eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Remont klatek schodowych przy ul. Bednarskiej 15, Józefowskiej 31, Józefowskiej 31a, Warszawskiej 53 i 53a oraz rekonstrukcja klatki schodowej przy ul. Gliwickiej 83 w Katowicach.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-09

Katowice: Remont klatek schodowych przy ul. Bednarskiej 15, Józefowskiej 31, Józefowskiej 31a, Warszawskiej 53 i 53a oraz rekonstrukcja klatki schodowej przy ul. Gliwickiej 83 w Katowicach.
Numer ogłoszenia: 28604 - 2016; data zamieszczenia: 09.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 258 20 21-25, faks 32 258 20 25, 41 63 167.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kzgm.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont klatek schodowych przy ul. Bednarskiej 15, Józefowskiej 31, Józefowskiej 31a, Warszawskiej 53 i 53a oraz rekonstrukcja klatki schodowej przy ul. Gliwickiej 83 w Katowicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Przedmiotem zamówienia jest: Część 1 Remont klatki schodowej budynku mieszkalnego przy ul. Bednarskiej 15, który będzie obejmował w szczególności malowanie ścian, renowację lastriko, malowanie i renowację stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę opraw oświetleniowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiar robót oraz STWiOR - stanowiące załącznik 7a do SIWZ. Część 2 Remont klatki schodowej budynku mieszkalnego przy ul. Józefowskiej 31, który będzie obejmował w szczególności malowanie ścian i sufitów, renowację drzwi wejściowych, malowanie drzwi piwnicznych i strychowych, malowanie instalacji gazowej, zabudowie pionu c.o., częściową naprawę i malowanie stolarki drzwiowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiar robót stanowiący załącznik 7b do SIWZ. Część 3 Remont klatki schodowej budynku mieszkalnego przy ul. Józefowskiej 31a, który będzie obejmował w szczególności malowanie ścian i sufitów, renowację drzwi wejściowych, malowanie drzwi piwnicznych i strychowych, malowanie instalacji gazowej, zabudowie pionu c.o., częściową naprawę i malowanie stolarki drzwiowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiar robót stanowiący załącznik 7c do SIWZ. Część 4 Remont klatek schodowych budynku mieszkalnego przy ul. Warszawskiej 53 i 53a który będzie obejmował w szczególności naprawę tynków wewnętrznych i zewnętrznych, malowanie tynków wewnętrznych farbami natryskowymi, wymianę części stopni schodów zewnętrznych, odnowienie lakierowanych powłok schodów z balustradami, malowanie rur gazowych, lakierowanie stolarki drzwiowej, malowanie bram przejazdowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiar robót oraz STWiOR - stanowiące załącznik 7d do SIWZ. Część 5 Rekonstrukcja klatki schodowej budynku mieszkalnego przy ul. Gliwickiej 83, która będzie obejmować w szczególności: remont instalacji elektrycznej, renowację stolarki okiennej, wymianę stolarki drzwiowej (drzwi do piwnicy, do klatki i na podwórko), usunięcie śladów zalewania, częściową wymianę i wzmocnienie siatką tynków, malowanie klatki wraz z lamperią, wzmocnienie posadzki betonowej i wykonanie tynków strukturalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiar robót oraz STWiOR - stanowiące załącznik 7e do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.22-6, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4, 45.31.00.00-3, 45.42.10.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzeniem spełniania warunku dla każdej części zamówienia będzie złożenie oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część 1 Potwierdzeniem spełniania warunków będzie złożenie oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Część 2 Potwierdzeniem spełniania warunków będzie złożenie oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Część 3 Potwierdzeniem spełniania warunków będzie złożenie oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Część 4 W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia (pkt 2b) Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 robotę polegającą na wykonaniu robót ogólnobudowlanych w budynku o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto. Część 5 W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia (pkt 2b) Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 robotę polegającą na wykonaniu robót ogólnobudowlanych w budynku o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzeniem spełniania warunku dla każdej części zamówienia będzie złożenie oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzeniem spełniania warunku dla każdej części zamówienia będzie złożenie oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzeniem spełniania warunku dla każdej części zamówienia będzie złożenie oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca w wykazie dotyczącym części 4 i 5 zamówienia musi wykazać co najmniej 1 robotę polegającą na wykonaniu robót ogólnobudowlanych w budynku o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto. wraz z dowodami określającymi czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca powinien również złożyć następujące dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 1a, 1b, 1,c, 1d, 1e do SIWZ - oddzielny dla każdej części zamówienia; b) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy/ów złożone w oryginale bądź kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem; c) kosztorysy ofertowe uproszczone, wypełnione na podstawie załączonych przedmiarów robót stanowiących Załącznik nr 7 do SIWZ oddzielnie dla każdej części zamówienia. d) pisemne zobowiązanie - w oryginale - podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy. 