eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › DIZ/58/2008 Dostawa mebli dla Oddziału Kardiologii

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-28

Włocławek: DIZ/58/2008 Dostawa mebli dla Oddziału Kardiologii
Numer ogłoszenia: 286429 - 2008; data zamieszczenia: 28.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki , ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 412-94-32, faks 054 4129432.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wloclawek.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DIZ/58/2008 Dostawa mebli dla Oddziału Kardiologii.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wielofunkcyjne łóżko elektryczne - 3 szt. Parametry wymagane WYMAGANIA OGÓLNE 1.Metalowa konstrukcja łóżka lakierowana proszkowo TAK 2.Wymiary zewnętrzne łóżka: TAK -Długość: 214 cm, (+ - 3 cm) -Szerokość: 95 cm, (+ - 3 cm) 3.W narożnikach leża 4 krążki odbojowe (dwuosiowe: ruch poziomy i pionowy) TAK 4.Po bokach łóżka szyny nierdzewne zamocowane na całej długości ramy leża chroniące łóżko przed uderze-niami, oraz służące jako tzw. -eurolistwa- do mocowa-nia wyposażenia dodatkowego TAK 5.Szczyty łóżka odejmowane, ramy szczytów wykonane z rur stalowych chromowanych, wypełnione estetycznym tworzywem ABS, odpornym na środki dezynfekcyjne oraz promieniowanie UV TAK 6.Leże łóżka czterosegmentowe w tym 3 segmenty ru-chome TAK 7.Segmenty leża wypełnione odejmowanym, wytrzyma-łym tworzywem ABS, umożliwiającym łatwe utrzymanie czystości, odpornym na środki dezynfekcyjne, wilgoć oraz promieniowanie UV TAK 8.Elektryczna regulacja wysokości leża w zakresie: od 40 - 84 cm, (+ - 3 cm) TAK 9.Elektryczne regulacje: TAK -Kąt segmentu oparcia pleców: 0 - 80 stopni, (+ -5 stopni) -Kąt segmentu uda: 0 - 50 stopni, (+ -5 stopni) -Pozycja Trendelenburga: 20 stopni, (+ -5 stopni) -Pozycja anty-Trendelenburga: 20 stopni, (+ -5 stopni) 10.Możliwość uzyskania -pozycji kardiologicznej-, wygod-nej pozycji siedzącej pacjenta TAK 11.Akumulator wbudowany w układ elektryczny łóżka pod-trzymujący działanie wszystkich funkcji podczas trans-portu pacjenta, lub przy braku zasilania sieciowego TAK 12.Akumulator wyposażony w optyczny oraz dźwiękowy wskaźnik naładowania TAK 13.Pod leżem wysuwana półka do odkładania pościeli TAK 14.Panel centralny z możliwością blokowania poszczegól-nych funkcji oraz z możliwością zapamiętywania wybra-nych pozycji łóżka TAK 15.Możliwość regulacji wysokości bez potrzeby użycia rąk panelem nożnym 16.Elektryczna, natychmiastowa pozycja -antyszokowa-, dokonywana jednym przyciskiem z panelu centralnego TAK 17.Elektryczna funkcja szybkiego poziomowania do pozycji reanimacyjnej - jednym przyciskiem panelu centralnego TAK 18.Funkcja CPR segmentu oparcia pleców oraz segmentu uda TAK 19.Autokontur segmentu oparcia pleców oraz segmentu uda TAK 20.Autoregresja segmentu oparcia pleców zapobiegająca zsuwaniu i zakleszczeniu się pacjenta TAK 21.Łóżko wyposażone w poziomicę, ułatwiającą wypozio-mowanie leża TAK 22.Elektryczne zasilanie 220-240V-50Hz TAK 23.Podstawa łóżka wyposażona w podwójne antystatyczne koła o średnicy min. 150 mm, z centralną blokadą kół oraz blokadą kierunkową. Podstawa łóżka osłonięta antystatyczna pokrywą z trwałego tworzywa ABS. TAK 24.