eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzymin › Zakup i dostawa mebli biurowych i mebli medycznych dla Szpitala w Radzyminie szczegółowo określonych w załączniku Nr1 do SIWZ.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-27

Radzymin: Zakup i dostawa mebli biurowych i mebli medycznych dla Szpitala w Radzyminie szczegółowo określonych w załączniku Nr1 do SIWZ.
Numer ogłoszenia: 285995 - 2008; data zamieszczenia: 27.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Konstytucji 3 Maja 17, 05-250 Radzymin, woj. mazowieckie, tel. 022 7865037, faks 022 7865037.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.radzymin.com
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.spzzoz.radzymin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa mebli biurowych i mebli medycznych dla Szpitala w Radzyminie szczegółowo określonych w załączniku Nr1 do SIWZ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 - meble biurowe CPV 39130000-2 Szafa ubraniowa - 2 -osobowa dzielona na 4 : 920 x 1980 x 600 730 x 1980 x 600 980 x 1980 x 600 5 szt. 1 szt. 1 szt. Szafa ubraniowa 1-osobowa dzielona na 2 365 x 1980 x 600 1 szt. Wieszak jezdny - dł. 2000 - chrom 2 szt. Szafka dolna pod zlew - dł. 780 1 szt. Szafka dolna - dł. 600 z 2-szufladami 1 szt. Blat dł. 1,41 mb 1 szt Szafka dolna szer. 800 z 2-szufladami 1 szt. Szafka dolna szer. 600 z 2 -szufladami 1 szt. Blat 1,49 mb 1 szt. Zabudowa lady recepcyjnej W gabinecie RTG 1 kpl. Stół - nogi chrom 1000 x 600 1 szt. Biurko komputerowe; wym. 1500 x 700 x 700 mm, z prawej strony 4 szuflady, z lewej strony półka pod komputer , po blatem wysuwana półka na klawiaturę. 1 szt. Zadanie Nr 2 - meble medyczne CPV 33192300-5 1 Szafka podwójna ze zlewozmywakiem jednokomorowym z ociekaczem wym. 800 x 600 x 860 mm - 2 sztuki 2. Szafka podwójna pod umywalkę wym. 800 x 600 x 860 mm - 1 sztuka 3. Szafka lekarska czterodrzwiowa z podziałem: drzwi górne i dolne z płyty wym. 900 x 550 x 2000 mm - 1 sztuka 4. Szafka wisząca drzwi pełne; wewnątrz szafki półka; wym. 800 x 300 x 600 mm - 3 sztuki 5. Szafka wisząca drzwi pełne; wewnątrz szafki półka; wym. 600 x 300 x 600 mm - 1 sztuka 6. Szafa pojedyncza drzwi pełne; wewnątrz szafy półka oraz 6 haczyków na cewniki; szafa zamykana na klucz; wym. 600 x 550 x 2000 mm - 1 sztuka 7. Szafka stacjonarna jednosekcyjna dolna; wewnątrz szafki półka; wym. 600 x 600 x 860 mm - 1 sztuka 8. Szafka mobilna; 1 górna szuflada; 1 drzwi; wym. 500 x 550 x 600 mm 1 sztuka 9. Biurko pod komputer; półka pod klawiaturę; wym. 1200 x 600 x 750 mm - 1 sztuka 10. Kontener pod stację PC; wym. 300 x 550 x 600 mm - 1 sztuka 11. Biurko komputerowe; z lewej strony 3 szuflady zamykane zamkiem centralnym; półka na dokumenty; pod blatem wysuwana półka pod klawiaturę; z prawej strony półka otwarta; wym. 1800 x 750 x 750 mm 1 sztuka 12. Szafka dolna dwusekcyjna; 2 drzwi zamykanych na zamek askwilowy; wewnątrz szafki półki o regulowanej wysokości co 15 mm; wym. 800 x 600 x 860 mm - 2 sztuka 13. Szafka mobilna; 1 górna szuflada; 1 drzwi; wym. 400 x 550 x 600 mm - 2 sztuki 14. Szafka dolna jednosekcyjna 3 szufladowa; 1 szuflada głęboka wyposażona w boxside; środkowa szuflada z relingiem[ wym. 400 x 600 x 860 mm - 1 sztuki 15. Biurko komputerowe; z lewej strony szafka zamykana na klucz; wewnątrz szafki półka; pod blatem wysuwana półka pod klawiaturę; z prawej strony półka otwarta; wym. 1200 x 750 x 750 mm - 2 sztuki 16. Szafka zlewozmywakowa stacjonarna jednokomorowa; wym. 600 x 600 x 860 mm - 1 sztuki 17. Szafka zlewozmywakowa stacjonarna; wym. 800 x 600 x 860 mm - 1 sztuki 18. Szafka stacjonarna jednosekcyjna dolna + front; 2 szuflady; 1 półka; wym. 400 x 600 x 860 mm - 1 sztuki 19. Szafka kartotekowa dolna A4 zamykana zamkiem centralnym; wym. 440 x 600 x 860 mm - 4 sztuki 20. Stół roboczy otwarty; wym. 1200 x 600 x 860 mm - 1 sztuki 21. Szafka stacjonarna jednosekcyjna dolna; 1 górna szuflada; 1 półka; wym. 400 x 600 x 860 mm - 5 sztuki 22. Blat z płyty postformingowej L-2400 + listwa przyścienna - 2 sztuki 23. Blat z płyty postformingowej L-3000 + listwa przyścienna - 1 sztuki 24. Blat z płyty postformingowej L-1200 + listwa przyścienna + podpory - 2 sztuki 25. Blat z płyty postformingowej L-2040 + listwa przyścienna - 1 sztuki 26. Blat z płyty postformingowej L-70 (50) + listwa przyścienna - 1 sztuki 27. Szafka wisząca drzwi szklane; wewnątrz szafki półka; wym. 600 x 300 x 600 mm 1 sztuki 28. Szafka wisząca drzwi pełne; wewnątrz szafki półka; wym. 600 x 300 x 600 mm - 1 sztuki 29. Biurko komputerowe; z prawej strony półka otwarta i 1 szuflada; wym. 1000 x 600 x 750 mm - 1 sztuki 30. Szafka dolna dwusekcyjna; 2 drzwi zamykanych na zamek askwilowy; wewnątrz szafki półki o regulowanej wysokości co 15 mm; wym. 1200 x 600 x 860 mm - 1 sztuki 31. Szafka wisząca drzwi pełne; wewnątrz szafki półka; wym. 1200 x 300 x 600 mm - 1 sztuka 2 sztuki 32. Szafka stacjonarna trzysekcyjna; 3 szuflady; 2 drzwi; wewnątrz szafki po 1 półce; wym. 1200 x 600 x 860 mm - 1 sztuki 33. Szafka wisząca drzwi pełne; wewnątrz szafki półka; wym. 900 x 300 x 600 mm - 1 sztuki 34. Szafka dolna dwusekcyjna; 2 drzwi zamykanych na zamek askwilowy; wewnątrz szafki półki o regulowanej wysokości co 15 mm; wym. 900 x 600 x 860 mm - 1 sztuki 35. Biurko komputerowe; z prawej strony półka otwarta i 1 szuflada; wym. 1200 x 600 x 750 mm - 2 sztuki 36. Biurko komputerowe; z lewej strony 3 szuflady; po blatem wysuwana półka na klawiaturę; wym. 1200 x 600 x 750 mm - 1 sztuka 1 sztuki 37 Ramię na kartę gorączkową Ramka wykonana ze stali węglowej lakierowana proszkowo, dostosowana do kart gorączkowych formatu A4 Do oferty należy dołączyć oryginalne ilustrowane foldery producenta z potwierdzonymi wymaganymi wyżej parametrami technicznymi urządzeń. 35 szt. 38 Wysięgnik teleskopowy zasłony międzyłóżkowej Wymiary wysięgnika teleskopowego: dł. 880 - 2060 mm Produkt wykonany ze stali nierdzewnej, teleskopowy montowany do ściany Wszystkie ww. parametry i wymogi są parametrami granicznymi , których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty . Oświadczam, że oferowane urządzenie jest kompletne i będzie po zainstalowaniu gotowe do użytku bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 4 szt. 39 Szafka przyłóżkowa Szerokość całkowita: 370 mm ( + 30 mm ) Długość całkowita: 480 mm ( + 30 mm ) Wysokość całkowita: 850 mm (+30 mm) Dodatkowy blat boczny do spożywania posiłków z możliwością jego chowania