eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › roboty budowlane w zakresie remontu nawierzchni jezdni i chodników wraz z odwodnieniem ul. Promienistej w Poznaniu (odc. Palacza - Grochowska), oraz w zakresie remontu chodników na terenie miasta Poznania; w ul. Nad Wierzbakiem (odc. Wojska Polskiego - Li

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-21

POZYCJA 28664

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poznań: roboty budowlane w zakresie remontu nawierzchni jezdni i chodników wraz z odwodnieniem ul. Promienistej w Poznaniu (odc. Palacza - Grochowska), oraz w zakresie remontu chodników na terenie miasta Poznania; w ul. Nad Wierzbakiem (odc. Wojska Polskiego - Litewska, odc. Al. Wielkopolska - Grudzieniec), w ul. Śląskiej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu, do kontaktów: Arkadiusz Turała, ul. Wilczak 16, 61-623 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6477200, fax 061 8201709, e-mail: zamowienia.publiczne@zdm.poznan.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zdm.poznan.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:zarząd drogami. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlane w zakresie remontu nawierzchni jezdni i chodników wraz z odwodnieniem ul. Promienistej w Poznaniu (odc. Palacza - Grochowska), oraz w zakresie remontu chodników na terenie miasta Poznania; w ul. Nad Wierzbakiem (odc. Wojska Polskiego - Litewska, odc. Al. Wielkopolska - Grudzieniec), w ul. Śląskiej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: miasto Poznań. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: a) Roboty budowlane w zakresie remontu nawierzchni jezdni i chodników wraz z odwodnieniem ul. Promienistej w Poznaniu (odc. Palacza - Grochowska)- cz. I zamówienia, b) Roboty budowlane w zakresie remontu chodnika w ul. Śląskiej w Poznaniu - cz. II zamówienia, c) Roboty budowlane w zakresie remontu chodnika w ul. Nad Wierzbakiem w Poznaniu (odc. Wojska Polskiego - Litewska, odc. Al. Wielkopolska - Grudzieniec)- cz. III zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące roboty budowlane wg klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45233222-1 Roboty w zakresie chodników 45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic Przedmiot zamówienia został podzielony na części, z których każda stanowi odrębny przedmiot robót budowlanych. Termin wykonania zamówienia: dla części I - do 31 sierpnia 2007 r. dla części II - 30 dni od dnia podpisania umowy. dla części III - 30 dni od dnia podpisania umowy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro ale nie przekraczająca kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy Prawo zamówień publiczynch 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: - dla części I zamówienia wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub remoncie chodnika o wartości większej niż 500 000 zł netto, - dla części II i III zamówienia wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub remoncie chodnika o wartości większej niż 100 000 zł netto, - dysponują osobą mogącą pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt. 8.1a) spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt. 8.1.b) spełnia każdy z Wykonawców, c) warunek określony w pkt . 8.1.c) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, d) warunek określony w pkt . 8.1.d) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia określone w punkcie 9 SIWZ, na zasadzie \spełnia\ / \nie spełnia\. Wykonawcy nie spełniający chociaż jednego z postawionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ich oferty uznane za odrzucone Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest do: - złożenia oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, - złożenia oświadczenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, oraz załączenia do oferty: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: - złożenia oświadczenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oraz załączenia do oferty: - dla części I zamówienia wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie lub remoncie chodnika o wartości większej niż 500 000 zł netto każda, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania, oraz załączenia do oferty dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane wymienione w wykazie zostały wykonane należycie. W wykazie należy wskazać minimum jedną robotę budowlaną, - dla części II i III zamówienia wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie lub remoncie chodnika o wartości większej niż 100 000 zł netto każda, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania, oraz załączenia do oferty dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane wymienione w wykazie zostały wykonane należycie. W wykazie należy wskazać minimum jedną robotę budowlaną, - wykazu osób i podmiotów, które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia, w którym należy wskazać osobę przeznaczoną do pełnienia funkcji kierownika budowy. Do oferty należy załączyć: - uprawnienia budowlane wydane na podstawie ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. Nr 89, poz. 414 ze zm.,) w specjalności drogowej dla osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika budowy, - dokument stwierdzający, że wskazana osoba ma prawo wykonywania tej funkcji w związku z wpisaniem jej na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego na podstawie ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r., Nr 1, poz. 42 ze zm.), W celu potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do: - złożenia oświadczenia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.poznan.