Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-02
Kamińsk: Sukcesywne dostawy do magazynu żywnościowego Zamawiającego artykułów spożywczych
Numer ogłoszenia: 286473 - 2011; data zamieszczenia: 02.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Kamińsku , ul. XXX - lecia 1, 11-227 Kamińsk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7617400, faks 089 7617444.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Więziennictwo.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy do magazynu żywnościowego Zamawiającego artykułów spożywczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do magazynu żywnościowego Zamawiającego artykułów spożywczych. CZĘŚĆ 1 - susze warzywne 1) Włoszczyzna suszona w ilości 700 kg - w skład mieszanki wchodzą jednakowe ilości marchwi, pora, selera i pietruszki, 2) Susz buraczków w ilości 25 kg - w skład których wchodzą buraczki cięte suszone, 3) Susz marchwi w ilości 400 kg - w skład której wchodzi marchew cięta suszona, 4) Susz kopru w ilości 50 kg - w skład której wchodzi koper cięty suszony CZĘŚĆ 2 - leczo pieczarkowe w ilości 4 000 kg, CZĘŚĆ 3 - warzywa i owoce przetworzone 1) Kompot wieloowocowy w ilości 799,80 l 2) Szczaw konserwowy siekany w ilości 799,8 kg 3)Groszek konserwowy w ilości 300 kg, CZĘŚĆ 4 - koncentrat pomidorowy 30%w ilości 1 399,65 kg CZĘŚĆ 5 - surówka warzywna w ilości 1 399,65 kg.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.30.00-4, 15.33.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie- Załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie- Załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie- Załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie- Załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie- Załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Poprawnie wypełniony formularz oferty cenowej stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 2. pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Kamińsku
ul. XXX- lecia PRL 1
11- 220 Górowo Iławeckie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Zakład Karny w Kamińsku ul. XXX- lecia PRL 1 11- 220 Górowo Iławeckie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Susze warzywne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Włoszczyzna suszona w ilości 700 kg - w skład mieszanki wchodzą jednakowe ilości marchwi, pora, selera i pietruszki, 2) Susz buraczków w ilości 25 kg - w skład których wchodzą buraczki cięte suszone, 3) Susz marchwi w ilości 400 kg - w skład której wchodzi marchew cięta suszona, 4) Susz kopru w ilości 50 kg - w skład której wchodzi koper cięty suszony Wymagania jakościowe: - opakowania- zbiorcze, jednorazowe, bezzwrotne (papierowe worki polietylenowe, jedno- i trzywarstwowe) - konsystencja sypka, nieznacznie łamliwa, niezlepiająca się przy nacisku; - smak i zapach charakterystyczny dla suszonych warzyw, o dobrej jakości, bez posmaków i zapachów obcych, objawów psucia się, wilgotności i stęchlizny - minimalny termin przydatności do spożycia na w/w artykuły - 6 miesięcy licząc od dnia dostawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.30.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: leczo pieczarkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leczo pieczarkowe w ilości 4 000 kg, Wymagania jakościowe: - opakowania netto nie mniej niż 4 kg, jednorazowe, bezzwrotne, hermetycznie zamknięte - konsystencja gęsta, z dużą zawartością wymaganych składników; - smak i zapach charakterystyczny dla w/w artykułu, o dobrej jakości i dobrych walorach smakowych, bez obcych posmaków i zapachów; skład podstawowy - pieczarki, cebula, papryka czerwona lub żółta, koncentrat pomidorowy, olej, przyprawy, zawartość warzyw nie mniej niż 60 % - minimalny termin przydatności do spożycia na w/w artykuł - 10 miesięcy licząc od dnia dostawy;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Warzywa i owoce przetworzone.