do boku szafki i przechyłem blatu na boki Regulacja wysokości blatu bocznego : 750 - 1080 mm ( + 30 mm ), Przechył blatu min. 35 stop. (?5 stopni ), Blaty szafki wykonane z tworzywa ABS odpornego na środki dezynfekcyjne i wysoką temperaturę, Blaty profilowane z wypukłą krawędzią zewnętrzną ograniczającą możliwość zlewania się płynów na podłogę, Konstrukcja szafki oraz czoło szuflady i drzwiczek wykonane z blach stalowych ocynkowanych pokrytych lakierem proszkowym, Skrzynka szafki wyposażona w półkę, Szuflada i drzwiczki wyposażone w chromowany zaokrąglony uchwyt do otwierania, Szuflada dwustronnego wysuwania wyposażona w ogranicznik eliminujący wypadnięcie szuflady z szafki , Szafka przejezdna z blokadą dwóch kół wykonanych z tworzywa, Szafka odporna na środki dezynfekcyjne. Nie spełnienie wymaganych parametrów i warunków spowoduje odrzucenie oferty. Do oferty należy dołączyć oryginalne ilustrowane foldery producenta z potwierdzonymi wymaganymi wyżej 17 szt. 40 Szafka trzyłóżkowa Szerokość całkowita: 370 mm ( + 30 mm ) Długość całkowita: 480 mm ( + 30 mm ) Wysokość całkowita: 850 mm (+30 mm) Z boku szafki umieszczony wkład wykorzystywany na butelki, gazety lub inne przedmioty, Wkład boczny wykonany z tworzywa, Chromowane pręty zabezpieczające przedmioty umieszczone w bocznym wkładzie, Blat szafki wykonany z tworzywa ABS odpornego na środki dezynfekcyjne i wysoką temperaturę, Blat szafki wykonany z tworzywa ABS odpornego na środki dezynfekcyjne i wysoką temperaturę, Konstrukcja szafki oraz czoło szuflady i drzwiczek wykonane z blach stalowych ocynkowanych pokrytych lakierem proszkowym, skrzynka szafki wyposażona w półkę, Szuflada i drzwiczki wyposażone w chromowany zaokrąglony uchwyt do otwierania, Szuflada dwustronnego wysuwania wyposażona w ogranicznik eliminujący wypadnięcie szuflady z szafki , Szafka przejezdna z blokadą dwóch kół wykonanych z tworzywa, Szafka odporna na środki dezynfekcyjne. Nie spełnienie wymaganych parametrów i warunków spowoduje odrzucenie oferty. Do oferty należy dołączyć oryginalne ilustrowane foldery producenta z potwierdzonymi wymaganymi wyżej 17 szt. 41 Stolik zabiegowy Długość stolika : 720 mm ( + 20 mm ), Szerokość stolika 420 mm ( + 20 mm ), Wysokość : 820 mm ( + 20 mm ), Stolik wykonany z profili stalowych pokrytych lakierem proszkowym, Wyposażony w dwie tace wyjmowane, Stolik wyposażony dodatkowo w szufladę na prowadnicach rolkowych, Wymiary szuflady: 620 x 395 x 80 (+/- 20mm), Stolik przejezdny z blokadą na dwa koła, Wymiary tacy 660 x 415 mm (+/- 20mm). Nie spełnienie wymaganych parametrów i warunków spowoduje odrzucenie oferty. Do oferty należy dołączyć oryginalne ilustrowane foldery producenta z potwierdzonymi wymaganymi wyżej parametrami technicznymi urządzeń. 