eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pobiedziska › Przebudowę ul. Wierzbowej w Pobiedziskach (etap I - od ul. Gajowej do ul. Krętej) remont parkingu oraz placu targowego przy ul. Czerniejewskiej w Pobiedziskach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-28

Pobiedziska: Przebudowę ul. Wierzbowej w Pobiedziskach (etap I - od ul. Gajowej do ul. Krętej) remont parkingu oraz placu targowego przy ul. Czerniejewskiej w Pobiedziskach
Numer ogłoszenia: 286641 - 2008; data zamieszczenia: 28.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Pobiedziskach , ul. Tadeusza Kościuszki 4, 62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie, tel. 061 8977100, faks 061 8977124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pobiedziska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowę ul. Wierzbowej w Pobiedziskach (etap I - od ul. Gajowej do ul. Krętej) remont parkingu oraz placu targowego przy ul. Czerniejewskiej w Pobiedziskach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: Zadania należy wykonać zgodnie z projektami Zadanie 1. Przebudowa ul. Wierzbowej w Pobiedziskach (od ul. Gajowej do ul. Krętej) -etap I Przewiduje się wykonanie robót ziemnych /korytowanie/, ułożenie podsypki piaskowej, podbudowy tłuczniowej i nawierzchni z kostki ekologicznej EKO na jezdni i zwykłej kostki na chodnikach z wjazdami na posesje. Odwodnienie za pomocą powierzchni z kostki ekologicznej do ziemi poprzez podbudowę tłuczniową i podsypkę piaskową. Długość odcinka 125,00 mb Zadanie 2 Remont nawierzchni targowiska przy ul. Czerniejewskiej w Pobiedziskach Targowisko miejskie posiada nawierzchnię z tłucznia na podsypce piaskowej w dobrym stanie wymagającą ułożenia na niej kostki betonowej h = 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej h=5 cm Zadanie 3. Remont nawierzchni parkingu przy ul. Czerniejewskiej w Pobiedziskach Parking przy targowisku miejskim posiada zniszczoną nawierzchnię bitumiczną dwuwarstwową na podbudowie z tłucznia wymagającą remontu . Przewiduje się rozebranie częściowej nawierzchni bitumicznej pod krawężniki, ułożenie krawężników betonowych oraz ułożenie na istniejącej podbudowie masy mineralno - bitumicznej dwuwarstwowej 2*3 cm. Następnie ułożenie chodnika przy parkingu oraz wykonanie odwodnienia z 3 wpustami i przykanalikami fi 160 mm. 2. Wykonawca dla niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać poniższe czynności, a tym samym uwzględnić je w proponowanej przez siebie cenie ofertowej: a)wykonanie zakresu robót wynikającego z projektu budowlanego b)zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującej wytyczenie trasy sieci oraz dokumentację geodezyjną powykonawczą; c)dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich wymaganych opinii niezbędnych do wykonania kompletnego dzieła i przekazania go do użytku, d)odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, e)zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, f) prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp i ppoż. g)utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, h)umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organom nadzoru budowlanego i jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego, i)uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu w dniu ostatecznego odbioru, j)poniesienia kosztów zajęcia pasa drogowego ( w tym przygotowanie odpowiedniej dokumentacji i uzyskania decyzji - zgody na zajęcie pasa drogowego, jego oznakowanie i opłatę za zajęcie), jak również koszt wypłaty odszkodowań na rzecz osób trzecich, k)przygotowanie projektu organizacji ruchu wraz z jego uzgodnieniem i zatwierdzeniem na czas prowadzenia robót, l)naprawy uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego, m)ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, na cały czas jej trwania. 3. Zamawiający nie przewiduje korekty ceny umownej ustalonej przez wybranego wykonawcę z tytułu robót dodatkowych lub innych mogących wystąpić w trakcie prowadzenia prac, których wykonanie będzie konieczne w celu wykonania zakresu rzeczowego zgodnie z technologią robót i zabezpieczenia interesu osób trzecich. 4. Zamawiający uznaje, że każdy wykonawca przeanalizuje zakres robót do wykonania wynikający z projektu budowlanego, z wizji terenowej i własnego doświadczenia i ewentualne ustalone przez niego prace dodatkowe, nie ujęte w przedmiarach bądź kosztorysach ślepych, uwzględni w proponowanej przez siebie cenie umownej. 