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Kompot wieloowocowy w ilości 799,80 l Wymagania jakościowe: - opakowania netto- jednorazowe słoiki bezzwrotne o gramaturze 930 ml - wygląd - widoczne owoce, zalewa klarowna, - zawartość owoców nie mniej niż 30 %, - smak i zapach charakterystyczny dla kompotu wieloowocowego, o dobrej jakości i dobrych walorach smakowych, bez obcych posmaków i zapachów - minimalny termin przydatności do spożycia w/w artykułu - 12 miesięcy licząc od dnia dostawy dostawa partii przedmiotu zamówienia: musi być zachowana jednolitość dostawy tj. tego samego pochodzenia, tej samej jakości w ramach jednej dostawy; 2) Szczaw konserwowy siekany w ilości 799,8 kg Wymagania jakościowe: - opakowania netto- jednorazowe słoiki bezzwrotne o gramaturze 0,930 kg - konsystencja jednolita- przetarta masa - zawartość szczawiu siekanego minimum 60% - smak i zapach charakterystyczny dla w/w artykułu, o dobrej jakości i dobrych walorach smakowych, bez obcych posmaków i zapachów - minimalny termin przydatności do spożycia w/w artykułu - 12 miesięcy licząc od dnia dostawy - dostawa partii przedmiotu zamówienia: musi być zachowana jednolitość dostawy tj. tego samego pochodzenia, tej samej jakości w ramach jednej dostawy; 3)Groszek konserwowy w ilości 300 kg, Wymagania jakościowe: - opakowania netto- jednorazowe opakowania bezzwrotne o gramaturza 0,400 kg - zawartość samego groszku min 0,240 g - smak i zapach charakterystyczny dla w/w artykułu o dobrej jakości i dobrych walorach smakowych, bez obcych posmaków i zapachów - minimalny termin przydatności do spożycia w/w artykułu - 12 miesięcy licząc od dnia dostawy - dostawa partii przedmiotu zamówienia: musi być zachowana jednolitość dostawy tj. tego samego pochodzenia, tej samej jakości w ramach jednej dostawy;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: koncentrat pomidorowy 30%.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koncentrat pomidorowy 30% w ilości 1 399,65 kg Wymagania jakościowe: - opakowania netto- jednorazowe słoiki bezzwrotne o gramaturze 0,930 kg - konsystencja jednolita, gęsta - smak i zapach charakterystyczny dla w/w artykułu, o dobrej jakości i dobrych walorach smakowych, bez obcych posmaków i zapachów; - dostawa partii przedmiotu zamówienia: musi być zachowana jednolitość dostawy tj. tego samego pochodzenia, tej samej jakości w ramach jednej dostawy; - minimalny termin przydatności do spożycia w/w artykułu - 12 miesięcy licząc od dnia dostawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Surówka warzywna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Surówka warzywna w ilości 1 399,65 kg Wymagania jakościowe: - opakowania netto- jednorazowe słoiki bezzwrotne o gramaturze 0,930 kg - skład podstawowy: marchewka, por, ogórek, seler, pietruszka, kapusta biała, cebula, olej, przyprawy - smak i zapach charakterystyczny dla w/w artykułu, o dobrej jakości i dobrych walorach smakowych, bez obcych posmaków i zapachów; - dostawa partii przedmiotu zamówienia: musi być zachowana jednolitość dostawy tj. tego samego pochodzenia, tej samej jakości w ramach jednej dostawy; - minimalny termin przydatności do spożycia w/w artykułu - 12 miesięcy licząc od dnia dostawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Kobylej Górze w okresie 01.07.2024 r. do 30.09.2024 r.
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola w Grębowie w roku szkolnym 2024/2025
- DOSTAWY PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH I MROŻONEK
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do kuchni Zespołu Szkół w Lubominie w okresie od 1 września do 31 grudnia 2024 roku
- Dostawa Artykułów Spożywczych Dla Domu Pomocy Społecznej w Jarosławiu od 01.07.2024 do 31.12.2024
- +Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wadowicach Górnych+
więcej: Przetworzone owoce i warzywa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.