eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › organizacja szkoleń dla bezrobotnych i poszukujących pracy (znak AG-0202-14/2010)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-10

Gorzów Wielkopolski: organizacja szkoleń dla bezrobotnych i poszukujących pracy (znak AG-0202-14/2010)
Numer ogłoszenia: 286012 - 2010; data zamieszczenia: 10.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Walczaka 110, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 0-95 736 06 43, faks 0-95 736 06 69.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: organizacja szkoleń dla bezrobotnych i poszukujących pracy (znak AG-0202-14/2010).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy m.in.: młodzieży poniżej 25 roku życia lub absolwentów szkół wyższych do 27 lat, osób długotrwale bezrobotnych, pow. 50 roku życia, bezrobotnych bez kwalifikacji zawodowych, bezrobotnych samotnie wychowujących co najmniej jedno dziecko do 18 roku życia oraz osób niepełnosprawnych, współfinansowanych ze środków Funduszu Pracy, PFRON, Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie szkoleń o następującej tematyce: Kurs dekarza (15 osób) - Liczba osób do przeszkolenia - 15 osób (1 grupa do 15 osób). - Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.11.2010 r., rozpoczęcie III-IV kwartał, dokładny termin będzie ustalony po wyborze jednostki szkoleniowej. - Czas trwania kursu do 5 tygodni dla grupy, zajęcia w ciągu dnia nie mogą przekroczyć 8 godzin, w przedziale czasu od godz. 8.00 - 18.00, min. 30 godzin w 1 tygodniu, 1 godzina zajęć trwa 45 minut+15 min. przerwa lekcyjna, wykonawca zobowiązany jest zapewnić przerwy pomiędzy lekcjami. - Ilość godzin szkolenia - min. 150 godzin na 1 uczestnika, w tym: Ilość godzin szkolenia teoretycznego - min. 30 godzin Ilość godzin szkolenia praktycznego - min. 120 godzin - Miejsce przeprowadzenia szkoleń - dopuszcza się realizację szkolenia poza terenem działania PUP (Polska), w kosztach należy uwzględnić koszty zakwaterowania, wyżywienia. Zajęcia praktyczne muszą się odbywać na obiektach w naturalnej skali, niezależnie od pogody. - Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do podjęcia zatrudnienia na stanowisku dekarza oraz zdobycie stosownych zaświadczeń. - Program szkolenia powinien zawierać następujące elementy: Zasady BHP i ppoż. przy robotach dekarskich, Narzędzia i sprzęt do robót dekarskich, Podkłady pod pokrycia papowe, Materiały bitumiczne, Wykonywanie robót pokrywczych dachów i stropodachów, robót izolacyjnych i dekarskich, pokryć dachowych z papy i dachówek na podkładzie z drewna, betonu i stali. Wykonywanie obróbki kominów, murów ogniowych, koszy, okapów, gzymsów, włazów dachowych, masztów, itp. Dokumentacja techniczna, Potrzeby materiałowe i sprzętowe, Montowanie świetlików dachowych oraz drobnych użytkowych elementów na dachu. Roboty remontowe i renowacje pokryć dachowych, Środki zabezpieczeń. Wymagania techniczne przy wykonywaniu i odbiorze robót dekarskich. Wymagania programowe: - Program musi być opracowany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. - Uwzględnia zajęcia teoretyczne oraz praktyczne (ćwiczenia) oraz sposoby sprawdzania efektów nauczania. Kształt i metodyka nauczania musi odpowiadać potrzebom dydaktycznym osób dorosłych. Przy jego realizacji konieczne jest, aby uczestnicy szkoleń mieli dostęp do nowoczesnych metod zdobywania wiedzy, m.in. poprzez dostęp do komputera, internetu. - Plan nauczania powinien określać przedmioty nauczania i ich wymiar, rozkład zajęć oraz częstotliwość. Treść, kształt planu i czas trwania szkolenia muszą być odpowiednie, aby osiągnąć cel szkolenia. - Wszystkie zajęcia muszą być prowadzone przez wykładowcę/instruktora. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej, itp. - Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem potwierdzającym uzyskanie kwalifikacji oraz wydaniem zaświadczeń (uprawnień) dla osób kończącym szkolenie z wynikiem pozytywnym, zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad i warunków podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego osób dorosłych oraz innych ustaw regulujących organizację ww. szkoleń. W przypadku osób, których szkolenie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Kapitał Ludzki wystawi dokumenty z wykorzystaniem logo EFS zgodnie z wytycznymi zamieszczonymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl. - Czas przeznaczony na egzamin nie wlicza się do godzin szkolenia. - Dla zapewnienia jakości szkolenia instytucja szkoleniowa musi zapewnić nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości szkolenia, polegającym na bieżącej kontroli jakości i efektów szkolenia, sprawowany przez osobę z przygotowaniem pedagogicznym. - Nadzór wewnętrzny nie może sprawować wykładowca / instruktor wskazany do realizacji szkolenia. - Wskazana ilość osób do przeszkolenia może ulec zmniejszeniu, ponieważ szkolenia będą realizowane w zależności od potrzeb bezrobotnych. PUP pokryje koszty wynikające z preliminarza w przeliczeniu na 1 uczestnika, za każdą osobę skierowaną. Osoby będą kierowane na szkolenie sukcesywnie w grupach szkoleniowych od 1-15 osób, pod warunkiem zapewnienia dla