Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-03
Starogard Gdański: Budowa kanalizacji w Kolinczu, Rywałdzie i Kokoszkowach wraz z budową wodociągu w Kokoszkowach
Numer ogłoszenia: 286853 - 2011; data zamieszczenia: 03.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starogard Gdański , ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 562 50 67, faks (058) 562 46 41.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogardgd.ug.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji w Kolinczu, Rywałdzie i Kokoszkowach wraz z budową wodociągu w Kokoszkowach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac do wykonania: Część I - 1. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kokoszkowy przy ul. Szkolnej - budowa odcinka sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej z rur PCV, DN 200 - 890,00 mb - budowa odcinka sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej w pasie drogi gminnej z rur PCV, DN 160 - 117,60 mb 2. Budowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Kokoszkowy z rur: - NPCV fi 110 mm - 890,90 mb - Dz 63 PE - 12,00 mb - Dz 40 PE - 63,80 mb Część II - 1. Budowa sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej i tłocznej w miejscowości Rywałd i Kolincz: - budowa odcinka sieci kanalizacyjnej z rur kamionkowych glazurowanych , DN 200 (przeciski) 354 mb - budowa odcinka sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej z rur PCV, DN 200 - 7.210 mb - budowa odcinka sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej z rur PCV , DN 160- 440 mb - budowa odcinka sieci kanalizacyjnej tłocznej z rur PE 90 - 1.497 mb ( w tym 294 m przewiertów i 15 mb w wykopie otwartym) - budowa odcinka sieci kanalizacyjnej tłocznej z rur PE 110 - 1.711 mb - budowa przepompowni ścieków wraz z wewnętrzną instalacją energetyczną, wodociągową, zasilanie elektro-energetyczne wlz, oświetlenie typu parkowego, montaż rozdzielni z aparaturą sterującą i kontrolno-pomiarową. Monitoring przepompowni ścieków musi być kompatybilny z istniejącym w oczyszczalni ścieków w Jabłowie. Przyjęto pompownie prefabrykowane w postaci szybu studziennego z pompami zatapialnymi w zbiorniku o elementach łączonych na uszczelki: z polimerobetonu DN1500.- 4 kpl. - odtworzenie dróg poprzez nawiezienie, wyprofilowanie oraz utwardzenie tłuczniem kamiennym nawierzchni dróg - około 20.000, m2. - kompleksowa budowa przepompowni ścieków w miejscowości Kolincz z odcinkiem kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej, wewnętrznej linii zasilającej z instalacją elektryczną oraz zjazdu z drogi powiatowej z kostki wibroprasowanej gr. 8 cm. Projektuje się pompownię ścieków sanitarnych w formie prefabrykowanej z kręgów betonowych fi 1500 mm wraz z zasilaniem i monitoringiem. Ponadto zadanie obejmuje: a) wykonanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na drogach gminnych oraz powiatowych na czas wykonywania robót budowlanych wraz z opłatami za zajęcia pasa drogowego na czas prowadzenia robót b) wykonanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zapewniającej stały dojazd do posesji znajdujących się wzdłuż budowanej kanalizacji sanitarnej lub mających dostęp z tych dróg. c) zawiadomienie właścicieli posesji przez które przechodzi sieć kanalizacyjna i wodociągowa o planowanym terminie wejścia z robotami na tereny ( Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa) oraz o planowanych robotach budowlanych w pobliżu istniejącego gazociągu. d) wykonawca na czas wykonywania robót budowlanych obowiązany jest ponosić opłaty za zajęcie pasa drogi powiatowej, opłatę za przybliżenie rurociągu do sieci gazowej oraz koszty związane z odbiorem robót po przybliżeniu się do sieci gazowej, korzystanie z energii elektrycznej przy rozruchach przepompowni, wody z wodociągu gminnego, przejścia przez tereny leśne, itp. e) kompleksową inwentaryzację powykonawczą wykonanych robót oraz zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej i geotechnicznej w tym odtworzenie i ewentualna odbudowa osnowy geodezyjnej lub kamieni granicznych usuniętych w trakcie robot budowlanych, f) organizacja i urządzenie placu budowy, w tym wszelkie roboty przygotowawcze, g) zagospodarowanie placu budowy, koszty utrzymania zaplecza budowy, organizacji ruchu w okresie prowadzenia robót, wykonania tymczasowych przyłączy lub liczników dla mediów niezbędnych do realizacji prac budowlanych, opłat za pobór wody i energii na czas prowadzenia robót h) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, wykonanie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego) i) po zakończeniu robót demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu, j) badania bakteriologiczne wody w wybudowanym wodociągu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.11.10.00-8, 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.10.00-5, 45.23.13.00-8, 45.23.20.00-2, 45.23.24.23-3, 45.23.30.00-9, 45.11.12.00-0, 45.23.24.40-8, 45.23.31.42-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - ad. części I zamówienia - 20 000 PLN - dotyczy budowy wodociągu i kanalizacji w Kokoszkowach - ad. części II zamówienia - 80 000 PLN - dotyczy budowy kanalizacji w Rywałdzie i Kolinczu. