eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łubowo › Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Dziekanowice, gmina Łubowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-28

Łubowo: Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Dziekanowice, gmina Łubowo
Numer ogłoszenia: 286485 - 2008; data zamieszczenia: 28.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łubowo , Łubowo 1, 62-260 Łubowo, woj. wielkopolskie, tel. 061 4275930, faks 061 4275858.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Dziekanowice, gmina Łubowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się rozbudowa oczyszczalni ścieków polegająca na rozbudowie budynku oczyszczalni wraz z halą technologiczną o powierzchni 31,6m2 a także: - montaż zbiornika SBR z polietylenu D=2140mm, V=15m3 2 szt. - montaż zbiornika SBR z TWS o śr. Dw=4500mm wysokość użytkowa H=4,60m i pojemności V=70m3 1szt. - montaż zbiornika STO z TWS o śr. Dw=4500mm wysokość użytkowa H=4,60m i pojemności V=70m3 1szt. - montaż pojemników na piasek i skratki - 4kpl. - montaż rusztu napowietrzająćego SBR V=70m3 z dyfuzorami membranowymi 1kpl. - montaż rusztu napowietrzająćego STO V=70m3 z dyfuzorami membranowymi 1kpl. - montaż agregatu do napowietrzania SBR V = 70m3 z dmuchawą w obudowie dźwiękochłonnej o parametrach Q=220m3/d, p=600mbar, N=7,5kW, poziom hałasu 71 dBA - 1 kpl. - montaż agregatu do napowietrzania SBR V = 70m3 z dmuchawą w obudowie dźwiękochłonnej o parametrach Q=126m3/d, p=600mbar, N=5,5kW, poziom hałasu 70 dBA - 1 kpl. - montaż kompletnego urządzenia do mechanicznego oczyszczania ścieków - sito zintegrowane z piaskownikiem - 1 kpl. - montaż dmuchaw napowietrzających 3 kpl. - montaż zbiornika retencyjnego ścieków o pojemności 50m3 o śr. 2,8m - montaż pompowni ścieków o pojemności 32m3, o śr. 2,4m Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferent jest zobowiązany złożyć wadium w formie określonej przez Ustawę, przy czym w przypadku wpłacenia wadium w formie pieniężnej poniższą kwotę należy wpłacić w na konto Zamawiającego: Wielkopolski Bank Spółdzielczy w Łubowie Konto nr: 74 9068 0003 0000 0101 4006 5402 najpóźniej w dniu przetargu: 28 listopada 2008r.r, do godz. 10.00. Kwota wadium wynosi 15.000,00 zł (piętnaścietysięcyzłotych). Kopia dokumentu potwierdzającego złożenie wadium powinna być dołączona do oferty.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy w rozumieniu zapisu art. 2 pkt 11 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655 ze zm.). 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 cytowanej ustawy oraz spełniający wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. W przypadku ubiegania się o zamówienie przez spółkę cywilną, oznacza to, że spółka startuje w przetargu jako konsorcjum złożone ze wspólników - należy stosować art. 23 Prawa zamówień publicznych, który mówi o konieczności ustanowienia pełnomocnika (nie wystarczy umowa spółki mówiąca o jednoosobowym reprezentowaniu przez każdego ze wspólników). Zamawiający żąda od każdego ze wspólników osobno dokumentów potwierdzających, że nie podlegają oni wykluczeniu z postępowania. 4. Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej wymienionych warunków na podstawie załączonych, wymaganych dokumentów do oferty, przy uwzględnieniu następujących zasad: a) oferta podlega odrzuceniu w przypadkach określonych w art. 24 i art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych . 5. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców, dokonana będzie po otwarciu ofert . 6. Każda z ofert zostanie oceniona pod kątem zgodności z postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia i przepisami ustawy Prawo zamówieniach publicznych i oceniona przy użyciu kryterium spełnia/nie spełnia. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wg zasad określonych przepisem § 4 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605), o których mowa w art. 25 i 26 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków zawartych w art. 22 przedmiotowej ustawy, tj. że Wykonawca: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) dokumenty stwierdzające, ze osoby będące wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia (kandydaci na kierowników robót winni posiadać aktualne uprawnienia budowlane w specjalności budowy kanalizacji sanitarnych, robót ogólnobudowlanych, należy wykazać również przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa) d) Harmonogram Finansowo - Rzeczowy Robót, stanowiący załącznik do oferty, e) pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 Ustawy g) zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w opłatach h) zaświadczenie ZUS o nie zaleganiu ze składkami i) wykaz osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia - zgodnie z zał. nr 4 SIWZ j) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykaz robót z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje) - zgodnie z zał. nr 3 SIWZ k) referencje od banku finansującego oferenta wraz z informacją potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy l) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ł) ewentualne, pozostałe dokumenty zgodnie z wykazem załączników do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych warunków Zamówienia można uzyskać w postaci elektronicznej (dysk cd/dvd) w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Łubowo, pok. nr 11 oraz do wglądu w postaci papierowej..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Łubowo, 62-260 Łubowo 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.