Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-22
Nowy Sącz: przetarg nieograniczony na dostawę produktów medycznych i rękawic chirurgicznych. 9/12
Numer ogłoszenia: 28631 - 2013; data zamieszczenia: 22.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu , ul. Młyńska 10, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. (018) 44388-77; 443-66-35, faks (018) 4438540; 443-86-01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnowysacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na dostawę produktów medycznych i rękawic chirurgicznych. 9/12.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 14 zadań Kod CPV 33.69.00.00-3, 33.14.14.20-0 Zadanie nr 1 - Syntetyczny szew pleciony powlekany, wykonany z kwasu poliglikolowego lub kwasu poliglikolowego i mlekowego o okresie podtrzymywania tkanek 5 tygodni i okre-sie całkowitego wchłonięcia masy szwu do 50-80 dni do zabiegów laparoskopowych - Kod CPV 33.14.11.21-4 Zadanie nr 2 - materiał do szycia narządów miąższowych Kod CPV 33.14.11.00-1 Zadanie nr 3 - siatki do operacji przepuklin laparoskopowych Kod CPV 33.69.00.00-3 Zadanie nr 4 - hemostatyk powierzchniowy Kod CPV 33.14.11.27-6 Zadanie nr 5 - przyrząd doprze toczeń do worków Kod CPV 33.19.41.20-3 Zadanie nr 6 - sprzęt jednorazowy różny - sterylny Kod CPV 33.19.00.00-8 Zadanie nr 7 - sprzęt jednorazowy różny - sterylny Kod CPV 33.19.00.00-8 Zadanie nr 8 - sprzęt jednorazowy różny - sterylny Kod CPV 33.19.00.00-8 Zadanie nr 9 - sprzęt jednorazowy różny - sterylny Kod CPV 33.19.00.00-8 Zadanie nr 10 - sprzęt jednorazowy różny - sterylny Kod CPV 33.19.00.00-8 Zadanie nr 11 - jednoalkoholowy preparat na bazie etanolu do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk pola zabiegowego Kod CPV 33.63.16.00-8 Zadanie nr 12 - benzyna apteczna Kod CPV 33.63.16.00-8 Zadanie nr 13 - rękawice jałowe do zastosowania w pracowni cytostatycznej Kod CPV 33.14.14.20-0 Zadanie nr 14 - rękawice chirurgiczne jałowe bezpudrowe bezlateksowe Kod CPV 33.14.14.20-0.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.14.14.20-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia pod uwagę będą brane oferty w których udokumentowano: -wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie tj. -nie mniej niż 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, -w przypadku złożenia oferty na więcej niż 1 zadanie należy przedstawić 1 dostawę (odpowiadającą swoim rodzajem i wartością) na każde z zadań na które jest składana oferta. Wykazaną dostawę należy potwierdzić dokumentem stwierdzającym, że została wykonana lub jest wykonywana należycie (np. listem referencyjnym).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1- Oświadczenie, o wyrobach medycznych. -jeżeli dotyczy. 2- Katalogi zaoferowanego towaru w celu sprawdzenia zgodności ich parametrów z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ oraz próbki do zadania nr 13 i 14.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie ze SIWZ (patrz umowa).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalnowysacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.szpitalnowysacz.pl lub odebrać w zespole ds. zamówień publicznych D.A.T. ul. Młyńska 10 lub otrzymać drogą pocztową (018/ 443-66-35) na pisemny wniosek Wykonawcy. Cena 10 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2013 godzina 11:00, miejsce: 9Ofertę należy przesłać droga pocztową (33-300 Nowy Sącz, ul. Młyńska 10) lub złożyć bezpośrednio w zespole ds. zamówień publicznych DAT, ul. Młyńska 10 lub w sekretariacie Dyrekcji..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Syntetyczny szew pleciony powlekany, wykonany z kwasu poliglikolowego lub kwasu poliglikolowego i mlekowego o okresie podtrzymywania tkanek 5 tygodni i okre-sie całkowitego wchłonięcia masy szwu do 50-80 dni do zabiegów laparoskopowych - Kod CPV 33.14.11.21-4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Syntetyczny szew pleciony powlekany, wykonany z kwasu poliglikolowego lub kwasu poliglikolowego i mlekowego o okresie podtrzymywania tkanek 5 tygodni i okre-sie całkowitego wchłonięcia masy szwu do 50-80 dni do zabiegów laparoskopowych - Kod CPV 33.14.11.21-4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - materiał do szycia narządów miąższowych Kod CPV 33.14.11.00-1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiał do szycia narządów miąższowych Kod CPV 33.14.11.00-1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - siatki do operacji przepuklin laparoskopowych Kod CPV 33.69.00.00-3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: siatki do operacji przepuklin laparoskopowych Kod CPV 33.69.00.00-3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - hemostatyk powierzchniowy Kod CPV 33.14.11.27-6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: hemostatyk powierzchniowy Kod CPV 33.14.11.27-6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.27-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - przyrząd doprze toczeń do worków Kod CPV 33.19.41.20-3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przyrząd doprze toczeń do worków Kod CPV 33.19.41.20-3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.20-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - sprzęt jednorazowy różny - sterylny Kod CPV 33.19.00.00-8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt jednorazowy różny - sterylny Kod CPV 33.19.00.00-8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - sprzęt jednorazowy różny - sterylny Kod CPV 33.19.00.00-8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt jednorazowy różny - sterylny Kod CPV 33.19.00.00-8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - sprzęt jednorazowy różny - sterylny Kod CPV 33.19.00.00-8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt jednorazowy różny - sterylny Kod CPV 33.19.00.00-8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - sprzęt jednorazowy różny - sterylny Kod CPV 33.19.00.00-8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt jednorazowy różny - sterylny Kod CPV 33.19.00.00-8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - sprzęt jednorazowy różny - sterylny Kod CPV 33.19.00.00-8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt jednorazowy różny - sterylny Kod CPV 33.19.00.00-8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 - jednoalkoholowy preparat na bazie etanolu do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk pola zabiegowego Kod CPV 33.63.16.00-8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jednoalkoholowy preparat na bazie etanolu do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk pola zabiegowego Kod CPV 33.63.16.00-8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12 - benzyna apteczna Kod CPV 33.63.16.00-8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: benzyna apteczna Kod CPV 33.63.16.00-8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13 - rękawice jałowe do zastosowania w pracowni cytostatycznej Kod CPV 33.14.14.20-0.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawice jałowe do zastosowania w pracowni cytostatycznej Kod CPV 33.14.14.20-0.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14 - rękawice chirurgiczne jałowe bezpudrowe bezlateksowe Kod CPV 33.14.14.20-0.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawice chirurgiczne jałowe bezpudrowe bezlateksowe Kod CPV 33.14.14.20-0.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- "Dostawa owoców i warzyw do Zakładu Karnego w Nowym Sączu na okres Lipiec- Październik 2024"
- "Modernizacja - rozbudowa systemu PACS Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu."
- "Dostawy różnych produktów spożywczych do Zakładu Karnego w Nowym Sączu II półrocze 2024"
- BZP.271.52.2024 Wykonanie robót budowlanych (...) Budowa miejsc postojowych wraz z utwardzeniem terenu na działce nr 188 obręb 115 na osiedlu Poręba Mała (...)"W trosce o miasto i jego mieszkańców".
- Remont instalacji elektrycznej i teleinformatycznej oraz pomieszczeń biurowych w Prokuraturze Okręgowej w Nowym Sączu
- Zamówienie na usługę założenia bazy danych obiektów topograficznych (BDOT 500) dla jednostki ewidencyjnej Grybów.
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz materiałów opatrunkowych
- Dostawy: materiałów do sterylizacji: testów, naboi i innych.
- Zakup akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu medycznego
- "Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek i środków ochrony osobistej do pracowni cytostatyków"
- Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku
- Dostawa artykułów chemicznych i dezynfekcyjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.