Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-13
Gdynia: I cz. zamówienia : wymiana ogrodzenia wraz z bramami kompleksie wojskowym w Gdyni.
II cz. zamówienia: Wykonanie ogrodzenia wewnętrznego , wyrównanie terenu, budowa kanalizacji teletechnicznej , budowy i przebudowy niezbędnych elementów infrastruktury , budową instalacji zasilania systemu zabezpieczeń technicznych SSWiN CCTV, budowy systemu telewizji dozorowej CCTV, budowy systemu sygnalizacji włamania i napadu SSWiN, budowy systemu łączności telefonicznej , budowy schodów i instalacji oświetleniowej obwodnicy iwraz z sieciami zasilającymi , budowa psiarni w komp. wojskowym w Gdynia.
Numer ogłoszenia: 286314 - 2011; data zamieszczenia: 13.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Jana z Kolna 8b, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6266154, faks (058) 620 71 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzigdynia.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: I cz. zamówienia : wymiana ogrodzenia wraz z bramami kompleksie wojskowym w Gdyni. II cz. zamówienia: Wykonanie ogrodzenia wewnętrznego , wyrównanie terenu, budowa kanalizacji teletechnicznej , budowy i przebudowy niezbędnych elementów infrastruktury , budową instalacji zasilania systemu zabezpieczeń technicznych SSWiN CCTV, budowy systemu telewizji dozorowej CCTV, budowy systemu sygnalizacji włamania i napadu SSWiN, budowy systemu łączności telefonicznej , budowy schodów i instalacji oświetleniowej obwodnicy iwraz z sieciami zasilającymi , budowa psiarni w komp. wojskowym w Gdynia..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I część zamówienia : wymiana ogrodzenia wraz z bramami kompleksie wojskowym w Gdyni. II część zamówienia: Wykonanie ogrodzenia wewnętrznego , wyrównanie terenu między ogrodzeniami, budowa kanalizacji teletechnicznej dwururowej o średnicy 100 mm ze studniami typy SK - 1 i SK - 2, budowy i przebudowy niezbędnych elementów infrastruktury powiązanych z inwestycją , budową instalacji zasilania systemu zabezpieczeń technicznych SSWiN CCTV, budowy systemu telewizji dozorowej CCTV, budowy systemu sygnalizacji włamania i napadu SSWiN, budowy systemu łączności telefonicznej , budowy schodów terenowych i instalacji oświetleniowej obwodnicy wraz z sieciami zasilającymi , budowa psiarni z budami dla psów i instalacjami wod. - kan. w kompleksie wojskowym w Gdyni. Wartośc zamówienia poniżej progów Unijnych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.60.00-4, 45.33.20.00-3, 45.10.00.00-8, 45.21.00.00-2, 45.31.22.00-9, 45.31.43.00-4, 45.31.42.00-3, 45.31.10.00-0, 45.31.60.00-5, 45.31.00.00-3, 45.00.00.00-7, 45.23.20.00-2, 45.11.00.00-1, 45.34.20.00-6, 45.22.38.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium na całoś zamówienia: 93.800,00 zł Wadium na I częśc zamówienia : 19.400,00 zł Wadium na II częśc zamówienia: 74.400,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Warunki dotyczące I części zamówienia: a) dysponuje osobami posiadającymi licencję pracownika ochrony mogącymi realizować ochronę kompleksu, jako posterunek uzbrojony, ruchomy (ochrona kompleksu wojskowego na odcinku rozebranego ogrodzenia zewnętrznego - po 100 m). Ochrona winna być zorganizowana zgodnie z Instrukcją ochrony obiektów wojskowych OIN 3/2008, b) sposób ochrony musi być uzgodniony z Komendantem ochrony KPW w Gdyni ( tel. 626-69 - 21). c) posiadają polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 500.000,00 zł , wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) posiadają środki finansowe lub maja zdolność kredytową w wysokości minimum 1.000.000,00 zł. 2).Warunki dotyczące II części zamówienia: a) dysponuje osobami posiadającymi poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone lub upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej do dostępu do Informacji Niejawnych o klauzuli zastrzeżone oraz zaświadczenie z przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych realizującymi zadanie w wiążącym zakresie. (Wszyscy pracownicy niemający wglądu do dokumentacji niejawnej muszą posiadać poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli nie mniej niż zastrzeżone); b) dysponuje instalatorami systemu alarmowego posiadającymi licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia oraz świadectwo ukończenia kursów w zakresie instalowania i projektowania systemów alarmowych klasy SA-4, c) posiadają polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 1.000.000,00 zł , wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, d) posiadają środki finansowe lub maja zdolność kredytową w wysokości minimum 3.000.000,00 zł. 3)Pozostałe warunki jakie powinni spełniać Wykonawcy realizujący część I i II zamówienia: a) spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) posiada ważną koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego; c) posiada świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego II stopnia o klauzuli co najmniej Poufne wydane przez ABW lub SKW, d) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , minimum trzy zamówienia o podobnym charakterze rzeczowym i wartości 1.000.000,00 zł - (każde) w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia potwierdzone referencjami , że zostały należycie wykonane, ( Za prace o podobnym charakterze uważa się wykonanie robót budowlanych obejmujących w swoim zakresie wykonanie zabezpieczeń technicznych SSWiN, CCTV, systemu telewizji dozorowej wymagających koncesji i dostępu do informacji niejawnych, ogrodzeń przemysłowych lub ogrodzeń kompleksów wojskowych), e) dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń i należącymi do Izby Inżynierów Budownictwa (dla osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne na budowie realizujących przedmiot zamówienia we wszystkich branżach); f) dysponuje uprawnionym geodetą ( tyczenie, pomiary powykonawcze, wznowienie granic terenu), g) dysponuje osobami posiadającymi poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne oraz zaświadczenie z przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych osób realizujących zadanie w wiążącym zakresie. Zapis ten dotyczy zwłaszcza kierownika budowy, kierowników robót, geodety i pracowników mających dostęp do dokumentacji niejawnej, h) dysponują Pełnomocnikiem ds. informacji niejawnych, i) dysponuje Pionem ochrony informacji niejawnych, j) dysponuje Kancelarią Tajną, w której winny być ewidencjonowane, przechowywane materiały podlegające ochronie spełniające wymogi określone w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 01.06.2010r. w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych (Dz. U.Nr 208 poz. 1741) lub Zarządzeniu Nr 12 MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 12.03.2010r. w sprawie szczegółowego sposobu organizacji kancelarii tajnych oraz innych niż kancelaria tajna komórek odpowiedzialnych za rejestrowanie, przechowywanie, obieg i udostępnienie materiałów niejawnych, stosowania środków ochrony fizycznej oraz obiegu informacji niejawnych; k) dysponuje sprzętem do wycinki drzew, krzewów tj.: piła spalinowa łańcuchowa, samochód skrzyniowy o ładowności min. 10 ton l) dysponuje sprzętem do oczyszczania obwodnic i terenu przyległego z krzewów, zarośli, wysokich chwastów, traw itp., ł) pracownicy Wykonawcy w czasie realizacji prac muszą posiadać jednolite uniformy ( ubiory robocze) z logo firmy oraz identyfikatory ze zdjęciem, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dotyczy I i II części zamówienia: - Zamawiający przyzna 10 punktów za każdą zrealizowane roboty powyżej trzech o podobnym charakterze i wartości min. 1.000.000, 00 zł ( każda robota) odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia nie więcej niż 100 punktów. Pozostałe warunki Zamawiający oceniał będzie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów wymienionych poniżej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dot. I i II częśi zamówienia. - wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , minimum trzy zamówienia o podobnym charakterze rzeczowym i wartości 1.000.000,00 zł - (każde) w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia potwierdzone referencjami , że zostały należycie wykonane, ( Za prace o podobnym charakterze uważa się wykonanie robót budowlanych obejmujących w swoim zakresie wykonanie zabezpieczeń technicznych SSWiN, CCTV, systemu telewizji dozorowej wymagających koncesji i dostępu do informacji niejawnych, ogrodzeń przemysłowych lub ogrodzeń kompleksów wojskowych), Warunki Zamawiający oceniał będzie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dot. I i II części zamówienia. - spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - posiada ważną koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego; - posiada świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego II stopnia o klauzuli co najmniej Poufne wydane przez ABW lub SKW, i- dysponuje Pionem ochrony informacji niejawnych, j- dysponuje Kancelarią Tajną, w której winny być ewidencjonowane, przechowywane materiały podlegające ochronie spełniające wymogi określone w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 01.06.2010r. w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych (Dz. U.Nr 208 poz. 1741) lub Zarządzeniu Nr 12 MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 12.03.2010r. w sprawie szczegółowego sposobu organizacji kancelarii tajnych oraz innych niż kancelaria tajna komórek odpowiedzialnych za rejestrowanie, przechowywanie, obieg i udostępnienie materiałów niejawnych, stosowania środków ochrony fizycznej oraz obiegu informacji niejawnych; - dysponuje sprzętem do wycinki drzew, krzewów tj.: piła spalinowa łańcuchowa, samochód skrzyniowy o ładowności min. 10 ton - dysponuje sprzętem do oczyszczania obwodnic i terenu przyległego z krzewów, zarośli, wysokich chwastów, traw itp., Warunki Zamawiający oceniał będzie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Warunki dotyczące I części zamówienia: a) dysponuje osobami posiadającymi licencję pracownika ochrony mogącymi realizować ochronę kompleksu, jako posterunek uzbrojony, ruchomy (ochrona kompleksu wojskowego na odcinku rozebranego ogrodzenia zewnętrznego - po 100 m). Ochrona winna być zorganizowana zgodnie z Instrukcją ochrony obiektów wojskowych OIN 3/2008, b) sposób ochrony musi być uzgodniony z Komendantem ochrony KPW w Gdyni ( tel. 626-69 - 21). 