eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białobrzegi › ochrona osób i mienia świadczona przez Specjalistyczne Uzbrojone Formacje Ochronne (SUFO) w kompleksie wojskowym w Jednostce Wojskowej 2474 w Białobrzegach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-28

Białobrzegi: ochrona osób i mienia świadczona przez Specjalistyczne Uzbrojone Formacje Ochronne (SUFO) w kompleksie wojskowym w Jednostce Wojskowej 2474 w Białobrzegach.
Numer ogłoszenia: 286713 - 2008; data zamieszczenia: 28.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2474 , 05-127 Białobrzegi, woj. mazowieckie, tel. 022 6887331, faks 022 6887460.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ochrona osób i mienia świadczona przez Specjalistyczne Uzbrojone Formacje Ochronne (SUFO) w kompleksie wojskowym w Jednostce Wojskowej 2474 w Białobrzegach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są świadczone na rzecz Zamawiającego usługi ochrony terenów, obiektów, urządzeń oraz osób, mienia i porządku na terenie chronionym, realizowana na rzecz Jednostki Wojskowej 2474 w Białobrzegach w całodobowym systemie zmianowym przez Specjalistyczną Uzbrojoną Formację Ochronną (SUFO) w formie bezpośredniej ochrony fizycznej. Usługa winna być realizowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 19 czerwca 1999 r. (Dz. U. Nr 60, poz. 647 z późn. zm.) w sprawie ochrony przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne terenów komórek i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). 2. Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej i przewidzianej zamówieniem działalności lub czynności, jeżeli: 1. posiada aktualne zaświadczenie z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 2. posiada ważną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej na obszarze siedziby Zamawiającego, wydaną na podst. ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114, poz. 740 z późn. zm.) 3. Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, jeżeli: 1. posiada kancelarię tajną zorganizowaną i funkcjonującą zgodnie z art. 50-53 ustawy z dnia 22 stycznia 1999r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 1999r. Nr 11, poz. 95 z późn. zm.); 2. posiada pion ochrony informacji niejawnych, w którego strukturze będzie pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych zatrudniony na podst. umowy o pracę i kierownik kancelarii tajnej; 3. zapewni dla wszystkich pracowników ochrony (dowódców zmian i wartowników) realizujących przedmiot zamówienia jednolite umundurowanie oraz wyposażenie, zgodnie z art. 20 i art. 21 Ustawy o ochronie osób i mienia oraz §6 ust. 3 pkt 5 Rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 19 czerwca 1999r. w sprawie ochrony przez SUFO terenów, komórek i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej; 4. przedstawi wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, w tym: 4.1. Zarząd/Dyrekcja/Kierownictwo (osoby biorące udział w realizacji zamówienia), pełnomocnik ds. informacji niejawnych spełniający następujące warunki: - muszą posiadać poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej POUFNE; - muszą posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej II stopnia - muszą posiadać zaświadczenie stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. 4.2. Dowódcy zmian (minimum 3 pracowników) spełniający następujące warunki: - muszą posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej II stopnia; - poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej POUFNE; - zaświadczenie stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych; - legitymację osoby dopuszczonej do posiadania broni palnej (cel B). 4.3. Wartownicy (minimum 6 pracowników) spełniający następujące warunki: - muszą posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia; - poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej POUFNE; - zaświadczenie stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych; - legitymację osoby dopuszczonej do posiadania broni palnej (cel B). Jeżeli Wykonawca w wykazie, o którym mowa wyżej wskaże osoby, którymi będzie dysponował powinien do wykazu dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Do wykonania zamówienia Wykonawca zatrudni pracowników na podstawie umowy o pracę - dotyczy pracowników na stanowiskach: pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych, dowódcy zmiany i wartowników. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedłożenia przez Wykonawcę w każdym czasie kserokopii umów zawartych z pracownikami zatrudnionymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. 5. Wszystkie osoby wskazanego do realizacji zamówienia (dowódcy zmian i wartownicy) będą posiadały aktualne badania lekarskie i nie będą posiadały ograniczeń psycho- fizycznych stwierdzonych grupą inwalidzką uniemożliwiającą lub utrudniającą wykonanie przedmiotu zamówienia. 6. Oświadczy, że prowadzi bieżące szkolenia pracowników ochrony w zakresie eksploatacji uzbrojenia oraz strzelania przez wszystkich pracowników ochrony co najmniej raz na dwa miesiące. 