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. W przypadku złożenia jednej oferty na wszystkie części zadania wadia należy wpłacać rozdzielnie na każde z zadań.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania wiedzy i doświadczenia: a) ad. części I - w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, Wykonawca zrealizował co najmniej 1 robotę budowaną polegającą na budowie odcinka sieci kanalizacyjnej o długości co najmniej 1 km wraz z urządzeniami technicznymi i sieci wodociągowej o długości co najmniej 0,5 km b) ad. części II - w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, Wykonawca zrealizował co najmniej 1 robotę budowaną polegającą na budowie odcinka sieci kanalizacyjnej o długości co najmniej 2 km wraz z urządzeniami technicznymi ( przepompowniami ścieków)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowanie osobami z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz konstrukcyjno - budowlanej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
sytuacja ekonomiczna i i finansowa a) ad. części I - posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 200 tys. złotych - dotyczy budowy sieci wodociągowej i sieci kanalizacyjnej w miejscowości Kokoszkowy b) ad. części II - posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 800 tys. złotych - dotyczy budowy sieci kanalizacyjnej w miejscowościach Rywałd - Kolincz, budowy przepompowni ścieków i zjazdu z drogi powiatowej w miejscowości Kolincz c) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - dotyczy obu części zamówienia - Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając Zamawiającemu w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz oświadczenie z art. 24 - Ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy to w tym okresie, potwierdzający wykonanie przynajmniej: - ad części I zamówienia - 1 roboty budowanej polegającej na budowie sieci wodociągowej o długości co najmniej 0,50 km i 1 roboty budowlanej polegającej na sieci kanalizacyjnej wraz z urządzeniami technicznymi długości co najmniej 1 km - dotyczy budowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kokoszkowy, - ad. części II zamówienia - 1 roboty budowlanej polegającej na sieci kanalizacyjnej wraz z urządzeniami technicznymi ( przepompownie ścieków) długości co najmniej 2 km - dotyczy budowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rywałd - Kolincz, budowy przepompowni ścieków i zjazdu z drogi powiatowej w miejscowości Kolincz . Wykaz zawierać ma co najmniej podanie rodzaju i wartości robót budowlanych, daty i miejsca wykonania. Wykaz wykonać w oparciu o wzór - załącznik nr 5. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących sytuacjach: 1.Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: - w przypadku odkrycia w gruncie, w czasie realizacji prac ziemnych, nie zinwentaryzowanych na mapie dc projektowych elementów uzbrojenia terenu lub innych, nie pozwalających na terminową realizację zleconych prac - w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych, o czas potrzebny na realizacje tych robót - w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych lub innych zdarzeń losowych niezależnych od wykonawcy nie pozwalających na wykonywanie robót budowlanych - w przypadku zawieszenia robót z przyczyn niezależnych od wykonawcy 2. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: - zmiana przepisów dotyczących płatności za prawidłową realizację zamówienia w tym podatek od sprzedaży towarów i usług VAT - wykonanie prac zamiennych - o wartość tych prac - konieczności zmiany technologii robót, w stosunku do technologii przewidzianej w dokumentacji technicznej 3. Inne zmiany: - w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego: powierzenie podwykonawcom innej części prac niż wskazana w ofercie wykonawcy, zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót budowlanych - konieczności zmiany technologii robót, w stosunku do technologii przewidzianej w dokumentacji technicznej, po uzgodnieniu pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą - w zakresie zmiany kierownika budowy lub kierownika robot za uprzednią zgodą zamawiającego. Warunkiem koniecznym zaakceptowania nowego kierownika budowy/robót jest posiadanie przez niego uprawnień do kierowania robotami w zakresie koniecznym do prowadzenia prac oraz określonym w niniejszym SIWZ. 4. Warunki zmian: - inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub zamawiającego - uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót budowlanych, bezpieczeństwa pracy przy wykonywaniu zadania - forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starogardgd.ug.