2).Warunki dotyczące II części zamówienia: a) dysponuje osobami posiadającymi poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone lub upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej do dostępu do Informacji Niejawnych o klauzuli zastrzeżone oraz zaświadczenie z przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych realizującymi zadanie w wiążącym zakresie. (Wszyscy pracownicy niemający wglądu do dokumentacji niejawnej muszą posiadać poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli nie mniej niż zastrzeżone); b) dysponuje instalatorami systemu alarmowego posiadającymi licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia oraz świadectwo ukończenia kursów w zakresie instalowania i projektowania systemów alarmowych klasy SA-4, Warunki Zamawiający oceniał będzie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dot. I części zamówienia: - posiadają polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 500.000,00 zł , wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - posiadają środki finansowe lub maja zdolność kredytową w wysokości minimum 1.000.000,00 zł. Dot. II części zamówienia: - posiadają polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 1.000.000,00 zł , wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, - posiadają środki finansowe lub maja zdolność kredytową w wysokości minimum 3.000.000,00 zł. Warunki Zamawiający oceniał będzie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, do oferty należy załączyć następujące dokumenty: Dotyczy I części zamówienia: a) wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje osobami ochrony mogącymi realizować ochronę kompleksu, jako posterunek uzbrojony, ruchomy (ochrona kompleksu wojskowego na odcinku rozebranego ogrodzenia zewnętrznego). Ochrona winna być zorganizowana zgodnie z Instrukcją ochrony obiektów wojskowych OIN 3/2008, b) kserokopię polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 500.000,00 zł, c)informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy minimum 1.000.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. Dotyczy II części zamówienia: a) Wykonawca złoży oświadczenie, że: - dysponuje osobami posiadającymi poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone lub upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej do dostępu do Informacji Niejawnych o klauzuli zastrzeżone oraz zaświadczenie z przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych realizującymi zadanie w wiążącym zakresie. (Wszyscy pracownicy niemający wglądu do dokumentacji niejawnej muszą posiadać poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli nie mniej niż zastrzeżone); - dysponuje instalatorami systemu alarmowego posiadającymi licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia oraz świadectwo ukończenia kursów w zakresie instalowania i projektowania systemów alarmowych klasy SA-4, b) kserokopię polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 1.000.000,00 zł, c)informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy minimum 3.000.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. Dotyczy I i II części zamówienia: a)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b)oświadczenie o posiadaniu Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego II stopnia o klauzuli co najmniej POUFNE (na potwierdzenie kserokopia powyższego dokumentu poświadczona za zgodność), c)oświadczenia o posiadaniu projektantów systemów zabezpieczeń posiadających licencję zabezpieczenia technicznego II stopnia oraz świadectwa ukończenia kursu projektowania systemów na SA-4. d)kopię koncesji wydanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony mienia (dotyczącej zabezpieczenia technicznego), e) oświadczenie Wykonawcy dotyczące o spełnieniu warunków Pkt.3 3) ppkt. e) - ł), f) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat minimum 3 robót budowlanych o podobnym zakresie rzeczowym i wartości nie mniejszej niż 1 mln PLN. (Za prace o podobnym charakterze uważa się wykonanie robót budowlanych obejmujących w swoim zakresie wykonanie zabezpieczeń technicznych SSWiN, CCTV, systemu telewizji dozorowej wymagających koncesji i dostępu do informacji niejawnych, ogrodzeń przemysłowych lub ogrodzeń kompleksów wojskowych). 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, do oferty należy załączyć następujące dokumenty dla I i II części zamówienia : a)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowaniaw okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy prawo zamówień pblicznych, b)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków, d)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, potwierdzenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatniczych lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków, e)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, f)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 3. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie (konsorcjum), ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie została wybrana, to przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego należy dostarczyć umowę regulującą współpracę tych wykonawców. W przypadku gdy Wykonawca ubiegający się o zamówienie polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów lub zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, do oferty należy załączyć dokumenty o których mowa w pkt. 4. ppkt. 2 lit. a, b dotyczące tego podmiotu bądź podwykonawcy oraz wskazać we wniosku , która część zamówienia wykonywana będzie przez podwykonawcę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
