eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzin › Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym p.n.Remont nawierzchni podwórza budynku nr 1 i 3 przy ul. 3-go Maja wraz z odprowadzeniem wód opadowych do istniejącej sieci, obręb 2 miasta Świebodzina

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-21

Świebodzin: Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym p.n.: Remont nawierzchni podwórza budynku nr 1 i 3 przy ul. 3-go Maja wraz z odprowadzeniem wód opadowych do istniejącej sieci, obręb 2 miasta Świebodzina
Numer ogłoszenia: 28645 - 2016; data zamieszczenia: 21.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 13813 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świebodzin, ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 68 4750916, faks 68 4750916.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym p.n.: Remont nawierzchni podwórza budynku nr 1 i 3 przy ul. 3-go Maja wraz z odprowadzeniem wód opadowych do istniejącej sieci, obręb 2 miasta Świebodzina.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym p.n.: Remont nawierzchni podwórza budynku nr 1 i 3 przy ul. 3-go Maja wraz z odprowadzeniem wód opadowych do istniejącej sieci, obręb 2 miasta Świebodzina Teren objęty projektem położony jest w 2 obrębie miasta Świebodzin na działkach oznaczonych geodezyjnie nr 563/26, 563/7 i 571/1 przy ul. 3-go Maja w Świebodzinie. W ramach projektu przewiduje się utwardzenie terenu na działce budowlanej oraz remont istniejących nawierzchni poprzez wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej i nawierzchni typu Eko (ażurowe) przepuszczającej wody opadowe. Wody opadowe z utwardzonego terenu będą odprowadzane poprzez odpowiednie spadki podłużne i poprzeczne do projektowanej kanalizacji deszczowej lub odprowadzane powierzchniowo do gruntu poprzez nawierzchnie ażurowe lub tereny zielone. Wody opadowe z istniejących dachów oraz projektowanych nawierzchni będą odprowadzane do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej. Wody opadowe z nawierzchni utwardzonych będą odprowadzane do projektowanych wpustów, a wody z dachów poprzez rury spustowe podłączone bezpośrednio do kanalizacji deszczowej. Projekt zakłada wykonanie rozbudowy i remont istniejącej kanalizacji deszczowej oraz wykonanie instalacji oświetleniowej podwórka. 2. Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym p.n.: Remont nawierzchni podwórza budynku nr 1 i 3 przy ul. 3-go Maja wraz z odprowadzeniem wód opadowych do istniejącej sieci, obręb 2 miasta Świebodzina obejmuje m.in.: - Roboty rozbiórkowe: płytki chodnikowe - 270 m2, masy bitumiczne - 80 m2, trylinka, beton, klinkier - 95 m2, krawężniki betonowe - 120 m, obrzeża betonowe - 257m, - Roboty ziemne: koryta pod jezdnię o głębokości 20cm - 357 m2, roboty wykonywane koparkami z transportem urobku samochodami samowyładowczymi - 540 m3, mechaniczne profilowanie podłoża - 1.367 m2, - Podbudowy: podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubość warstwy 20cm - 945 m2, - Nawierzchnie: kostka brukowa betonowa na podsypce piaskowej - ok.1000 m2, płyta płyta betonowa ażurowa typu Eko - 244 m2, - Krawężniki betonowe o wymiarze 15x30 cm - 28 m, o wymiarze 15x22 cm - 201 m, obrzeża betonowe 8x30cm - 183m, - Kanalizacja deszczowa: rozbiórka rurociągu o śr. do 300mm - 179,5m, demontaż studni rewizyjnych o śr. 1000mm - 7 kpl i śr. 500mm - 3 kpl, kanały z rur PCV ośr. 160mm - 193,5 m, 200 mm - 3,5 m, 315 mm - 23 m, montaż studni rewizyjnych o śr. 1000 mm - 10 szt., ośr. 500 mm - 2 szt. - Wykonanie rur ochronnych i izolacji, włączenie rur spustowych, zabezpieczenie istniejących kabli i regulacja istniejącej infrastruktury, - Budowa wiaty śmietnikowej - 27,5 m2, - Roboty elektromontażowe: układanie ręczne kabli YKY 3x2,5 - 170 m, układanie rur ochronnych - 42m , - Oznakowanie pionowe 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone: - w projekcie budowlanym zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę Nr 398/2015 z dnia 16 listopada 2015r. - w projekcie wykonawczym, opracowanych przez Przedsiębiorstwo Projektowo-Usługowe SYSTEM A Antoni Przybylski z Gorzowa Wlkp, oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, które stanowią załączniki do SIWZ. 4. Wykonawca uwzględni w swojej ofercie koszty: a) wywiezienia ziemi, materiałów rozbiórkowych i gruzu z terenu budowy-jeżeli zajdzie taka potrzeba-w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów- dot. tej części materiałów , które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów. Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, b) uporządkowania terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów zieleni i odtworzeniem uszkodzonych nawierzchni, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, c) zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt: - zagospodarowania placu budowy, w tym ogrodzenia zaplecza budowy, oświetlenia, placów składowych, - zorganizowania terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń. Zamawiający nie jest zobowiązany do wskazania Wykonawcy nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnymi ich wydzierżawieniem, wynajęciem itp. d) uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii oraz ewentualnie punktu zrzutów ścieków oraz koszty poboru wody, energii, e)koszty przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów, f) koszty opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), g) koszty obsługi geodezyjnej wraz z geodezyjną dokumentacją powykonawczą . h) koszty zabezpieczenia terenu budowy. i) koszty zakupu i dostawy materiałów, j) koszty ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia, okres realizacji i na minimalną wartość 150 000zł, k) koszty zawiadomienia Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego o zakończeniu budowy. l/ koszty płatnego nadzoru technicznego zgodnie z uzgodnieniami zawartymi w projekcie budowlanym (np. Telefonia Dialog)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 71.50.00.00 - Usługi związane z budownictwem .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Usługowa Stanisław Cap, Św. Wojciech 52, 66-300 Międzyrzecz, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 355517,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 272117,24

  • Oferta z najniższą ceną: 272117,24 / Oferta z najwyższą ceną: 404588,22

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.