4. Zamawiający uzna, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia, jeżeli na potwierdzenie: 1. Przedłoży polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą w zakresie ochrony osób i mienia na kwotę minimum 500 000,00 zł. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - niespełna, zgodnie z drukiem ZP-17, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w Rozdziale VII SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać: 1. FORMULARZ OFERTA - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w zał. nr 1 do SIWZ. 2. FORMULARZ CENOWY - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w zał. nr 2 do SIWZ. Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w SIWZ Zamawiający żąda złożenia do oferty n.w oświadczeń i dokumentów: 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w zał. nr 3 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej - stosownie do treści ustawy z dnia 22 stycznia 1997 r. - o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 144, poz. 740 z późn. zm.). 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1pkt 9 ustawy - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Oświadczenie Wykonawcy zgodnie z rozdziałem VI SIWZ na potwierdzenie warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wg wzoru określonego w zał. nr 4 do SIWZ. 9. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu pionu ochrony informacji niejawnych - wg wzoru określonego w zał. nr 5 do SIWZ. 10. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z kserokopiami dokumentów potwierdzających, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia - odpowiednio: licencje, zaświadczenia, pozwolenia na posiadanie broni i poświadczenia bezpieczeństwa tych osób - wg wzoru określonego w zał. nr 6 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca w wykazie, o którym mowa wyżej wskaże osoby, którymi będzie dysponował powinien do wykazu dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 11. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą zakresie ochrony osób i mienia na kwotę minimum 500 000,00 zł. Polisa musi dotyczyć odpowiedzialności cywilnej z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania kontraktowego. Odpowiedzialność ta ma być rozszerzona o szkody powstałe w mieniu chronionym. Powyższe elementy, cechy ubezpieczenia muszą być wpisane do treści - zawartości polisy. Suma ubezpieczenia polisy ubezpieczeniowej nie może być sumą kilku polis, chyba że na kolejnej polisie ubezpieczycie napisze, że jest to suma do ubezpieczenia polisy podstawowej, i że będą to polisy tego samego podmiotu u tego samego ubezpieczyciela. Zamawiający dopuszcza, aby w przypadku nie dołączenia polisy do oferty w postępowaniu - polisa opisana wyżej lub jej kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę była przedłożona Zamawiającemu po zakończeniu postępowania a przed zawarciem umowy z wybranym Wykonawcom. W takiej okoliczności (brak polisy w ofercie) wymagane jest włączenie do oferty promesy - przyrzeczenia zawarcia umowy ubezpieczenia lub noty pokrycia (wystawionej przez ubezpieczyciela). Promesa lub nota pokrycia muszą zawierać wszystkie wyżej wymienione cechy, zawartości późniejszej polisy. Jeżeli termin ważności w/w polisy wygasa w trakcie umowy Wykonawca zobowiązany będzie do przedłużenia jej we wskazanym okresie tak, aby Wykonawca ubezpieczony był przez cały okres obowiązywania umowy. Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii. Kopia dokumentu (każda strona zawierająca informację) musi być potwierdzona ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM przez osobę(y) reprezentującą(e) firmę. Wszystkie dokumenty i załączniki w tym kserowane muszą być czytelne. 2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt 1.4 - 1.7 winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 3. Ponadto do oferty należy dołączyć: 1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie: pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców biorących udział w postępowaniu określające jego zakres (art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych) - oryginał podpisany przez wszystkich Wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego lub kopia poświadczenia za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.4 i 1.7 składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości i nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt 4 i 5 są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski. 7. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów, oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, zostanie wykluczony z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Zgodnie z art. 24 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych, ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 2474 05-127 Białobrzegi, bud. nr 38, pok. 17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2008 godzina 13:00, miejsce: miejsce: Jednostka Wojskowa 2474 , 05-127 Białobrzegi, budynek nr 29 (sztab), parter - kancelaria jawna..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.