eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › wykonanie remontu elewacji dziedzińca głównego budynku Urzędu Miasta Krakowa przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4



Ogłoszenie z dnia 2007-05-21

POZYCJA 28648

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kraków: wykonanie remontu elewacji dziedzińca głównego budynku Urzędu Miasta Krakowa przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych, do kontaktów: Tomasz Lodziński, Ewa Pawlicka, pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6161230, fax 012 6161217, e-mail: info@um.krakow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.krakow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych, Dorota Turska-Graba, pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6161217, fax 012 6161217, e-mail: info@um.krakow.pl, www.bip.krakow.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych, Kancelaria Magistratu (parter), stanowisko nr 1, pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu elewacji dziedzińca głównego budynku Urzędu Miasta Krakowa przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Kraków. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu elewacji dziedzińca głównego budynku Urzędu Miasta Krakowa przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4. Zakres prac obejmuje: a) roboty budowlane - renowacja i malowanie elewacji, wymiana obróbek blacharskich i pokryć z dachówek b) prace konserwatorskie - renowacja elementów wystroju elewacji z kamienia, drewna i metalu. c) prace instalacyjne elektryczne - wymiana instalacji piorunochronnej 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000,00 EUR i nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 5 278 000,00 EUR 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 4

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: I. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy: 1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich 5 lat - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - co najmniej 2 prace polegając na remoncie elewacji w obiektach o charakterze zabytkowym o wartości co najmniej 200 tys. zł każda. 2. dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (Dz. U. z 2003 r., Nr 207, poz. 2016 z późn. zmianami), a w szczególności: a) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi i uprawnieniami WKZ do kierowania robotami budowlanymi w obiektach zabytkowych, lub legitymującą się co najmniej 2 letnią praktyką na budowie przy zabytkach nieruchomych oraz posiadającą zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, ważne na dzień złożenia oferty; b) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania instalacji elektrycznych, uprawnienia SEP (lub równoważne) do dozoru (D) oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, ważne na dzień złożenia oferty; c) osobą posiadającą wiedzę w zakresie konserwacji dzieł sztuki w zakresie malarstwa lub rzeźby i posiadającą dyplom magisterski konserwatora zabytków, która odbyła co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa w punkcie II.1 - II.7 sekcji III.2) ogłoszenia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: II. w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy o treści wskazanej we wzorze stanowiącym załącznik Nr 3A i 3B do specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia), - w celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia: 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych na potwierdzenie warunku, o którym mowa w pkt. I.1. sekcji III.2), sporządzony według załącznika Nr 5 do specyfikacji. 4. Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane wymienione w wykazie, o którym mowa powyżej zostały wykonane należycie. 5. Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, ważne na dzień złożenia ofert - dla kierownika robót. Zaświadczenie o uprawnieniach do kierowania robotami budowlanymi w branży budowlanej przy zabytkach nieruchomych wydanego przez WKZ lub wykaz prac wykonywanych przez osobę nadzorującą prace w obiektach zabytkowych w okresie co najmniej 2 lat (zał. Nr 6 do siwz) - dla kierownika budowy. 6. Uprawnienia budowlane w specjalności instalacje elektryczne, zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu budowlanego ważne na dzień złożenia oferty oraz uprawnienia SEP (równoważne) do dozoru (D) - dla kierownika robót elektrycznych. 7. Dyplom magisterski konserwatora zabytków i oświadczenie tej osoby, że odbyła ona co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków - oraz: 8. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy \Formularz oferty\, sporządzony według załącznika nr 2 do specyfikacji. 9. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy: a) \Kosztorys ofertowy\ sporządzony w oparciu o \Przedmiar robót - remont elewacji dziedzińca głównego - roboty konserwatorskie i budowlane\ (Zał. nr 4D do siwz), b) \Kosztorys ofertowy\ sporządzony w oparciu o \Przedmiar robót - instalacja piorunochronna II ETAP\ (Zał. nr 4E do siwz). 10. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 11. Kserokopia dowodu wniesienia wadium (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl. Opłata: 45 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówką w kasie w siedzibie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym albo przelewem na rachunek zamawiającego BPH SA 36 1060 0076 0000 3310 0002 5097. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.06.2007, godzina 12:00, Urząd Miasta Krakowa, Plac Wszystkich Świętych 3-4, sala Portretowa.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.