2. Inne oświadczenia, które należy złożyć wraz z ofertą - zgodnie z Załącznikiem nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e do SIWZ: a) Oświadczenie o akceptacji warunków płatności określonych przez Zamawiającego; b) Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami zamówienia i ich akceptacji bez zastrzeżeń; c) Oświadczenie o związaniu ofertą na czas wskazany w specyfikacji; d) Oświadczenie o zapoznaniu się z wzorem umowy i akceptacji bez zastrzeżeń; e) Oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami i warunkami opisanymi w ustawie oraz określonymi przez zamawiającego w SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dotyczy wszystkich części zamówienia 1) Zmiany terminu zakończenia umowy, jeżeli w terminie przewidzianym ustawowo od daty wystąpienia Wykonawcy o wydanie decyzji lub innego dokumentu niezbędnego do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, właściwy organ administracji lub inny podmiot nie wydały stosownego dokumentu, może nastąpić przedłużenie umowy o czas wymuszonej przerwy pomiędzy ustawowym terminem a rzeczywistą datą wydania dokumentu. 2) Zmiany terminu zakończenia umowy, jeżeli zaistniały przyczyny niezależne od działania Stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec, w szczególności: a) siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy. W razie wystąpienia siły wyższej Strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej. (Pod pojęciem siły wyższej rozumie się w szczególności zdarzenia i okoliczności takie jak: klęska żywiołowa, działania wojenne, rebelie, terroryzm, rewolucja, powstanie, inwazja, bunt, zamieszki, strajk spowodowany przez inne osoby nie związane z realizacją inwestycji itp.), protesty mieszkańców lub innych osób prawnych i fizycznych, b) wystąpienie niewypałów, niewybuchów, innych przedmiotów stanowiących zagrożenie, c) okoliczności leżących po stronie Zamawiającego i nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy (np. wstrzymanie, zawieszenie, przerwa w realizacji Inwestycji). d) warunków uniemożliwiających realizację robót budowlanych z przyczyn technologicznych przez okres powyżej 2 tygodni, e) realizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub w sytuacji, gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, f) wykonania przedmiotu umowy jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. W tym przypadku istnieje możliwość przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy o okres niezbędny do wykonania zamówienia dodatkowego; g) wystąpienia konieczności wykonania robót zgodnie z § 4 ust. 9 lub 10 umowy. Termin wykonania umowy ulega odpowiednio zmianie o okres trwania okoliczności celem ukończenia przedmiotu umowy w sposób należyty. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy nie wpływa na zmianę wynagrodzenia. 3) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy: a) w następstwie zmiany będącej skutkiem działań organów państwowych, przez co należy rozumieć ustawową zmianę obowiązującej stawki podatku VAT lub wprowadzenie nowego podatku; b) w przypadku rezygnacji z wykonania pewnych robót przewidzianych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót, (robót zaniechanych), o których mowa w § 1 ust. 6 umowy. Sposób obliczenia wartości tych robót zgodnie z § 4 ust. 11 umowy; c) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych o których mowa § 1 ust. 5 umowy. Sposób obliczenia wartości tych robót zgodnie z § 4 ust. 9 lub 10 umowy. 4) Zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy - w przypadku braku możliwości wykonywania przedmiotu umowy przez wskazane osoby, wówczas Wykonawca może powierzyć te czynności innym osobom o kwalifikacjach (uprawnieniach) spełniających, co najmniej takie warunki, jakie podano w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla przeprowadzonego postępowania, po wyrażeniu pisemnej zgody przez Zamawiającego; 5) Zmiana Podwykonawcy, wprowadzenie Podwykonawcy w zakresie nie przewidzianym w treści oferty złożonej przez Wykonawcę lub rezygnacja z Podwykonawcy - w przypadku, gdy Wykonawca polegał na zasobach Podwykonawcy na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych tj. w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenia przedmiotowego zamówienia, zmiana podwykonawcy lub rezygnacja z Podwykonawcy jest dopuszczalna pod warunkiem, że nowy Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 6) Zmiana osób przy pomocy, których Zamawiający realizuje przedmiot umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kzgm.katowice.pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-zamowieniu/na-roboty-budowlane
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Organizacji Przetargów KZGM w Katowicach - ul. Mieszka I 2, Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2016 godzina 08:45, miejsce: 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego 5 - sekretariat, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont klatki schodowej budynku mieszkalnego przy ul. Bednarskiej 15, który będzie obejmował w szczególności malowanie ścian, renowację lastriko, malowanie i renowację stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę opraw oświetleniowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiar robót oraz STWiOR - stanowiące załącznik 7a do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.22-6, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4, 45.31.00.00-3, 45.42.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94
    • 2. Gwarancja na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i zamontowane urządzenia - 6

