eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Remont elewacji budynku Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Piekarach Śląskich ul. Okrzei 25

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-20

Piekary Śląskie: Remont elewacji budynku Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Piekarach Śląskich ul. Okrzei 25
Numer ogłoszenia: 286048 - 2009; data zamieszczenia: 20.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Bpa. Nankera 103, 41-947 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 0-32 288 35 74, faks 0-32 287 95 03.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.piekary.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji budynku Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Piekarach Śląskich ul. Okrzei 25.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres robót obejmuje: a)Demontaż obróbek blacharskich b)Demontaż okiennic drewnianych c)Przygotowanie ścian pod ocieplenie d)Ocieplenie ścian styropianem gr 12 cm e)Tynkowanie i malowanie elewacji f)Wykonanie obróbek blacharskich g)Wykonanie cokołu z płytek klinkierowych h)Uprzątnięcie terenu 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, tj. rysunki elewacji, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót, stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji. 3.Roboty będą wykonywane na czynnym obiekcie i nie mogą kolidować z pracą placówki. 4.Wykonawcom przystępującym do przetargu zaleca się, przed złożeniem ofert, dokonanie wizji lokalnej obiektu. 5.Wykonawca winien udzielić zamawiającemu co najmniej 36 - miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, liczonej od dnia końcowego odbioru robót. 6.Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z całością specyfikacji istotnych warunków zamówienia(SIWZ), wraz z załącznikami , które są integralną częścią niniejszej specyfikacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2, spełniający inne określone przez zamawiającego w specyfikacji wymagania i potwierdzą powyższe wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, wykazami oraz spełniający wymagania art. 22 ust.1 ustawy Pzp, tzn.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2.Ponadto zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a)wykonawca winien wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia oraz przedłożyć dokument potwierdzający jej należyte wykonanie ( np. referencje, protokół odbioru), b)wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, legitymującego się posiadaniem aktualnego wpisu na listę Izby Inżynierów Budownictwa, 3.Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty wg. formuły spełnia / nie spełnia. 4.Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli zachodzić będą przesłanki wymienione w art. 24 ust. Ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.Oferta wykonawcy zostanie odrzucona, jeżeli zachodzić będą przesłanki określone w art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6.Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust.3 wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne było unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Dla udokumentowania , iż wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust.1 Pzp): a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)oświadczenie, iż spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku, gdy wykonawca/wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia nie dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, muszą to zaznaczyć w punkcie 3 oświadczenia i dołączyć do oferty zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (załącznik nr 2a ,2b do SIWZ). 1.2.Dla udokumentowania, iż wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust.1 pkt. 2 Pzp): a)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie zgodnie z warunkiem określonym w cz. V pkt.2 ppkt.1 SIWZ (załącznik nr 4 do SIWZ). b)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia w wymaganej specjalności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień zgodnie z warunkiem określonym w cz. V pkt.2 ppkt.2 SIWZ (załącznik nr 3 do SIWZ). 1.3.Dla udokumentowania, iż wykonawca nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (art. 22 ust.1 pkt 4): a)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.Ponadto zamawiający wymaga: a)wypełniony i podpisany Formularz Oferty ( załącznik nr 1 do SIWZ), b)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli ofertę podpisuje osoba nie wymieniona w dokumencie określającym status prawny wykonawcy, c)kosztorys ofertowy Oświadczenia i dokumenty winny potwierdzać spełnienie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Powyższe stosuje się odpowiednio do ewentualnych pełnomocnictw. W/w dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do jego reprezentowania. 3. Udział w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie. Jeżeli składana oferta jest ofertą wspólną, kilku podmiotów oferta taka musi spełniać następujące warunki : a)wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (spółki cywilne, konsorcja) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. b)w takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. c)wykonawcy występujący wspólnie składają jedną ofertę wraz z wymaganymi załącznikami. d)podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia. Problematykę zobowiązań solidarnych w zakresie nie uregulowanym przez umowę konsorcjum regulują przepisy kodeksu cywilnego. e)postanowienia SIWZ dotyczące wykonawcy dotyczą odpowiednio wykonawców występujących wspólnie. f)najpóźniej przed dniem podpisaniem umowy o wykonanie zamówienia, wykonawcy składający ofertę wspólną winni przedłożyć zamawiającemu kopię umowy potwierdzającą i regulującą wzajemną ich współpracę. g)wykonawcy występujący wspólnie winni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 Ustawy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają następujące dokumenty: - dotyczące każdego z wykonawców odrębnie dokumenty wymienione w części VI SIWZ pkt 1.1 a , 1.3 a, b, - oświadczenie pełnomocnika sporządzone według załącznika nr 2b do SIWZ, - pozostałe wymagane dokumenty wykonawcy mogą składać łącznie. Pełnomocnik wykonawców winien poświadczyć za zgodność z oryginałem wszystkie dokumenty złożone w formie kopii. Pełnomocnik wykonawców podpisuje również pozostałe dokumenty (oświadczenia) złożone w formie oryginału. h)wszelka korespondencja będzie dokonywana na adres wskazanego pełnomocnika (lidera) i)wykonawca składający ofertę wspólną, nie może złożyć w jednym postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego odrębnej oferty własnej lub drugiej oferty wspólnie z innymi wykonawcami. Wszystkie oferty złożone przez tego wykonawcę, zamawiający odrzuci. 4. Udział w postępowaniu wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa odpowiednio dokumenty wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U nr 87 poz. 605 z 2006 r. ze zm.), a które Zamawiający wskazał w niniejszej SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.piekary.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie Dział Administracyjno - Gospodarczy ul. M. Skłodowskiej -Curie 106, 41-949 Piekary Śląskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2009 godzina 10:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ul. Bpa Nankera 103,41-947 Piekary Śląskie (sekretariat - pokój nr 2).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.