każdego uczestnika samodzielnych stanowisk szkoleniowych. Wykonawca na okres szkolenia będzie zobowiązany: - Zapewnić uczestnikom szkolenia sprzęt, materiały dydaktyczne, piśmiennicze (m.in. długopisy, zeszyty, notatniki, podręczniki, itd.) oraz środki ochrony osobistej, odzież ochronną zgodnie z przepisami BHP i p.poż. - Warunki lokalowe, warsztatowe oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi prawne w zakresie BHP i p.poż. Jednocześnie muszą być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. - Prowadzić dokumentację przebiegu szkolenia m.in.: dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, protokół z egzaminu, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. - Kontrolować obecność uczestników na zajęciach, informować na bieżąco PUP o nieobecnościach lub przerwaniu szkolenia przez osoby skierowane. - Sporządzać protokoły z przebiegu egzaminów. - Przeprowadzić ocenę realizowanego szkolenia poprzez wypełnienie ankiety przez uczestników szkolenia oraz przekazanie jej wyników oceny do PUP wraz z dokumentacją szkolenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę wykonawcy (podstawa prawna: ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - Dz. U. Nr 69, poz. 415 z 2008 z późn. zm.). Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie uznany, jeśli wykonawca wykaże minimum 20 osób w ciągu ostatnich 3 lat o kierunku zgodnym z zamówieniem oraz przedstawi min. 1 referencję potwierdzającą należyte wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże min.: 1 salę wykładowa dla 15 osób wyposażoną w stoliki i krzesła lub krzesła z pulpitem do pisania dla każdego uczestnika szkolenia, materiały dydaktyczne, biurowe i piśmiennicze przechodzące na własność uczestnika (książka lub skrypt, zeszyt lub notatnik, długopis - każdego po 15 szt., odzież ochronna dla każdego uczestnika szkolenia zgodna z przepisami BHP oraz następujący sprzęt: po 10 sztuk: stoły do lutowania, zestaw do lutowania (butla z gazem, kolba lutownicza, wąż gumowy, pędzelek, młotek, pojemnik na wodę), stoły do obróbki blacharskiej, stoły do metaloplastyki, narzędzia pneumatyczne, stanowisko do obróbki komina, stanowisko do obróbki miękkiej, niblery, poziomica, taśma miernicza, obcęgi, zaginadło blacharskie, kątownik, lutownica ręczna, kleszcze do dachówki, przecinak, przebijak, wycinak, kowadełko dekarskie, nożyce uniwersalne, zszywacz, młotek ciesielski, piła ręczna do drewna, kątownik ciesielski, kątomierz blach, kątownik metalowy, cyrkiel ślusarski, punktak, zestaw materiałów lutowniczych, skrobak, szczotka stalowa, podbijaki do obróbki miękkiej, profilarka do rąbaka, profilarka do łuków, zestaw blacharski; po 15 sztuk: miara drewniana składana, młotek do łat, zaciski stolarskie, zaginadła blacharskie różne typy, kleszcze do blach, rysik, liniały, pas narzędziowy, młotki blacharskie różne typy, nożyce ręczne różne typy (pelikany lewe i prawe, uniwersalne, teleskopowe); po 1 sztuce: apteczka, sieć sprężonego powietrza, grubościówka (heblarka), wiertarka stołowa, przecinarka stołowa, zaginarka do blach, wyciąg wiórów z maszyny, winda dekarska, drabina segmentowa (3 segmenty), zaginarka segmentowa, drabina rozstawna, nożyce stołowe do cięcia blach, zgrzewarka ręczna, zgrzewarka automatyczna, przystawka do zaciosów, przystawka do czopów, pilarka łańcuchowa ciesielska, pilarka taśmowa ciesielska, żłobiarka; po 5 sztuk: stoły ciesielskie, stoły do chemii budowlanej; po 3 sztuki: zaginarka ręczna, dziurkacz do punktowego łączenia blach, dziurkacz do otworów podłużnych, przecinaki płaskie z rozszerzonym ostrzem; po 2 sztuki: przecinarka kątowa, krawędziarka dachowa, dwurogi blach.; konstrukcje nośne dachu z dwoma połaciami 476 m kw 1 kpl. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten nie został sprecyzowany.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie uznany za spełniony po złożeniu oświadczenia zał. siwz. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Odpowiednie pełnomocnictwa, tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rodział III pkt 1 siwz); b) Oświadczenie o posiadaniu wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych wojewódzkiego urzędu pracy, c) Kopie dokumentów potwierdzających jakość usług szkoleniowych (m.in. certyfikaty jakości usług szkoleniowych, akredytacje Kuratora Oświaty) potwierdzone za zgodność z oryginałem.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - kwalifikacje kadry dydaktycznej - 40
  • 3 - certyfikat jakości usług szkoleniowych - 10
  • 4 - program szkolenia - wykorzystanie standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych dostępnych w bazie ministra (MPiPS) - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.gorzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wlkp., ul. Walczaka 110, 66-400 Gorzów Wlkp., pok. nr 113..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2010 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wlkp., ul. Walczaka 110, sekretariat pok. 203..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane będzie w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki - Projekt Kameleon..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.