eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Wykonanie zimowego utrzymania pasów drogowych i placów oraz alejek w parkach, będących w zarządzie Prezydenta Miasta Zgierza, w sezonie zimowym 2011/2012

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-02

Zgierz: Wykonanie zimowego utrzymania pasów drogowych i placów oraz alejek w parkach, będących w zarządzie Prezydenta Miasta Zgierza, w sezonie zimowym 2011/2012
Numer ogłoszenia: 286409 - 2011; data zamieszczenia: 02.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 271993 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Zgierz, Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 0427162854 w. 200, 7143200, faks 042 7143203.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zimowego utrzymania pasów drogowych i placów oraz alejek w parkach, będących w zarządzie Prezydenta Miasta Zgierza, w sezonie zimowym 2011/2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Zakres zamówienia: Zakres niniejszego zamówienia obejmuje wszystkie prace wykonawcze związane z utrzymaniem zimowym pasów drogowych i placów oraz alejek w parkach będących w zarządzie Prezydenta Miasta Zgierza, a w szczególności: 1) akcję czynną realizowaną przez cały okres sezonu zimowego, za który rozumie się okres od dnia zawarcia umowy do 31 marca 2012r.; 2) pozimowe sprzątanie jezdni i chodników do 15 maja 2012r. Ad.1. AKCJA CZYNNA. Akcja czynna obejmuje wszelkie czynności związane z odśnieżaniem i likwidacją śliskości dróg będących w zarządzie Prezydenta Miasta Zgierza. Została ona podzielona na dwa zadania: a/ Zadanie nr 1 obejmuje usuwanie skutków zimy na drogach gminnych o nawierzchni utwardzonej łącznie z chodnikami, których obowiązek utrzymania spoczywa na Gminie Miasto Zgierz, b/ Zadanie nr 2 obejmuje zwalczanie skutków zimy na drogach o nawierzchni nieutwardzonej /gruntowe oraz tłuczniowe/, łącznie z chodnikami, których obowiązek utrzymywania spoczywa na Gminie Miasto Zgierz. Wykaz dróg w ramach poszczególnych zadań wraz z ich długością i kolejnością zimowego utrzymania zawiera Załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia. Czynności związane z realizacją robót w ramach poszczególnych zadań muszą być wykonywane równolegle. Decyzję o jej uruchomieniu podejmuje każdorazowo dyspozytor akcji działający z ramienia Zamawiającego, powiadamiając o tym fakcie Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do jej realizacji w ciągu 1 godziny od otrzymania dyspozycji od dyspozytora. Przez przystąpienie do akcji należy rozumieć faktyczne stawienie się wykonawcy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w celu prawidłowego wykonywania usługi. Rozliczenie odbywać się będzie na podstawie faktycznie wykonanych prac według stawek jednostkowych wyszczególnionych w formularzu ofertowym. Dyspozytor każdorazowo określa zakres i szczegółową lokalizację prac odnotowując to w Dzienniku akcji zimowej, która rozpoczyna się z chwilą zgłoszenia gotowości do dyżurnego dyspozytora. Zgłoszenie gotowości do akcji obejmuje: podanie przez Wykonawcę dokładnie miejsca i czasu rozpoczęcia akcji. Świadczenie usług obejmuje wszystkie dni kalendarzowe i godziny w ciągu całej doby. Praca ta nie jest pracą stałą - nośniki i sprzęt wzywane są do pracy w zależności od potrzeb. Wezwanie może nastąpić każdorazowo na telefon w zależności od istniejącej sytuacji na drogach i potrzeb kierującego akcją. Zgłoszenia oraz rozmowy telefoniczne będą każdorazowo rejestrowane (nagrywane) przez Zamawiającego. Funkcję dyżurującego dyspozytora pełnić będzie Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego, telefony całodobowe: 714-32-20, 714-32-22, 716-25-66, 714-32-23 /FAX/. W ramach akcji czynnej obowiązywać będą następujące zasady: a) akcję czynną należy podjąć niezwłocznie po zgłoszeniu przez dyspozytora Wykonawcy konieczności realizacji usługi, nie później jednak niż w ciągu 1 h od chwili telefonicznego przekazania komunikatu zarejestrowanego do celów dowodowych przez Zamawiającego. b) usuwanie śliskości jezdni winno obejmować taką jej szerokość, aby ruch pojazdów mógł odbywać się w dwóch kierunkach, a na ulicach jednokierunkowych czynny był co najmniej jeden pas ruchu; c) usuwanie śniegu należy prowadzić również w trakcie trwania opadów; d) szczególnie dokładnie należy wykonywać płużenie przy krawężnikach w sąsiedztwie kratek ściekowych; e) do zakresu robót przy zwalczaniu śliskości wliczone są pętle/krańcówki/ i zatoki autobusowe oraz miejsca postojowe zlokalizowane przy ulicach; f) usuwanie śliskości z chodników winno obejmować ich szerokości podane w załączniku Nr 2 wraz z odśnieżeniem przejść dla pieszych; g) Wykonawca zgłaszał będzie Zamawiającemu /telefonicznie lub faxem/ rozpoczęcie i zakończenie przy określonym standardzie zimowego utrzymania. Przewidywana długość pługowania jezdni wynosi - 160 km x 20-krotność = 3200 km. Przewidywana długość pługowania chodników i alejek uwzględniając 30-krotność wynosi 3600 km. Przewidywany zakres ręcznego odśnieżania chodników i alejek uwzględniając 20-krotność wynosi 200.000 m2. UWAGI: 1) Realizacja (zakończenie) prac tj. pługowanie ulic oraz odśnieżanie chodników i alejek musi nastąpić w ciągu 12 godzin od zaprzestania opadów. W przypadku zwiększenia areału na skutek przejęcia przez Zamawiającego do utrzymania nowych odcinków dróg czy chodników, Wykonawca obejmie utrzymaniem zimowym tą dodatkową powierzchnię po cenach wynikających ze złożonej oferty. 2) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich dyspozycji objętych przedmiotem zamówienia, przekazywanych przez służby podległe Prezydentowi Miasta Zgierza (Miejskie Centrum Reagowania Kryzysowego, Straż Miejska); 3) Wykonawca zapewni specjalne numery telefonów: dwa stacjonarne i dwa komórkowe przeznaczone wyłącznie dla potrzeb akcji zimowej; 4) Wykonawca przejmie na siebie pełną odpowiedzialność za zapewnienie warunków bezpieczeństwa prowadzenia akcji czynnej z przyjętymi standardami, za jakość stosowanych materiałów oraz stosowane przez siebie metody organizacyjno-techniczne. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody i straty w usługach, materiałach i sprzęcie spowodowane przez niego przy wypełnianiu swoich zobowiązań umownych w trakcie realizacji usługi. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody spowodowane swoim działaniem lub zaniechaniem na zasadach ogólnych. W przypadku powstania szkody na rzecz osób trzecich, na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania usług objętych umową, Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia szkody w pełnej wysokości; 5) w ramach ceny umownej Wykonawca zapewnia załadunek pługo-piaskarki materiałami przeznaczonymi do zapobiegania i zwalczania śliskości zimowej. Zamawiający nie ponosi kosztów związanych z dojazdem Wykonawcy z bazy na obszar objęty zimowym utrzymaniem i z powrotem. O każdych problemach związanych z realizacją umowy Wykonawca niezwłocznie informuje Zamawiającego. Ad.2. POZIMOWE SPRZĄTANIE. Pozimowe sprzątanie jezdni i chodników polegać będzie na ich uprzątnięciu z zanieczyszczeń wraz z ich wywozem. W cenie należy uwzględnić także ewentualne opłaty wysypiskowe. Przewidywana powierzchnia oczyszczenia jezdni i chodników wynosi: 200.000 m2. II. Materiały stosowane w utrzymaniu zimowym. a) w zakresie temperatur do -9o C: posypywanie piaskiem /drogi gruntowe i tłuczniowe/ oraz mieszanką solno-piaskową 30% lub 50% na żądanie Zamawiającego w zależności od występujących zjawisk atmosferycznych. Przewidywana długość jezdni 90 km x 15-krotność = 1350 km. b) w zakresie temperatur poniżej -9oC: posypywanie jezdni mieszanką solno-piaskową w proporcji 50% w zależności od występowania zjawisk atmosferycznych. Przewidywana do posypania długość jezdni: - mieszanka 50%: 90 km x 15-krotność = 1350 km. c) do zwalczania śliskości zimowej na chodnikach i alejkach stosowany będzie piasek. Przewidywana powierzchnia posypywania: 100.000 m2. Przewidywana długość pługowania przy uwzględnieniu 30-krotności: 3600 km. Przewidywana powierzchnia ręcznego odśnieżania przy uwzględnieniu 20-krotności: 200.000 m2. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do zgromadzenia na dzień zawarcia umowy materiałów przewidzianych do zużycia na potrzeby akcji zimowej w ilości: - piasek- 120 t, - mieszanka solno-piaskowa 30 % - 400 t, - mieszanka solno-piaskowa 50 % - 300 t. UWAGA: Rzeczowe wypełnienie zobowiązania będzie sprawdzone przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy. Niespełnienie tego zobowiązania może skutkować niepodpisaniem umowy z winy Wykonawcy III. Sprzęt stosowany przy zimowym utrzymaniu. Wykonawca powinien zapewnić co najmniej: - pługopiaskarka - 6 szt., - ładowarka - 1 szt., - koparko-ładowarka - 2 szt., - koparko-spycharka - 4 szt., - równiarka - 2 szt., - zamiatarka - 1 szt. Sprzęt do odśnieżania i zwalczania śliskości powinien zostać wyposażony na koszt Wykonawcy w żółte światła pulsujące zgodnie z art. 54 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. Z 2005r. Nr 108, poz. 908 ze zm.). Pługopiaskarki winny być wyposażone w urządzenia GPS. Awaria sprzętu nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku wykonania przedmiotu zamówienia, tzn. ma on obowiązek niezwłocznego podstawienia sprzętu zastępczego. Załączniki: 1) wykaz ulic gminnych w Zgierzu do zimowego utrzymania - załącznik Nr 1, 2) wykaz chodników i alejek do zimowego utrzymania - załącznik Nr 2, 3) standardy zimowego utrzymania ulic i chodników - załącznik Nr 3.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Łęczycka 24, 95-100 Zgierz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 740632,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 845701,00

  • Oferta z najniższą ceną: 845701,00 / Oferta z najwyższą ceną: 845701,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.