eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa akumulatorów i baterii dla Morskiego Oddziału Straży Granicznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-28

Gdańsk: Dostawa akumulatorów i baterii dla Morskiego Oddziału Straży Granicznej
Numer ogłoszenia: 286747 - 2008; data zamieszczenia: 28.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Morski Oddział Straży Granicznej , ul. Oliwska 35/125, 80-917 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 524 20 90, faks 058 524 27 00 lub 524 27 04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosg.sg.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa akumulatorów i baterii dla Morskiego Oddziału Straży Granicznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akumulatorów i baterii dla Morskiego Oddziału Straży Granicznej, wartość zamówienia nie przekracza 133 tys. EURO.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.40.00.00 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Zamawiający oceni spełnienie warunków określonych powyżej poprzez analizę treści złożonych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) zgodnie z art. 44 Ustawy Zamawiający wymaga od Wykonawców złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnego z treścią przedstawioną w załączniku nr 3 do Specyfikacji. Oświadczenie to musi być przedstawione w formie oryginału. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) W przypadku zaoferowania produktu równoważnego (dotyczy zakresu I i II) do oferty należy dołączyć opis zaoferowanego produktu potwierdzający jego równoważność w stosunku do produktu podanego w opisie przedmiotu zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.morski.strazgraniczna.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.morski.strazgraniczna.pl lub w siedzibie Zamawiającego ul. Oliwska 35, 80-917 Gdańsk, pok. 125.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Morski Oddział Straży Granicznej, ul. Oliwska 35, 80-917 Gdańsk, kancelaria II piętro pok. 218.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Akumulatory typ NTN-7143 do radiotelefonów nasobnych Motorola MT-2100.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akumulatorów typ NTN-7143 do radiotelefonów nasobnych Motorola MT-2100 w ilości 700 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.43.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Baterie zasilające do transponderów radarowych typu JOTRON TRON SART i radiotelefonów nasobnych VHF/GMDSS typu JOTRON TR-20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa baterii zasilających do transponderów radarowych typu JOTRON TRON SART w ilości 2 szt. i radiotelefonów nasobnych VHF/GMDSS typu JOTRON TR-20 w ilości 2 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.43.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Akumulatory ołowiowo-kwasowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akumulatorów ołowiano-kwasowych: akumulator ołowiowo-kwasowy 12V 60Ah w ilości 5 szt., akumulator ołowiowo-kwasowy 12V 74Ah w ilości 8 szt., akumulator ołowiowo-kwasowy 12V 100Ah w ilości 12 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.32.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Baterie różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa baterii typu: bateria typu CR123 w ilości 100 szt., bateria typu A23 w ilości 50 szt., bateria typu A-76 w ilości 20 szt CR 2025 w ilości 30 szt. 6LR61 w ilości 200 szt. 3LR12 w ilości 20 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.40.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.