eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary Lubotyń › Dostawa oleju opałowego w sezonie grzewczym 2008/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-20

Stary Lubotyń: Dostawa oleju opałowego w sezonie grzewczym 2008/2009
Numer ogłoszenia: 286956 - 2009; data zamieszczenia: 20.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stary Lubotyń , Stary Lubotyń 42, 07-303 Stary Lubotyń, woj. mazowieckie, tel. 029 6446422, faks 029 6446425.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubotyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego w sezonie grzewczym 2008/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę oleju opałowego lekkiego o niskiej zawartości siarki w sezonie grzewczym 2009/2010 o parametrach: a) wartość opałowa nie niższa niż - 41 MJ/kg b) gęstość w temperaturze 15oC nie wyższa niż - 0,9 g/ml c) lepkość kinematyczna w temperaturze 20oC nie większa niż - 6,0 mm2/s d) temperatura zapłonu nie niższa niż - 56oC e) temperatura płynięcia nie wyższa niż - (-24oC) f) skład frakcyjny - do temperatury 250oC destyluje się nie więcej niż 65 % (v/v) - do temperatury 350oC destyluje się nie mniej niż 85 % (v/v) g) pozostałość po koksowaniu w 10 % pozostałości destylacyjnej nie większa niż 0,3 % (m/m) h) pozostałość po spopieleniu 0,01 % (m/m) i) zawartość siarki nie więcej niż 0,15 % (m/m) j) zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg k) całkowita zawartość zanieczyszczeń nie większa niż 24 mg/kg 2) Miejsce dostawy: a) budynek Szkoły Podstawowej w Starym Lubotyniu; b) budynek Szkoły Podstawowej w Sulęcinie Szlacheckim; c) budynek Urzędu Gminy w Starym Lubotyniu; d) budynek Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Starym Lubotyniu; 3) Ilość dostawy ok. 70 000 litrów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.10 - Niskosiarkowe oleje palne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy: a) których oferta spełnia wymagania określone w niniejszej SIWZ i odpowiada warunkom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych, b) którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) wykluczenie Wykonawcy/Odrzucenie oferty: a) Zamawiający wykluczy Wykonawcę w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 24 ust. 4 i 89 ust. 1 pkt 5 Zamawiający odrzuci Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia, b) Zamawiający odrzuci ofertę w przypadkach określonych w art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych, zawiadamiając o tym równocześnie wszystkich Wykonawców, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń określonych w SWIZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku do SIWZ - załącznik nr 1); 2) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (wg załączonego druku do SIWZ - załącznik nr 2); 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (wg załączonego druku do SIWZ - załącznik nr 4); 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 6) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (wg załączonego druku do SIWZ - załącznik nr 5); 7) koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem; 8) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 9) dokument potwierdzający źródło pochodzenia oleju będącego przedmiotem dostawy oraz cenę wyjściową producenta z dnia 19.08.2009 r. 10) pełnomocnictwo do podpisania oferty, w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubotyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Starym Lubotyniu 07-303 Stary Lubotyń Pokój nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Starym Lubotyniu 07-303 Stary Lubotyń Pokój nr 22.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.