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.06.2007, godzina 10:00, Sala Konferencyjna Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu, ul. Wilczak 16.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Przedmiotem pierwszej części zamówienia jest remont nawierzchni jezdni i chodników wraz z odwodnieniem ul. Promienistej w Poznaniu (odc. Palacza - Grochowska). 1) Krótki opis: ZAKRES ROBÓT REMONTOWYCH Zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarami i Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi stanowiącymi załącznik do niniejszej specyfikacji - roboty rozbiórkowe - roboty ziemne - ułożenie krawężnika betonowego 20x30 cm na ławie betonowej - 1184,00 m - ułożenie opornika betonowego 12x25 cm na ławie betonowej - 57,00 m - ułożenie obrzeża betonowego 30x8 cm (ograniczenia chodnika w miejscach bez podmurówek i wjazdów) - 1478,00 m - ułożenie ścieku z dwóch rzędów kostki betonowej o wymiarach 20x10x8 cm na ławie betonowej - 1161,00 m - ułożenie nawierzchni z kostki betonowej brukowej w kolorze szarym gr.8 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem ( chodnik ) - 2385,00 m2 - ułożenie nawierzchni z kostki betonowej brukowej w kolorze czerwonym gr.8 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem ( nawierzchnia przystanków, opaska na przystankach oraz wysepka) - 124,00 m2 - ułożenie nawierzchni z kostki betonowej brukowej w kolorze grafitowym gr.8 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (wjazdy) - 983,00 m2 - przełożenie nawierzchni z kostki betonowej brukowej gr.8 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 70,00 m2 - ułożenie warstwy wyrównawczo - wiążącej gr. 6 cm z betonu asfaltowego o zwiększonej odporności na odkształcenia trwałe - 4630,00 m2 - ułożenie warstwy ścieralnej gr. 5 cm z betonu asfaltowego o zwiększonej odporności na odkształcenia trwałe - 4630,00 m2 - regulacja wysokościowa elementów odwodnienia i uzbrojenia obcego - demontaż istniejącego oznakowania i wykonanie nowego w zakresie oznakowania poziomego i pionowego - roboty wykończeniowe Termin realizacji: 31 sierpnia 2007r. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00, 45.23.32.22, 45.23.32.52. 3) Wielkość lub zakres: zgodnie z SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Przedmiotem drugiej części zamówienia jest remont chodnika w ul. Śląskiej. 1) Krótki opis: ZAKRES ROBÓT REMONTOWYCH Zgodnie z przedmiarem robót i Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi stanowiącymi załącznik do niniejszej specyfikacji - rozbiórki - ułożenie krawężnika kamiennego 20x30 cm na ławie betonowej ( z odzysku) - 20,00 m - ułożenie obrzeża betonowego 6x20 cm na ławie betonowej - 597,60 m - ułożenie nawierzchni z kostki betonowej brukowej w kolorze szarym gr.6 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem ( chodnik ) - 1441,35 m2 - ułożenie nawierzchni z kostki betonowej brukowej w kolorze czerwonym gr.8 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową (wjazdy) - 364,00 m2 - ułożenie masy bitumicznej gr.4 cm - 1348,70m2 - regulacja pionowa urządzeń obcych - 22 szt. - rekultywacja zieleni - 597,60 m2 Termin realizacji - 30 dni od dnia podpisania umowy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00, 45.23.32.22, 45.23.32.52. 3) Wielkość lub zakres: zgodnie z SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 30 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Przedmiotem trzeciej części zamówienia jest remont chodnika w ul. Nad Wierzbakiem (odc. Wojska Polskiego - Litewska, odc. Al. Wielkopolska - Grudzieniec). 1) Krótki opis: ZAKRES ROBÓT REMONTOWYCH Zgodnie z przedmiarem robót i Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi stanowiącymi załącznik do niniejszej specyfikacji - rozbiórki - ułożenie krawężnika betonowego 20x30 cm na ławie betonowej - 1348,70 m - ułożenie obrzeża betonowego 6x20 cm na ławie betonowej - 1383,30 m - ułożenie nawierzchni z kostki betonowej brukowej w kolorze szarym gr.6 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem ( chodnik ) - 3159,00 m2 - ułożenie nawierzchni z kostki betonowej brukowej bezfazowej w kolorze czerwonym gr.6 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem ( ścieżka rowerowa)- 166,60 m2 - ułożenie nawierzchni z kostki betonowej brukowej w kolorze czerwonym gr.8 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową (wjazdy) - 205,88 m2 - ułożenie masy bitumicznej gr.4 cm - 1348,70m2 - regulacja pionowa urządzeń obcych - 26 szt. - rekultywacja zieleni - 2023,50 m2 Termin realizacji - 30 dni od dnia podpisania umowy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00, 45.23.32.22, 45.23.32.52. 3) Wielkość lub zakres: zgodnie z SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 30 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.