eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dźwierzuty › Nadzór Inwestorski nad realizacją zadania pod nazwą-Budowa kanalizacji na terenie Gminy Dźwierzuty

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-26

Dźwierzuty: Nadzór Inwestorski nad realizacją zadania pod nazwą-Budowa kanalizacji na terenie Gminy Dźwierzuty
Numer ogłoszenia: 28621 - 2011; data zamieszczenia: 26.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 8545 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Dźwierzutach, ul. Niepodległości 6, 12-120 Dźwierzuty, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 621 12 32, faks 89 621 12 33.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór Inwestorski nad realizacją zadania pod nazwą-Budowa kanalizacji na terenie Gminy Dźwierzuty.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: II.1.3 Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem podzielonym na trzy etapy: Etap I Zakres prac do wykonania:Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przepompowniami ścieków na trasie Linowo - Dąbrowa - Dźwierzuty gmina Dźwierzuty. Sieć kanalizacji sanitarnej wraz z 18-ma przepompowniami ścieków dla miejscowości j.w. w gminie Dźwierzuty. Całkowita długość kanalizacji wynosi 23 437,4m - wartość nadzorowanych robót brutto wynosi - 3.330.575,60 Etap II Zakres prac do wykonania:Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przepompowniami ścieków na trasie Rańsk-Kałęczyn-Targowska Wólka-Targowo-Dźwierzuty gmina Dźwierzuty. Sieć kanalizacji sanitarnej wraz z 12-ma przepompowniami ścieków dla miejscowości j.w. w gminie Dźwierzuty. Całkowita długość sieci kanalizacji wynosi 22705,6 m - wartość nadzorowanych robót brutto wynosi - 3.492.248,99 zł. Etap III Zakres prac do wykonania: Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przepompowniami ścieków na trasie Kałęczyn-Grądy-Rogale; Targowo-Orżyny-Miętkie- Jeleniowo gmina Dźwierzuty. Sieć kanalizacji sanitarnej wraz z 13-ma przepompowniami ścieków dla miejscowości j.w. w gminie Dźwierzuty. Całkowita długość kanalizacji wynosi 29 686,0 m - wartość nadzorowanych robót brutto wynosi - 5.193.692,21 zł. Obowiązki Wykonawcy w ramach przedmiotu umowy 1. Wykonawca będzie sprawował nadzór inwestorski branż: sanitarnej i elektrycznej dla całego procesu inwestorskiego zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz będzie ponosił odpowiedzialność zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym. 2. Wykonawca przeanalizuje istniejącą dokumentację techniczną. Wykonawca zidentyfikuje możliwe obszary problemów i zaleci działania zaradcze. 3. W ciągu 10 dni od otrzymania od Wykonawcy Robót Budowlanych harmonogramów (finansowych i rzeczowych), Wykonawca przedłoży Zamawiającego swoją ocenę w/w harmonogramów. 4. Wykonawca będzie systematycznie monitorował postępy w realizacji zadań zgodnie z dokumentacjami technicznymi, Dokumentami Przetargowymi na Roboty budowlane oraz zatwierdzonymi harmonogramami. Zidentyfikuje także potencjalne obszary problemów oraz zarekomenduje odpowiednie środki zaradcze. 5. Wykonawca sprawdzi czy osoby zatrudnione przez Wykonawcę posiadają kwalifikacje oraz uprawnienia do prowadzenia prac budowlanych. 6. Wykonawca sprawdzi czy wszystkie używane urządzenia i materiały posiadają świadectwa i certyfikaty wymagane Umową na roboty budowlane. 7. Wykonawca ma obowiązek sprawdzać ważność ubezpieczeń osób zatrudnionych oraz używanego sprzętu. 8. Wykonawca będzie odpowiedzialny za sprawdzanie i uaktualnianie harmonogramów (finansowych i rzeczowych) jak również kontrolowanie przepływów finansowych zgodnie z harmonogramami robót. 9. Wykonawca jest odpowiedzialny za organizowanie i prowadzenie narad technicznych, problemowych i innych spotkań, które będą prowadzone w razie potrzeby. W spotkaniach tych powinny uczestniczyć wszystkie strony zaangażowane realizację zadań. Wykonawca będzie brał także udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego. 10. Wszystkie decyzje mogące wpływać na zakresie umów na roboty budowlane, ich czas trwania lub cenę wymagają zgody Zamawiającego. 11. Wykonawca weryfikuje pod względem zgodności z harmonogramem i zatwierdza do zapłaty faktury wystawione przez Wykonawcę robót budowlanych w związku z realizacją umów na Roboty budowlane. 12. W przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych Wykonawca jest odpowiedzialny za uzgodnienie sposobu postępowania z Zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych.. 13. Wykonawca jest zobligowany do udzielania regularnych konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającego. 