eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czermin › Budowa ścieżki rowerowej wraz z budową kolektora deszczowego w miejscowości Czermin - Etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-03

Czermin: Budowa ścieżki rowerowej wraz z budową kolektora deszczowego w miejscowości Czermin - Etap I
Numer ogłoszenia: 286078 - 2012; data zamieszczenia: 03.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 228266 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czermin, Czermin 47, 63-304 Czermin, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 7416031, faks 0-62 7417324.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ścieżki rowerowej wraz z budową kolektora deszczowego w miejscowości Czermin - Etap I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na Budowie ścieżki rowerowej wraz z budową kolektora deszczowego w miejscowości Czermin - Etap I. Zadanie realizowane będzie wzdłuż drogi powiatowej nr 4311P Strzydzew-Broniszewice w miejscowości Czermin, na działkach oznaczonych geodezyjnie nr: 195 na 1, 96 na 3, 250, 97, 94 obręb Czermin. Zakres robót ww. zadania podzielony został na dwa etapy: Etap I obejmuje roboty budowlane wskazane w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót na odcinku 1. od km 0+000,00 do km 0+260,00, w tym: a) roboty przygotowawcze: - liniowe roboty pomiarowe - 0,30 km, - frezowanie nawierzchni bitumicznej wraz z wywozem materiału z rozbiórki - 84,00 m2, - rozbiórka płyt chodnikowych 50x50x7 cm, krawężników betonowych - 92,00 m2, - wywóz materiałów z załadunkiem i wyładunkiem z rozbiórki - 35,90 t, b) roboty drogowe: - krawężniki betonowe 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 260,00 m, - podbudowa z kruszywa łamanego (warstwa dolna o gr. po zagęszczeniu 15 cm) - 84,00 m2, - podbudowa z kruszywa łamanego (warstwa górna o gr. po zagęszczeniu 8 cm) - 84,00 m2, - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych (warstwa wiążąca asfaltowa o gr. po zagęszczeniu 7 cm) - 84,00 m2, - nawierzchnia z mieszanek mineralno bitumicznych grysowo-żwirowych (warstwa ścieralna asfaltowa o gr. po zagęszczeniu 5 cm) - 168,00 m2, - obrzeża betonowe 20x6 cm na podsypce piaskowej - 262,00 m, - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej bezfazowej typu Holland gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej (kolor szary) - 520,00 m2, - warstwa wzmacniająca z geowłókniny - 168,00 m2. Etap II obejmuje roboty budowlane wskazane w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót na odcinku 2. od km 0+260,00 do km 0+630,00, w tym: a) roboty przygotowawcze: - liniowe roboty pomiarowe - 0,40 km, - wywóz materiałów z załadunkiem i wyładunkiem z rozbiórki - 19,30 t, b) roboty drogowe: - podbudowa z kruszywa łamanego (warstwa dolna o gr. po zagęszczeniu 15 cm; zjazdy + obrukowanie studzienek ściekowych) - 173,50 m2, - obrzeża betonowe 20x6 cm na podsypce piaskowej - 697,00 m, - podsypka cementowo-piaskowa o gr. po zagęszczeniu 3 cm (ścieżka, zjazdy, obrukowanie studzienek ściekowych) - 701,50 m2, - podsypka cementowo-piaskowa - dodatek za 2 cm grubości warstwy po zagęszczeniu (ścieżka, zjazdy) - 698,00 m2, - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej bezfazowej typu Holland gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej (kolor szary - ścieżka +obrukowanie studzienek ściekowych) - 531,50 m2, - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej bezfazowej typu Holland gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej (kolor czerwony - zjazdy) - 170,00 m2, c) roboty odwodnieniowe: - kanalizacja deszczowa PVC typu SN8 ze ścianką litą o śr. nom. 400 mm - 443,00 m, - wpusty deszczowe PVC o śr. 400 mm - 7,00 szt., - studzienki rewizyjne PVC o śr. 400 mm - 8,00 stud., - ścianka czołowa dla rur o śr. 40 cm przepustu rurowego pod zjazd - 1,00 ściank. - oczyszczanie rowów z namułu z wyprofilowaniem skarp rowu - 100,00 m, - wykonanie połączeń przerwanych rurociągów drenarskich o śr. 5,00 cm z rur PVC przy głębokości posadowienia 0,80 m - 8 połącz., - układanie rur ochronnych z PVC o średnicy 160 mm w wykopie - 51,00 m. UWAGA. Teren przy każdym wpuście deszczowym o pow. min. 3,00 m2 winien być utwardzony kostką granitową na podbudowie betonowej odpowiedniej dla kategorii drogi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w przedmiarach robót dla odcinka 1. oraz dla odcinka 2., projekcie budowlanym oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty należy wykonać zgodnie z załączoną do specyfikacji dokumentacją oraz sztuką budowlaną. Wymagany minimalny okres gwarancji na wszystkie wykonane roboty to 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu odbioru końcowego. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmują także m.in. : a) urządzenie terenu budowy, wykonanie przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenie kosztów ich zużycia, b) poniesienie ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, c) uzyskanie zezwoleń za zajęcie pasa ruchu drogowego drogi powiatowej, poniesienie kosztów zajęcia pasa drogowego, d) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i zezwoleniami, oznakowanie terenu budowy, wniesienie stosownych opłat oraz uzyskanie innych niezbędnych zezwoleń związanych z realizacją inwestycji, e) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części lub urządzeń w toku realizacji - naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, f) demontaż, naprawę, montaż ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, g) wykonanie badań, prób i rozruchu, jak również dokonanie odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających, h) zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne obejmujące wytyczenie oraz bieżącą inwentaryzacją powykonawczą, i) dokonanie uzgodnień, uzyskanie wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, j) posiadanie ubezpieczenia prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie realizowanym w ramach niniejszej umowy, przez okres tj. od daty podpisania umowy do czasu odbioru końcowego. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest obowiązany okazać aktualną opłaconą polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający posiadanie aktualnego ubezpieczenia, k) odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy, l) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, m) zapewnienie bezpiecznego przejścia pieszych i dojazdu: użytkownikom posesji przyległych do terenu budowy, służbom komunalnym i pojazdom uprzywilejowanym, n) utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, o) zapewnienia na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji. Zamawiający zastrzega, by wytworzone odpady Wykonawca unieszkodliwił poprzez odpłatne przekazanie na gminne składowisko odpadów w miejscowości Pieruchy, p) jako wytwarzający odpady - do przestrzegania przepisów prawnych wynikających z następujących ustaw: ustawy z dnia 27.04.2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008r. Nr 25 poz. 150 ze zm.), ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (Dz. U. z 2010r. Nr 185 poz. 1243 ze zm.). Powołane przepisy prawne Wykonawca zobowiązuje się stosować z uwzględnieniem ewentualnych zmian stanu prawnego w tym zakresie, r) umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego, s) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego poszczególnych etapów, t) montaż dwóch kompletów oznakowania pionowego znakiem C13 oraz C16; C13a oraz C16a, u) wykonanie przedmiotu umowy z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.), okazania na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, certyfikatów zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną każdego używanego na budowie wyrobu, v) prowadzenie przez kierownika budowy książki obmiarów robót ulegających zakryciu lub zanikających, w) wykonanie dokumentacji powykonawczej, x) poza robotami wynikającymi bezpośrednio z dokumentacji projektowej przedmiot umowy obejmuje wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania przedsięwzięcia inwestycyjnego będącego przedmiotem niniejszego zamówienia. Jeżeli w przedmiarach robót oraz projekcie budowlanym wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia należy przyjąć, że za każdą nazwą są umieszczone wyrazy lub równoważne. Nazwy, symbole i znaki firmowe producentów, dane techniczne i opisy technologii zostały podane w celu jak najdokładniejszego określenia elementów, urządzeń i materiałów, które mogą być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Stanowią one jedynie wytyczne do zachowania odpowiednich standardów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych opisywanym, w szczególności w zakresie: - gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj i liczba elementów składowych), - charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), - charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość tworzywa), - parametrów technicznych (np. wydajność, wytrzymałość, trwałość, konstrukcja itp.), - wyglądu (struktura, faktura i barwa). W takim przypadku dołączone do oferty materiały powinny umożliwić stwierdzenie równoważności rozwiązań technicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi, dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez wypełnienie wykazu materiałów równoważnych do podanych w dokumentacji przetargowej. Wzór wykazu materiałów równoważnych stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji. Nie umieszczenie przez Wykonawcę, na etapie składania ofert informacji o propozycji zastosowania przy realizacji zadania innych niż przyjęto w SIWZ materiałów (urządzeń) pozbawią go możliwości złożenia propozycji zamiennej po zawarciu umowy. Wykonawca przed złożeniem oferty powinien zapoznać się z istniejącymi warunkami w terenie. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia przyszłej umowy i wykonania zamówienia. Zamawiający informuje Wykonawcę, że część zamówienia finansuje w oparciu o umowę z Samorządem Województwa Wielkopolskiego o przyznanie pomocy w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013. Nie dopuszcza sie składania ofert wariantowych. Nie dopuszcza sie składania ofert częściowych. Zamawiający zezwala Wykonawcy na powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający informuje Wykonawcę, że część zamówienia finansuje w oparciu o umowę z Samorządem Województwa Wielkopolskiego o przyznanie pomocy w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Związek Spółek Wodnych w Jarocinie, ul. Wrocławska 53, 63-200 Jarocin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 315550,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 297179,87

  • Oferta z najniższą ceną: 297179,87 / Oferta z najwyższą ceną: 458411,52

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.