5. Szczegółowy zakres prac obejmuje dokumentacja budowlano - wykonawcza, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które są załącznikami do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Wykonawca udzieli 48 miesięcy gwarancji na wykonane roboty i użyte materiały..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zadanie 1. 2600,00 zł Zadanie 2. 2200,00 zł Zadanie 3. 1400,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; (W przypadku posiadania zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia należy załączyć je do oferty; Wykonawca powinien wykazać się minimum jedną robotą budowlaną o zakresie podobnym do zakresu przedmiotu zamówienia o wartości minimum równej złożonej oferty; Wykonawca powinien przedstawić dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień minimum jednej osoby, która będzie pełniła rolę kierownika budowy). 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia; (Wykonawca winien posiadać polisę ubezpieczenia na minimum równowartość wartości zamówienia lub powinien złożyć oświadczenie iż ubezpieczy się od odpowiedzialności cywilnej przed dniem zawarcia umowy na minimalną kwotę, którą stanowi wartość oferty). 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, ze wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 1.2. dowodu wniesienia wadium 1.3. oświadczenia wykonawcy 1.4. Upoważnienie do podpisania oferty popisane przez osobę lub osoby figurujące w rejestrze handlowym (lub innym dokumencie, o którym mowa w rubryce 1) jako posiadającą uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu Oferenta w przypadku podpisania oferty przez osobę nieupoważnione 2.W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania 2.2. Dokumenty potwierdzające, ze roboty budowlane przedstawione w wykazie wykonanych robót zostały wykonane należycie 2.3. Kserokopia potwierdzona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz zaświadczenie z właściwego odziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność wykonawcy do tej izby na dzień składania ofert 3. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: 3.1. polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności a w przypadku jej braku oświadczenia o gotowości do zwarcia umowy ubezpieczenia. 4. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pobiedziska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Pobiedziskach ul. Kosciuszki 4 62-010 Pobiedziska pokój 38.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Pobiedziskach ul. Kosciuszki 4 62-010 Pobiedziska.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa ul. Wierzbowej w Pobiedziskach (od ul. Gajowej do ul. Krętej) -etap I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewiduje się wykonanie robót ziemnych /korytowanie/, ułożenie podsypki piaskowej, podbudowy tłuczniowej i nawierzchni z kostki ekologicznej EKO na jezdni i zwykłej kostki na chodnikach z wjazdami na posesje. Odwodnienie za pomocą powierzchni z kostki ekologicznej do ziemi poprzez podbudowę tłuczniową i podsypkę piaskową. Długość odcinka 125,00 mb. Przewiduje się wykonanie zamówienia od 01.04.2009 do 30.05.2009..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont nawierzchni targowiska przy ul. Czerniejewskiej w Pobiedziskach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Targowisko miejskie posiada nawierzchnię z tłucznia na podsypce piaskowej w dobrym stanie wymagającą ułożenia na niej kostki betonowej h = 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej h=5 cm..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont nawierzchni parkingu przy ul. Czerniejewskiej w Pobiedziskach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parking przy targowisku miejskim posiada zniszczoną nawierzchnię bitumiczną dwuwarstwową na podbudowie z tłucznia wymagającą remontu . Przewiduje się rozebranie częściowej nawierzchni bitumicznej pod krawężniki, ułożenie krawężników betonowych oraz ułożenie na istniejącej podbudowie masy mineralno - bitumicznej dwuwarstwowej 2*3 cm. Następnie ułożenie chodnika przy parkingu oraz wykonanie odwodnienia z 3 wpustami i przykanalikami fi 160 mm. Przewiduje się wykonanie zamówienia w terminie od 30.03.2009 do 30.04.2009.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.