Łóżko wyposażone w zintegrowane przedłużenie ramy leża, pozwalające na zwiększenie wymiaru łóżka do długości min. 2340 cm TAK 25.Łóżko wyposażone w: TAK - Barierki boczne chromowane, składane z możliwością szybkiego montażu oraz demontażu - Wieszak kroplówki chromowany z regulacją wysokości, montowany w tuleje przy ramie leża - Uchwyt uniwersalny do woreczków na mocz - Kosz na pojemnik urologiczny - Materac z tkaniny oddychającej, paroprzepuszczalnej, łatwozmywalnej, odporny na dezynfekcję - Materac przedłużenia ramy leża 26.Szczelność układu elektrycznego łóżka o klasie min. IP66 TAK 27.Łóżko oraz wszystkie elementy wyposażenia dodatko-wo przystosowane do mycia ciśnieniowymi urządze-niami myjącymi TAK 28.Certyfikat potwierdzający posiadanie znaku CE TAK 29.Szkolenie obsługi, szkolenie personelu technicznego przy odbiorze technicznym produktów TAK 30.Gwarancja 24 miesiące TAK 31.Serwis pogwarancyjny, odpłatny przez okres min. 10 lat TAK 32.Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat TAK 33.Czas reakcji serwisu - 24 godz. TAK Do oferty należy dołączyć materiały informacyjne zawierające pełne dane techniczne, w których winny być zaznaczone informa-cje potwierdzające spełnienie wymagań parametrów granicznych i ocenianych. W przypadku braku potwierdzenia parametrów granicznych i ocenianych zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty. 2. Szafka przyłóżkowa - 3 szt. Parametry wymagane WYMAGANIA OGÓLNE 1.Szkielet szafki wykonany z profili aluminiowych. Ramki szuflad i boki korpusu z ocynkowanej blachy stalowej, lakierowanej proszkowo TAK 2.Korpus szafki obrotowy, pozwalający na ustawianie jej z każdej strony łóżka przy pełnej dostępności do blatu bocznego. Całość umieszczona na mobilnej podstawie.TAK 3.Wymiary zewnętrzne: Wysokość: 92 cm, (+ -3 cm) Szerokość: 62 cm, (+ -3 cm) Głębokość: 50 cm, (+ -3 cm) Składana półka boczna o wymiarach: 58x34 cm, (+ -3 cm) Bezstopniowa regulacja wysokości półki za pomocą sprężyny gazowej w zakresie: 74 - 115 cm, (+ -3 cm) TAK 4.Blaty szafki oraz półki bocznej profilowane (zabezpie-czenie przed spadaniem przedmiotów), wykonane z tworzywa odpornego na środki dezynfekcyjne, tempera-turę oraz promieniowanie UV. Blat górny dodatkowo wyposażony w ograniczniki chroniące przedmioty przed upadkiem TAK 5.Czoła szuflad z lekkiego aluminium, zaopatrzone w uchwyty ze stali nierdzewnej TAK 6.Szuflady górna i dolna wysuwane na prowadnicach rolkowych z mechanizmem samodomykającym Wnętrze szuflad wypełnione wyjmowanymi wkładami z tworzywa TAK 7.Półka boczna z możliwością regulacji kąta pochylenia, składana do boku szafki TAK 8. 4 podwójne koła jezdne w tym 2 z blokadą, o średnicy min. 65 mm z elastycznym, niebrudzącym podłóg bież-nikiem TAK 9.Cała szafka przystosowana do dezynfekcji środkami dopuszczonymi do użycia w placówkach służby zdrowia TAK 10.Kolorystyka wykończenia dopasowana do kolorystyki łóżek TAK 11.Pomiędzy górną, a dolną szufladą, dodatkowa prze-strzeń na rzeczy pacjenta TAK 12.Dodatkowa szuflada na obuwie lub odzież pacjenta zamocowana pod korpusem szafki TAK 13.Certyfikat potwierdzający posiadanie znaku CE TAK 14.Szkolenie obsługi, szkolenie personelu technicznego w momencie dostarczenia produktów TAK 15.Gwarancja: 24 miesiące TAK 16.Serwis pogwarancyjny, odpłatny przez okres min. 10 lat TAK 17.Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat TAK 18.Czas reakcji serwisu - 24 godz. TAK 3. Wielofunkcyjne łóżko hydrauliczne - 18 szt. Parametry wymagane WYMAGANIA OGÓLNE 1.Metalowa konstrukcja łóżka lakierowana proszkowo TAK 2.Wymiary zewnętrzne łóżka:TAK -Długość: 214 cm, (+ - 3 cm) -Szerokość: 95 cm, (+ - 3 cm) 3.W narożnikach leża 4 krążki odbojowe (dwuosiowe: ruch poziomy i pionowy) oraz listwy odbojowe, zamo-cowane wzdłuż ramy leża, chroniące łóżko przed ude-rzeniami TAK 4.Szczyty łóżka odejmowane, ramy szczytów wykonane z rur stalowych chromowanych, wypełnione dekoracyjną płytą dwustronnie laminowaną, odporną na wilgoć, środki dezynfekcyjne oraz promieniowanie UV TAK 5.Leże łóżka czterosegmentowe w tym 3 segmenty ru-chome TAK 6.Segmenty leża wypełnione metalową, lakierowaną, siatką. Wypełnienia z możliwością demontażu, łatwe w utrzymaniu czystości, odporne na środki dezynfekcyjne, wilgoć oraz promieniowanie UV TAK 7.Hydrauliczna regulacja wysokości leża, za pomocą dźwigni nożnej umieszczonej z dwóch stron łóżka. Zakres regulacji: od 40 - 84 cm, (+ - 3 cm) TAK 8.Regulacje za pomocą sprężyn gazowych: -Kąt segmentu oparcia pleców: 0 - 80 stopni, (+ -5 stopni) -Kąt segmentu uda: 0 - 50 stopni, (+ -5 stopni) -Pozycja Trendelenburga: 20 stopni (+ -5 stopni) -Pozycja anty-Trendelenburga: 20 stopni (+ -5 stopni) TAK 9.Możliwość uzyskania -pozycji kardiologicznej-, wygod-nej pozycji siedzącej pacjenta TAK 10.Pod leżem wysuwana półka do odkładania pościeli TAK 11.Łóżko wyposażone w poziomicę, ułatwiającą wypozio-mowanie leża TAK 12.Dźwignia funkcji CPR segmentu oparcia pleców oraz segmentu uda umieszczona pod ramą leża w łatwo dostępnym miejscu TAK 13.Podstawa łóżka wyposażona w antystatyczne koła o średnicy min. 150 mm, osłonięte tworzywem, z central-ną blokadą kół oraz blokadą kierunkową. Podstawa łóżka osłonięta antystatyczną pokrywą z trwałego two-rzywa ABS TAK 14.Łóżko wyposażone w zintegrowane przedłużenie ramy leża, pozwalające na zwiększenie wymiaru łóżka do długości min. 2340 cm TAK 15.Łóżko wyposażone w:TAK - Barierki boczne chromowane, składane z możliwością szybkiego montażu oraz demontażu - Wieszak kroplówki chromowany z regulacją wysoko-ści, montowany w tuleje przy ramie leża - Uchwyt uniwersalny do woreczków na mocz - Kosz na pojemnik urologiczny - Materac z tkaniny oddychającej, paroprzepuszczalnej, łatwozmywalnej, odporny na dezynfekcję - Materac przedłużenia ramy leża 16.Certyfikat potwierdzający posiadanie znaku CE TAK 17.Szkolenie obsługi, szkolenie personelu technicznego przy odbiorze technicznym produktów TAK 18.Gwarancja 24 miesiące TAK 19.Serwis pogwarancyjny, odpłatny przez okres min. 10 lat TAK 20.Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat TAK 21.Czas reakcji serwisu - 24 godz. TAK 22.Możliwość wyboru kolorów wypełnień szczytów TAK 4. Przedmiot zamówienia: Szafka przyłóżkowa - 18 szt. Parametry wymagane WYMAGANIA OGÓLNE 1.Szkielet szafki wykonany z blachy stalowej, pokrytej lakierem proszkowym, odpornym na uszkodzenia mechaniczne, chemiczne i promieniowanie UV TAK 2.Wymiary szafki: Wymiary blatu głównego: 50 x 40 cm, (+ - 3 cm) Wymiary półki bocznej: 58 x 35 cm, (+ - 3 cm) Wysokość: 85 cm, (+ -3 cm) Szerokość: 50 cm, (+ -3 cm) Głębokość: 42 