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, pokój nr 19 ( sekretariat ).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Podstawowe Usługi dla Gospodarki i Ludności Wiejskiej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Budowa kanalizacji i wodociągu w Kokoszkowach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - 1. Budowa kanalizacji i wodociągu w Kokoszkowach - budowa odcinka sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej z rur PCV, DN 200 - 890,00 mb - budowa odcinka sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej w pasie drogi gminnej z rur PCV, DN 160 - 117,60 mb - Budowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Kokoszkowy z rur: - NPCV fi 110 mm - 890,90 mb - Dz 63 PE - 12,00 mb - Dz 40 PE - 63,80 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.11.10.00-8, 45.20.00.00-9, 45.23.10.00-5, 45.23.13.00-8, 45.23.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa kanalizacji w Kolinczu, Rywałdzie i Kokoszkowach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej i tłocznej w miejscowości Rywałd i Kolincz: - budowa odcinka sieci kanalizacyjnej z rur kamionkowych glazurowanych , DN 200 (przeciski) 354 mb - budowa odcinka sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej z rur PCV, DN 200 - 7.210 mb - budowa odcinka sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej z rur PCV , DN 160- 440 mb - budowa odcinka sieci kanalizacyjnej tłocznej z rur PE 90 - 1.497 mb ( w tym 294 m przewiertów i 15 mb w wykopie otwartym) - budowa odcinka sieci kanalizacyjnej tłocznej z rur PE 110 - 1.711 mb - budowa przepompowni ścieków wraz z wewnętrzną instalacją energetyczną, wodociągową, zasilanie elektro-energetyczne wlz, oświetlenie typu parkowego, montaż rozdzielni z aparaturą sterującą i kontrolno-pomiarową. Monitoring przepompowni ścieków musi być kompatybilny z istniejącym w oczyszczalni ścieków w Jabłowie. Przyjęto pompownie prefabrykowane w postaci szybu studziennego z pompami zatapialnymi w zbiorniku o elementach łączonych na uszczelki: z polimerobetonu DN1500.- 4 kpl. - odtworzenie dróg poprzez nawiezienie, wyprofilowanie oraz utwardzenie tłuczniem kamiennym nawierzchni dróg - około 20.000, m2. - kompleksowa budowa przepompowni ścieków w miejscowości Kolincz z odcinkiem kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej, wewnętrznej linii zasilającej z instalacją elektryczną oraz zjazdu z drogi powiatowej z kostki wibroprasowanej gr. 8 cm. Projektuje się pompownię ścieków sanitarnych w formie prefabrykowanej z kręgów betonowych fi 1500 mm wraz z zasilaniem i monitoringiem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.11.10.00-8, 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.10.00-5, 45.23.13.00-8, 45.23.20.00-2, 45.23.24.23-3, 45.23.30.00-9, 45.11.12.00-0, 45.23.24.40-8, 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Remont korytarza i holu na II piętrze, gabinetu pielęgniarki szkolnej, oraz 2 sal lekcyjnych (202 i 237) w budynku Zespołu Szkół Zawodowych w Starogardzie Gdańskim.
- Remont boiska szkolnego - wykonanie boiska wielofunkcyjnego w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym z siedzibą w Starogardzie Gdańskim przy ul. Chojnickiej 70 (2/B/SOSW/2024).
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Operator koparkoładowarki" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim
- Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg powiatowych w PZD Starogard Gdański w sezonach zimowych 2024/2025, 2025/2026, 2026/2027
- DOSTAWA SYSTEMU PARKINGOWEGO WRAZ Z MONTAŻEM
- Remont budynku Sądu Rejonowego w Starogardzie Gdańskim w celu dostosowania do potrzeb lokalowych
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Osiek
- Przebudowa i modernizacja dróg na terenie gminy Siemień - Etap II
- Przebudowa drogi gminnej - ul. A. Mickiewicza w Nowogrodźcu
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Godzianów wraz z przebudowa odcinka ul. Brzozowej oraz odcinka ul. Południowej w miejscowości Godzianów
- Budowa zewnętrznych instalacji gazu oraz zewnętrznych źródeł ciepła w budynkach użyteczności publicznej
- Budowa terenu rekreacyjnego w miejscowości Olsztyn - Odrzykoń jako kolejny etap realizacji projektu pn.: Zagospodarowanie terenu gminnego w Sołectwie Odrzykoń
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.