Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-02-09
Płock: Dostawa wraz z montażem wyposażenia do pomieszczeń Płockiego Centrum Terapeutyczno - Rehabilitacyjnego na terenie Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 2 w Płocku mieszczącego się przy ul. Lasockiego 14.
Numer ogłoszenia: 28660 - 2016; data zamieszczenia: 09.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Płocka , ul. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3671598, faks 024 3671598, 3671615.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.plock.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem wyposażenia do pomieszczeń Płockiego Centrum Terapeutyczno - Rehabilitacyjnego na terenie Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 2 w Płocku mieszczącego się przy ul. Lasockiego 14..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu z podziałem na następujące części: - część 1 Aparat do elektroterapii z elektromiografią powierzchniową - część 2 Aparaty do fizykoterapii ( I ) - część 3 Aparaty do fizykoterapii ( II ) - część 4 Biofeedback EEG - część 5 Kozetki i leżanki - część 6 Laptop i drukarka - część 7 Rotor dla kończyn dolnych i górnych z biofeedbackiem - część 8 Sala integracji sensorycznej - część 9 Sala integracji sensorycznej (podwiesie i inne) - część 10 Sprzęt do kinezyterapii (I) - część 11 Sprzęt do kinezyterapii (II) - część 12 Sprzęt do terapii metodą Tomatisa - część 13 Sala doświadczania świata - część 14 Aparat do krioterapii - część 15 Szyna CPM - część 16 Sauna.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 30.20.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Część 2 - 950,00 zł Część 4 - 1250,00 zł Część 10 - 900,00 zł Część 12 - 1 900,00 zł Część 13 - 650,00 zł Część 14 - 700,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Dowód wniesienia wadium - dla Części 2, 4, 10, 12, 13, 14 2) Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów, 3) W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeżeli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 0.95
- 2 - Gwarancja jakości - 0.05
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Część 6 Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: 1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany w wysokości podatku VAT, 2) terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności: a) zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę, b)zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, niekorzystne warunki pogodowe w postaci np. ulewnych deszczy. Część 16 Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: 1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT, 2) terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a) zaistnienia działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę, b) zaistnienia klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, c) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót, d) wystąpienia opóźnienia w oddaniu budynku do użytkowania, e) uzasadnionej konieczności wykonania dostaw zamiennych. Pozostałe Części Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: 1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT, 2) terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a) zaistnienia działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę, b) zaistnienia klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, c) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót, d) wystąpienia opóźnienia w oddaniu budynku do użytkowania, e) uzasadnionej konieczności wykonania dostaw zamiennych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plock.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - Urząd Miasta Płocka, Stary Rynek 1 (wejście od ul. Zduńskiej 3) - Biuro Obsługi Klienta - stanowisko nr 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2016 godzina 11:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Urząd Miasta Płocka, Stary Rynek 1 (wejście od ul. Zduńskiej 3) - Biuro Obsługi Klienta - stanowisko nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Aparat do elektroterapii z elektromiografią powierzchniową.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do elektroterapii z elektromiografią powierzchniową.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.95
- 2. Gwarancja jakości - 0.05
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Aparaty do fizykoterapii ( I ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty do fizykoterapii ( I ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Aparaty do fizykoterapii ( II ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty do fizykoterapii ( II ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Biofeedback EEG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Biofeedback EEG.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kozetki i leżanki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kozetki i leżanki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.95
- 2. Gwarancja jakości - 0.05
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Laptop i drukarka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laptop i drukarka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.95
- 2. Gwarancja jakości - 0.05
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Rotor dla kończyn dolnych i górnych z biofeedbackiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rotor dla kończyn dolnych i górnych z biofeedbackiem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.95
- 2. Gwarancja jakości - 0.05
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sala integracji sensorycznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sala integracji sensorycznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.95
- 2. Gwarancja jakości - 0.05
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ala integracji sensorycznej (podwiesie i inne).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ala integracji sensorycznej (podwiesie i inne).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.95
- 2. Gwarancja jakości - 0.05
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Sprzęt do kinezyterapii ( I ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt do kinezyterapii ( I ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Sprzęt do kinezyterapii ( II ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt do kinezyterapii ( II ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.95
- 2. Gwarancja jakości - 0.05
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Sprzęt do terapii metodą Tomatisa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt do terapii metodą Tomatisa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.95
- 2. Gwarancja jakości - 0.05
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Sala doświadczania świata.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sala doświadczania świata.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.95
- 2. Gwarancja jakości - 0.05
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Aparat do krioterapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do krioterapii.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.95
- 2. Gwarancja jakości - 0.05
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Szyna CPM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szyna CPM.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.95
- 2. Gwarancja jakości - 0.05
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Sauna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sauna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.95
- 2. Gwarancja jakości - 0.05
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- dostawa środków dezynfekcyjnych
- Termomodernizacja budynku dydaktycznego i łącznika Szkoły Podstawowej nr 17 w Płocku przy ul. Miodowej 18 wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy ~30 kWp ...
- Wykonanie 30 operatów szacunkowych (dla 38 działek) określających wartość nieruchomości jako przedmiotu prawa własności / użytkowania wieczystego i innych praw do nieruchomości wraz z naniesieniami .
- "Mobilne laboratorium wraz z pełnym wyposażeniem: samochód z napędem elektrycznym wraz z dodatkowym specjalistycznym wyposażeniem na potrzeby Straży Miejskiej w Płocku."
- Sporz. projekt. UPUL dla lasów niestanow. własności Skarbu Państwa, należących do os fiz i wspólnot gruntowych na lata 2025-2034 położonych na terenach poszczególnych obr ewid w 9 gm powiatu płockiego
- Konserwacja muzealiów ze zbiorów Muzeum Mazowieckiego w Płocku
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej
- Dostawa komputerów, monitorów oraz urządzeń drukujących
- Dostawa sprzętu informatycznego
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i akcesoriami na potrzeby PODR w Lubaniu
- Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.