZ)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wędlin drobiowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy wędlin drobiowych dla jednostek wojskowych w garnizonach: Morąg, Ostróda, Lidzbark Warmiński, Bartoszyce, Elbląg, Braniewo, Tczew, Giżycko, Węgorzewo, Orzysz, Bemowo Piskie, Gołdap, Lipowiec, Suwałki, Białystok zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 3 do wzoru umowy (rozdział XVI SIWZ)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.35-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.