cm, (+ -3 cm) Blat boczny z bezstopniową regulacją wysokości za pomocą sprężyny gazowej w zakresie: 75 - 105 cm (+ - 3 cm) TAK 3.Blat główny oraz blat półki bocznej wykonane z płyty dwustronnie laminowanej odpornej na wilgoć, dezyn-fekcję oraz promieniowanie UV TAK 4.Drzwi szafki oraz fronty szuflad pokryte lakierem prosz-kowym odpornym na uszkodzenia mechaniczne, chemiczne i promieniowanie UV TAK 5.Drzwi oraz szuflady szafki otwierane dwustronnie umoż-liwiające ustawienie z prawej lub lewej strony łóżka TAK 6.Wnętrze szuflady wypełnione wyjmowanymi wkładami z tworzywa TAK 7.Wnętrze dolnej części szafki, podzielone na 2 części (wyciągana półka, lakierowana proszkowo) TAK 8.Koła jezdne w tym 2 z blokadą, z elastycznym, niebru-dzącym podłóg bieżnikiem TAK 9.Szafka przystosowana do mycia i dezynfekcji TAK 10.Drzwi wyposażone w mechanizm samodomykający TAK 11.Kolor drzwi i fronty szuflad dopasowane do kolorystyki wypełnień szczytów przy łóżkach TAK 12.Certyfikat potwierdzający posiadanie znak CE TAK 13.Szkolenie obsługi, szkolenie personelu technicznego w momencie dostarczenia produktów TAK 14.Gwarancja: 24 miesiące TAK 15.Serwis pogwarancyjny, odpłatny przez okres min. 10 lat TAK 16.Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat TAK 17.Czas reakcji serwisu - 24 godz. TAK 5. Taboret obrotowy - 3 szt. Parametr oferowany WYMAGANIA OGÓLNE 1.Konstrukcja wykonana z rur stalowych pokrytych lakie-rem proszkowym, odpornym na uszkodzenia mecha-niczne, chemiczne oraz promieniowanie UV TAK 2.Siedzisko tapicerowane o szerokości: 32 cm (+ - 2 cm) TAK 3.Wysokość regulowana za pomocą mechanizmu śrubo-wego w zakresie: od 47 - 68 cm (+ - 2 cm) TAK 4.Mechanizm śrubowy wykonany ze stali nierdzewnej lub chromowany TAK 5.Możliwość wyboru koloru obić tapicerowanych TAK 6.Gwarancja 24 miesiące TAK 7.Serwis pogwarancyjny, odpłatny przez okres min. 10 lat TAK 8.Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat TAK 9.Czas reakcji serwisu - 24 godz. TAK 6. Taboret - 18 szt. Parametr wymagany WYMAGANIA OGÓLNE 1.Konstrukcja wykonana z rur stalowych pokrytych lakie-rem proszkowym, odpornym na uszkodzenia mecha-niczne, chemiczne oraz promieniowanie UV TAK 2.Siedzisko wypełnione dekoracyjną płytą dwustronnie laminowaną, odporną na wilgoć, środki dezynfekcyjne oraz promieniowanie UV TAK 3.Wymiary siedziska: 34 x 30 cm (+ - 2 cm) TAK 4.Siedzisko na wysokości: 44 cm (+ - 2 cm) TAK 5.Możliwość wyboru kolorów wykończenia TAK 6.Gwarancja 24 miesiące TAK 7.Serwis pogwarancyjny, odpłatny przez okres min. 10 lat TAK 8.Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat TAK 9.Czas reakcji serwisu - 24 godz. TAK 7. Szafa lekarska - 1 szt. Parametry wymagane WYMAGANIA OGÓLNE 1.Konstrukcja wykonana z kształtowników stalowych oraz blachy, pokryta lakierem proszkowym, odpornym na uszkodzenia mechaniczne, chemiczne oraz promienio-wanie UV TAK 2.Szafa posiadająca dwoje drzwi wyposażone w zamki patentowe oraz uszczelki magnetyczne TAK 3.Boki szafy i drzwi przeszklone TAK 4.Szafa wyposażona w 5 szklanych półek z regulacją wysokości TAK 5.Wysokość szafy: 175 cm (+ - 5 cm) TAK 6.Szerokość: 110 cm (+ - 5 cm) TAK 7.Głębokość: 48 cm (+ - 5 cm) TAK 8.Możliwość łatwego wypoziomowania za pomocą stopek regulacyjnych TAK 9.Gwarancja 24 miesiące TAK 10.Serwis pogwarancyjny, odpłatny przez okres min. 10 lat TAK 11.Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat TAK 12.Czas reakcji serwisu - 24 godz. TAK 8. Szafa lekarska - 2 szt. Parametr wymagany WYMAGANIA OGÓLNE 1.Konstrukcja wykonana z kształtowników stalowych oraz blachy, pokryta lakierem proszkowym, odpornym na uszkodzenia mechaniczne, chemiczne oraz promieniowanie UV TAK 2.Szafa posiadająca dwoje drzwi wyposażone w zamki patentowe oraz uszczelki magnetyczne TAK 3.Boki szafy oraz drzwi dolne zabudowane TAK 4.Drzwi górne przeszklone, środek wyposażony w min. 3 szklane półki z regulacją wysokości TAK 5.Wysokość szafy: 175 cm (+ - 5 cm) TAK 6.Szerokość: 58 cm (+ - 5 cm) TAK 7.Głębokość: 48 cm (+ - 5 cm) TAK 8.Możliwość łatwego wypoziomowania za pomocą stopek regulacyjnych TAK 9.Gwarancja 24 miesiące TAK 10.Serwis pogwarancyjny, odpłatny przez okres min. 10 lat TAK 11.Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat TAK 12.Czas reakcji serwisu - 24 godz. TAK 9. Wózek do przewożenia chorych - 1 szt. Parametr wymagany WYMAGANIA OGÓLNE 1.Konstrukcja wykonana z rur stalowych pokrytych lakie-rem proszkowym, odpornym na uszkodzenia mecha-niczne, chemiczne oraz promieniowanie UV TAK 2.Szerokość całkowita: 89 cm (+ - 3 cm) TAK 3.Długość całkowita: 220 cm (+ - 3 cm) TAK 4.Hydrauliczna regulacja wysokości leża, za pomocą dźwigni nożnej umieszczonej z dwóch stron wózka. Zakres regulacji: od 40 - 85 cm, (+ - 5 cm) TAK 5.Pozycja Trendelenburga uzyskiwana za pomocą sprę-żyny gazowej. (Płynna regulacja) Zakres regulacji: od 0 - 20° (+ - 5°) TAK 6.Pozycja anty-Trendelenburga uzyskiwana za pomocą sprężyny gazowej. (Płynna regulacja) Zakres regulacji: od 0 - 17° (+ - 5°) TAK 7.Ruchomy segment oparcia pleców regulowany za po-mocą sprężyny gazowej w zakresie: 0 - 75° (+ - 5°) (Płynna regulacja) TAK 8.Płynna regulacja segmentu uda za pomocą sprężyny gazowej w zakresie: 0 - 50° (+ - 5°) TAK 9.Leże trzysegmentowe wypełnione płytą tworzywową, przezierną dla promieni RTG TAK 10.Pod leżem na całej jego długości prowadnica na kasety RTG umożliwiająca monitorowanie chorego w dowol-nym miejscu wózka, bez konieczności przemieszczania pacjenta TAK 11.Możliwość uzyskania wygodnej pozycji fotelowej TAK 12.W narożnikach leża 4 krążki odbojowe (dwuosiowe: ruch poziomy i pionowy) TAK 13.Pod leżem aluminiowa szyna z przesuwnymi uchwytami do mocowania wyposażenia dodatkowego TAK 14.Dźwignie CPR oparcia pleców i segmentu uda, umieszczone w łatwo dostępnym miejscu pod ramą leża TAK 15.W każdym narożniku wózka tuleja umożliwiająca za-montowanie wieszaka kroplówki TAK 16.Podstawa jezdna wyposażona w podwójne antystatycz-ne koła o średnicy min. 150 mm z centralną blokadą kół oraz funkcją jazdy na wprost TAK 17.Dźwignia centralnej blokady kół dostępna w każdym narożniku wózka TAK 18.Tworzywowa osłona podwozia posiadająca miejsce do transportowania butli z tlenem lub rzeczy pacjenta TAK 19.Konstrukcja wózka, pozwalająca na łatwy dostęp pod-czas prześwietleń wykonywanych za pomocą ramienia C TAK 20.Wyposażenie wózka:TAK - Składane barierki boczne - Wieszak kroplówki z czterema haczykami - Komfortowy materac 21.Certyfikat potwierdzający posiadanie znaku CE TAK 22.Szkolenie obsługi, szkolenie personelu technicznego przy odbiorze technicznym produktów TAK 23.Gwarancja 24 miesiące TAK 24.Serwis pogwarancyjny, odpłatny przez okres min. 10 lat TAK 25.Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat TAK 26.Czas reakcji serwisu - 24 godz. TAK.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.30 - Łóżka z silnikiem 33.19.23.00 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne 33.19.20.00 - Meble medyczne 33.19.30.00 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp , tzn.: a. posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakła?dają obowiązek posiadania takich uprawnień - prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie sprzedaży sprzętu medycznego. Wykonawca, który nie będzie posiadał w zakre-sie prowadzonej działalności sprzedaży sprzętu medycznego zostanie wykluczony. b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświad?czenia Zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ), przed dniem wszczęcia postępo?wania co najmniej 1 dostawy odpowiadającej wartości nie mniejszej niż oferowane przedmiot zamówienia . Wykonawca, który nie wykaże się zrealizowaną dostawą zostanie wy-kluczony z postępowania. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej złożonej oferty. Nie posiadanie wystarczającej ilości środków finansowych spowoduje wykluczenie Wykonawcy. d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy pzp. 2.Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi ustawy z dnia 20.04.2004 o wyrobach medycznych ( Dz.U. z 2004r., Nr 93, poz.896 ),.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie ww zamówienia publicznego zobowiązany jest do przedłożenie niżej wymienionych dokumentów celem potwierdzenia spełnienia warunków określonych w art. 22 ustawy pzp: a. koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji, b. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego albo właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f. wykazu wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat podobnych dostaw, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane dostawy zrealizowane zostały z należytą starannością, g. wypełnione oświadczenie z art. 22 ustawy pzp wg Załącznika Nr 2 2. Na potwierdzenie spełnienia przez oferowaną dostawę Wykonawca winien przedstawić jeden z dokumentów dotyczących wyrobu: - deklarację zgodności i oznaczenie znakiem zgodności CE , - świadectwo rejestracji, świadectwo dopuszczenia do obrotu, świadectwo jakości, - świadectwo dopuszczenia do stosowania lub pozytywną opinię o wyrobie medycznym, Ponadto Wykonawca winien przedstawić: 3. Wypełniony formularz Oferty wg Załącznika Nr 1. 4. Zaakceptowany projekt umowy ( Rozdział Nr XVI SIWZ ), 5. Wypełnione formularze asortymentowo-cenowe ( Załączniki Nr 1-9 do oferty ), 6. Upoważnienie do podpisania Oferty (fakultatywnie ). Uwaga: wszystkie dokumenty muszą być złożone w oryginale lub w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.wloclawek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki Dział Inwestycji i Zaopatrzenia ul. Wieniecka 49 , pokój 302 (biurowiec) 87-800 Włocławek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki Dział Inwestycji i Zaopatrzenia ul. Wieniecka 49 , pokój 302 (biurowiec) 87-800 Włocławek.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.