1 szt. 42 Podnóżek jedno stopniowy Szerokość całkowita: 525 mm (+ 30 mm), Długość całkowita: 450 mm (+ 30 mm), Wysokość całkowita: 330 mm (+30 mm), Stopień podnóżka tapicerowany antypoślizgowy, Regulowane 2 stopki, Konstrukcja podnóżka wykonane z rur stalowych chromowany, odporna na środki dezynfekcyjne. Nie spełnienie wymaganych parametrów i warunków spowoduje odrzucenie oferty. Do oferty należy dołączyć oryginalne ilustrowane foldery producenta z potwierdzonymi wymaganymi wyżej 1 szt. 43 Szafa dwudrzwiowa Długość: 1020 mm ( + 30 mm ), Głębokość: 450 mm ( + 30 mm ), Wysokość: 1830mm (+30 mm), Szafa wykonana z blachy stalowej ocynkowanej o gr. Min. 0,8 mm, Konstrukcja lakierowana lakierem proszkowym, Szafa posiadająca dwoje drzwi z szybą ze szkła hartowanego, Wnętrze szafy podzielone półkami szklanymi, Możliwość regulacji półek co 25 mm, Drzwi z zamontowanym uchwytem pełniącym jednocześnie funkcje zamka ryglującego drzwi w dwóch punktach, Szafa posiadająca stopki z regulacją wysokości. Nie spełnienie wymaganych parametrów i warunków spowoduje odrzucenie oferty. Do oferty należy dołączyć oryginalne ilustrowane foldery producenta z potwierdzonymi wymaganymi wyżej parametrami technicznymi urządzeń. 1 szt. 44 Wieszak kroplówki przejezdny Wysokość regulowana : 1700 - 2450 mm ( +20 mm ), Podstawa i tubus pokryty lakierem proszkowym, Statyw na płyny infuzyjne chromowany, Wieszak wyposażony dodatkowo w dwa kosze na kroplówkę, Podstawa pięcioramienna przejezdna, Świadectwa, certyfikat CE. Nie spełnienie wymaganych parametrów i warunków spowoduje odrzucenie oferty. Do oferty należy dołączyć oryginalne ilustrowane foldery producenta z potwierdzonymi wymaganymi wyżej parametrami technicznymi urządzeń. 10 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 33.19.23.00 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Złożą ofertę w pełni spełniającą wymagania niniejszej SIWZ. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w przedmiocie zamówienia. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminową realizację zamówienia przy założeniu, że zapłata za realizację zamówienia będzie odbywać się na warunkach określonych w niniejszej SIWZ tzn. nie wcześniej niż 30 dni od dnia otrzymania faktury VAT. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 6. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w art.23 ust.1 ustawy ( Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia), zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 7. Ocena spełniania w/w warunków dokonywana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt. IV niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 25 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058 zarządza się, co następuje: § 1. 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający może żądać następujących dokumentów: 1. Formularz ofertowy - wg. załączonego wzoru. 2. Formularz cenowy wg. Załącznika Nr 1do SIWZ . 3. Oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 - ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw w przedmiocie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem, ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie . 9. Parafowany wzór umowy. Załączniki Nr 4 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzoz.radzymin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Radzyminie ul. Konstytucji 3 Maja 17 budynek Przychodni II piętro pok. 214.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2008 godzina 10:30, miejsce: W Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Radzyminie ul. Konstytucji 3 Maja 17 budynek Przychodni II piętro pok. 214.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.