14. Wykonawca sprawdza jakość wykonywanych robót, wbudowanych elementów budowlanych, a w szczególności zapobiega zastosowaniu materiałów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. Także sprawdza posiadanie przez Kierownika budowy odpowiednich dokumentów (deklaracji zgodności, atestów, świadectw jakości, wyników badań, certyfikatów) dotyczących dostarczonych elementów prefabrykowanych i innych wyrobów oraz dokonanie ich oceny jakości na placu budowy przed ich wbudowaniem, 15. Wykonawca jest zobowiązany do sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających. Dodatkowo powinien uczestniczyć w odbiorach częściowych i końcowym jak również przygotowywać i brać udział w odbiorach gotowych obiektów i konstrukcji. 16. Wykonawca wydaje kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia potwierdzone wpisem do dziennika budowy dotyczące: wykonania prób, wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych. 17. Wykonawca ma obowiązek zawiesić Roboty budowlane w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne. 18. Wykonawca wystawia świadectwa przeprowadzenia prób lub uznaje świadectwa wystawione przez wykonawcę prac budowlanych. 19. Wykonawca, w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz po konsultacjach z Projektantem zatwierdza poprawki do szczegółowej dokumentacji technicznej. 20. Wykonawca powinien zweryfikować obmiary każdego elementu Robót, a przyjęta metodologia musi być zgodna z Przedmiarami Robót. Także egzekwować od projektanta uzupełnienia lub poprawki dokumentacji w trakcie realizacji robót w przypadku ujawnienia wad tej dokumentacji, z uwzględnieniem art. 36 ust. 5a ustawy Prawo budowlane, 21. Wykonawca ściśle współpracuje z Zamawiającym dostarczając wszystkie niezbędne, żądane dokumenty dotyczące rozliczeń, zgodnie z procedurami rozliczeniowymi RPO Warmia i Mazury 2007 - 2013 i WFOŚiGW. 22. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu wszystkie raporty zgodnie z procedurami sprawozdawczymi RPO Warmia i Mazury 2007 - 2013 i WFOŚiGW oraz dokumentację fotograficzną postępu robót. 23. Wykonawca jest odpowiedzialny za przedkładanie Zamawiającemu wszystkich raportów, oświadczeń i zapytań dostarczonych przez wykonawcę robót budowlanych. 24. Wykonawca uzgadnia z wykonawcą robót budowlanych rodzaj dokumentacji powykonawczej, sprawdza ją i zatwierdza w porozumieniu z Zamawiającym. 25. Wykonawca zarządza całym procesem rozruchu przepompowni ścieków i innych urządzeń technologicznych. 26. Wykonawca będzie nadzorował wszystkie próby związane z odbiorem technicznym i rozruchem technologicznym obiektów. 27. Wykonawca dokona końcowego rozliczenia Projektu z uwzględnieniem rozliczenia i przekazania środków trwałych. Zamawiający udostępni Wykonawcy dokumenty niezbędne do końcowego rozliczenia projektu. 28. Wykonawca, po uzgodnieniu z Zamawiającym, wykona wszystkie inne czynności, nie wymienione w umowie, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji Robót. 29. Do obowiązków Wykonawcy należy sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie 30. Inspektorzy nadzoru poszczególnych branż są zobowiązani do przebywania na placu budowy przez czas niezbędny do należytego wykonania niniejszej umowy, z zastrzeżeniem inspektora nadzoru branży sanitarnej, który zobowiązany będzie do pobytu na placu budowy co najmniej dwa razy w tygodniu (z wyjątkiem przerw w prowadzeniu nadzorowanych robót budowlanych wynikających z przyczyn zewnętrznych niezależnych od wykonawcy robót budowlanych i odnotowanych w dzienniku budowy). Potwierdzeniem obecności inspektora nadzoru na placu budowy będzie wpis w dzienniku budowy. 31. W razie potrzeby wynikającej z zagrożenia zdrowia lub mienia wizyta inspektora nadzoru nastąpi najpóźniej w ciągu 24 godzin od powiadomienia go o takiej konieczności. Potwierdzeniem obecności inspektora nadzoru na placu budowy będzie wpis w dzienniku budowy. 32. W okresie gwarancji Wykonawca realizuje powyżej wskazane obowiązki w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przez wykonawcę robót budowlanych zadań wynikających z udzielonej gwarancji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Warmii i Mazur na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fundacja Ochrony Wielkich Jezior Mazurskich, 11-500 Giżycko ul. Nowowiejska 4a, 11-500 Giżycko, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 89790,00

  • Oferta z najniższą ceną: 89790,00 / Oferta z najwyższą ceną: 291740,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.