eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › "Usługi usuwania chorych i suchych drzew wraz z frezowaniem pni oraz nasadzenia drzew przy drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Włocławek w 2017r."



Ogłoszenie z dnia 2017-02-21

Ogłoszenie nr 28690 - 2017 z dnia 2017-02-21 r.

Bydgoszcz: "Usługi usuwania chorych i suchych drzew wraz z frezowaniem pni oraz nasadzenia drzew przy drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Włocławek w 2017r."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 0841-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny 092364160, ul. ul. Dworcowa  80, 85-010  Bydgoszcz, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3705717, faks 52 3705740, e-mail zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Usługi usuwania chorych i suchych drzew wraz z frezowaniem pni oraz nasadzenia drzew przy drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Włocławek w 2017r."

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZDW.RDW5.12c.361.04.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są usługi usuwania chorych i suchych drzew wraz z frezowaniem pni oraz nasadzenia drzew przy drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Włocławek w 2017r. Zamówienie podzielono na dwa etapy: I etap obejmuje: - wycinkę drzew i uporządkowanie terenu po wycince wg harmonogramu wycinki przygotowanego przez wykonawcę, - frezowanie pnia na głębokość 20 cm poniżej poziomu pobocza (podłoża), - zasypanie i zagęszczenie dołów po frezowanych pniach zgodnie z SST - wywóz dłużyc i gałęzi poza pas drogowy, - oczyszczenie pasa drogowego po wycince drzew, - zakup pozyskanego drewna od Zamawiającego zgodnie z wyceną rzeczoznawcy, - oznakowanie terenu robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu przekazanym przez Zamawiającego. II etap obejmuje: -nasadzenie drzew zgodnie z załącznikiem nr 14 do SIWZ w pasie drogi wojewódzkiej lub w miejscach wskazanych przez właściwą miejscowo Gminę do 30.04.2017r. (przed nasadzeniem drzew Wykonawca musi poinformować Zamawiającego o zamiarze nasadzenia, tak by Zamawiający mógł skontrolować jakość sadzonek przed wykonaniem robót). -pielęgnacja nasadzonych drzew przez okres 12 miesięcy od daty odbioru. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować w pierwszej kolejności Etap I, a po zakończeniu przystąpić do realizacji Etapu II. Zamawiający wymaga, aby wycinka drzew odbywała się kompleksowo w ramach jednej drogi, dopiero po wycięciu wszystkich drzew przewidzianych do wycinka w ramach jednej drogi, Wykonawca może przystąpić do wycinki na kolejnej drodze. 1 Zakres zamówienia: 1.1 Etap I - 338 szt. drzew do wycięcia na drogach : Nr 269 Szczerkowo - Kowal - 327 szt. Nr 266 Ciechocinek - Sompolno - 6 szt. Nr 270 Brześć kuj. - Koło - 2 szt. Nr 557 Rypin - Lipno - 1 szt. Nr 267 Ujma Duża - Piotrków Kuj. - 2 szt. 1.2 Etap II - 348 szt. drzew do nasadzenia na terenie: Gminy Choceń - 184 szt. Gminy Chodecz - 138 szt. Gminy Kowal - 5 szt. Gminy Osięciny - 4 szt. Gminy Izbica Kuj. - 2 szt. Gminy Lipno - 2 szt. Miasta Ciechocinek - 6 szt. Gminy Wielgie - 2 szt. Gminy Tłuchowo - 1 szt. Gminy Piotrków Kuj. - 2 szt. Gminy Rogowo - 2 szt. 2. Zamawiający zaleca Wykonawcom składającym oferty do dokonania oględzin w terenie drzewostanu przewidzianego do wycinki, w tym celu załącza do SIWZ przedmiar zawierający lokalizację drzew. 3. Wykonawca zobowiązany jest zakupić od Zamawiającego drewno pozyskane z wycinki. Szacunkowa ilość pozyskanego drewna według wyceny brakarskiej: 4. Wykonawca ma obowiązek sprawdzać przed każdym wycięciem drzew czy nie znajdują się na nich gniazda ptaków. W przypadku stwierdzenia występowania gniazd ptaków na drzewie przeznaczonym do wycinki Wykonawca ma obowiązek wstrzymać wycinkę drzewa, poinformować Zamawiającego o zaistniałej sytuacji w celu wystąpienia o uzyskanie stosownego zezwolenia. 5. Wykonawca ma obowiązek uczestniczyć w odbiorach: końcowym, gwarancyjnym, pogwarancyjnym i przeglądach nasadzonych drzew. 6. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w XXVII SIWZ w zakresie realizacji zamówienia - 3 pilarzy, 2 kierujących ruchem, 1 kierowcy, 1 osobę posiadającą aktualne uprawnienia do pracy na wysokościach.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 77211400-6
Dodatkowe kody CPV: 77211600-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg ograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT117102.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Melior-Trans Krzysztof Wiśniewski,  melior.trans@gmail.com,  ul. Grzybowa 20,  83-220,  Skórcz,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 126470.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 126470.16
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 287463.60
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.