- Zamawiający przyzna 10 punktów za każdą zrealizowane roboty powyżej trzech o podobnym charakterze i wartości min. 1.000.000, 00 zł ( każda robota) odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia nie więcej niż 100 punktów.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a)przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, b)działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne) mające wpływ na terminowość wykonania przedmiotu umowy, c)wystąpienie okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, d)braku płynności finansowania inwestycji lub zmiany limitu finansowego określonego w zatwierdzonym Centralnym Planie Rzeczowym MON na dany rok budżetowy, e)istotnych zmian w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po dniu podpisania umowy, f)treści decyzji administracyjnych uzyskanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji umowy związanych z przedmiotem zamówienia, niemożności dotrzymania terminu wykonania umowy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzigdynia.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni, 81 -912 GDynia , ul Jana z Kolna * b, pok. 406 A , IV piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni, 81 -912 GDynia , ul Jana z Kolna * b, pok. 203, II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: I część zamówienia : wymiana ogrodzenia wraz z bramami kompleksie wojskowym w Gdyni..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I część zamówienia : wymiana ogrodzenia wraz z bramami kompleksie wojskowym w Gdyni. Wartośc zamóienia poniżej progów Unijnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II cz. Wykonanie ogrodzenia wewnętrznego , wyrównanie terenu, budowa kanalizacji teletechnicznej, budowy i przebudowy niezbędnych elementów infrastruktury, budową instalacji zasilania systemu zabezpieczeń technicznych SSWiN CCTV, budowy systemu telewizji dozorowej CCTV, budowy systemu sygnalizacji włamania i napadu SSWiN, budowy systemu łączności telefonicznej , budowy schodów i instalacji oświetleniowej obwodnicy wraz z sieciami zasilającymi , budowa psiarni w kompl wojskowym w Gdyni..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II część zamówienia: Wykonanie ogrodzenia wewnętrznego , wyrównanie terenu między ogrodzeniami, budowa kanalizacji teletechnicznej dwururowej o średnicy 100 mm ze studniami typy SK - 1 i SK - 2, budowy i przebudowy niezbędnych elementów infrastruktury powiązanych z inwestycją , budową instalacji zasilania systemu zabezpieczeń technicznych SSWiN CCTV, budowy systemu telewizji dozorowej CCTV, budowy systemu sygnalizacji włamania i napadu SSWiN, budowy systemu łączności telefonicznej , budowy schodów terenowych i instalacji oświetleniowej obwodnicy wraz z sieciami zasilającymi , budowa psiarni z budami dla psów i instalacjami wod. - kan. w kompleksie wojskowym w Gdyni. Wartośc zamówienia poniżej progów Unijnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wywóz odpadów komunalnych z obiektów Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
- Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj w obszarze Centrum Chorób Płuc i Pneumonologii Interwencyjnej z pododdziałem Rehabilitacji Pulmonologicznej w Szpitalu w Wejherowie
- "Przebudowa drogi leśnej pożarowej w Leśnictwie Kamień" - Etap II, Część II.
- Czyszczenie urządzeń sozotechn., sieci kan. i deszcz. wraz z wpustami ulicznymi oraz odbiorem, transportem i unieszkodliw. odpadów powst. w wyniku świadczenia tej usługi, dok. napraw i usuw. awarii
- Usługa wsparcia naukowego i logistycznego, nadzoru merytorycznego, wstępnej oceny jakości danych w badaniach występowania morświna populacji bałtyckiej.
- Świadczenie usług w zakresie odbioru stałych odpadów komunalnych, odpadów przemysłowych innych niż niebezpieczne wraz z ich zagospodarowaniem
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Kompleksowa modernizacja sanitariatów chłopców i dziewczynek z wymianą kanalizacji na ul. Szkolnej 27 w Gogolinie
- Poprawa infrastruktury sportowej w popegeerowskiej miejscowości Babule, Gmina Padew Narodowa, poprzez budowę kortu tenisowego
- "Zagospodarowanie części działki nr 28/2 w Tuszynkach polegające między innymi na rekultywacji składowiska"
- Malowanie ścian oraz sufitów w tym prace na wysokościach, w klatce schodowej, holu oraz korytarzach, w obrębie od parteru do 4 piętra, w budynku A zlokalizowanym w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Wymiana kotłów centralnego ogrzewania w budynkach mieszkalnych Nadleśnictwa Krzyż
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.