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont klatki schodowej budynku mieszkalnego przy ul. Józefowskiej 31, który będzie obejmował w szczególności malowanie ścian i sufitów, renowację drzwi wejściowych, malowanie drzwi piwnicznych i strychowych, malowanie instalacji gazowej, zabudowie pionu c.o., częściową naprawę i malowanie stolarki drzwiowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiar robót stanowiący załącznik 7b do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.22-6, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94
    • 2. Gwarancja na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i zamontowane urządzenia - 6

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont klatki schodowej budynku mieszkalnego przy ul. Józefowskiej 31a, który będzie obejmował w szczególności malowanie ścian i sufitów, renowację drzwi wejściowych, malowanie drzwi piwnicznych i strychowych, malowanie instalacji gazowej, zabudowie pionu c.o., częściową naprawę i malowanie stolarki drzwiowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiar robót stanowiący załącznik 7c do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.22-6, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94
    • 2. Gwarancja na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i zamontowane urządzenia - 6

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont klatek schodowych budynku mieszkalnego przy ul. Warszawskiej 53 i 53a który będzie obejmował w szczególności naprawę tynków wewnętrznych i zewnętrznych, malowanie tynków wewnętrznych farbami natryskowymi, wymianę części stopni schodów zewnętrznych, odnowienie lakierowanych powłok schodów z balustradami, malowanie rur gazowych, lakierowanie stolarki drzwiowej, malowanie bram przejazdowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiar robót oraz STWiOR - stanowiące załącznik 7d do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.22-6, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94
    • 2. Gwarancja na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i zamontowane urządzenia - 6

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rekonstrukcja klatki schodowej budynku mieszkalnego przy ul. Gliwickiej 83, która będzie obejmować w szczególności: remont instalacji elektrycznej, renowację stolarki okiennej, wymianę stolarki drzwiowej (drzwi do piwnicy, do klatki i na podwórko), usunięcie śladów zalewania, częściową wymianę i wzmocnienie siatką tynków, malowanie klatki wraz z lamperią, wzmocnienie posadzki betonowej i wykonanie tynków strukturalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiar robót oraz STWiOR - stanowiące załącznik 7e do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.22-6, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4, 45.31.00.00-3, 45.42.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 75.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94
    • 2. Gwarancja na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i zamontowane urządzenia - 6

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.