eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecinek › przebudowa drogi leśnej nr 147 w Leśnictwie Janowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-21

POZYCJA 28685

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Szczecinek: przebudowa drogi leśnej nr 147 w Leśnictwie Janowo Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Nadleśnictwo Szczecinek, do kontaktów: Tadeusz Krajewski, ul. Kościuszki 22, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3743611, fax 094 3743611, e-mail: szczecinek@szczecinek.lasy.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.rdlp.szczecinek.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej; Inne:Leśnictwo. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi leśnej nr 147 w Leśnictwie Janowo. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Leśnictwo Janowo. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa drogi lesnej nr 147 w Leśnictwie Janowo 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykażą i udokumentują wykonanie w ostatnich 3 latach uslug o robót drogowych o łącznej wartości nie mniejszej niż 500000 (słownie pięćset tysięcy) złotych netto - dysponują minimum następującym sprzętem: - koparka 0,25 m3 - 1 szt. - spycharka gąsiennicowa 100 KM - 1 szt. - walec statyczny samojezdny 15 t - 1 szt. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: przebudowa istniejącej drogi gruntowo-żużlowej w leśnictwie Janowo o dług. 1617 mb. na drogę o nawierzchni z płyt żelbetowych wielootworowych (981 mb.) i tłucznia betonowego (636 mb.) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 150

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7000 (słownie siedem tysięcy) złotych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykażą i udokumentują wykonanie w ostatnich 3 latach uslug o robót drogowych o łącznej wartości nie mniejszej niż 500000 (słownie pięćset tysięcy) złotych netto - dysponują minimum następującym sprzętem: - koparka 0,25 m3 - 1 szt. - spycharka gąsiennicowa 100 KM - 1 szt. - walec statyczny samojezdny 15 t - 1 szt. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - dysponują środkami lub posiadają zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300000 (slownie trzysta tysięcy) złotych d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ustawy); Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w rozdziale 7 na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów. Oceny spełniania warunków dokona komisja przetargowa powołana do oceny ofert Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 8 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz oferty wg załączonego druku - na formularzu - zał. nr 3 do SIWZ, b) wypełniony kosztorys ofertowy - na formularzu - zał. nr 2 do SIWZ c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi¬dencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły¬wem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, bądź wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zale¬ga z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wy¬stawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia z udokumentowaniem jego kwalifikacji (potwierdzone kserokopie uprawień budowlanych oraz zaświadczenia o przynależności do okręgowej izby budowlanej osoby, która będzie z ramienia Wykonawcy pełnić funkcję kirerownika budowy) - na formularzu - zał. nr 7 g) wykaz sprzętu będącego w dyspozycji wykonawcy - na formularzu - zał. nr 8 h) wykaz robót drogowych o wartości powyżej wykonanych w okresie 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - na formularzu - zał. nr 4 do SIWZ i) aktualną informację z banku prowadzącego rachunek podstawowy Wykonawcy zawierającą dane o stanie środków własnych lub zdolności kredytowej Wykonawcy w wysokości co najmniej 300000 (słownie trzysta tysięcy) złotych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert j) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22.1 ustawy prawo zamówień publicznych - na formularzu - zał. nr 6 k) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert l) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ł) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 1 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rdlp.szczecinek.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Płatne w kasie nadleśnictwa lub przelewem. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.06.2007, godzina 10:00, Nadleśnictwo Szczecinek ul. Kościuszki 22 78-400 Szczecinek.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.