eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Świadczenie usług ochrony osób i mienia wraz z monitoringiem obiektów Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Opolu w okresie 24 miesięcy.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-02-23

Opole: Świadczenie usług ochrony osób i mienia wraz z monitoringiem obiektów Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Opolu w okresie 24 miesięcy.
Numer ogłoszenia: 28598 - 2011; data zamieszczenia: 23.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 11082 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Opolu, ul. Kośnego 70, 45-372 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5411631, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług ochrony osób i mienia wraz z monitoringiem obiektów Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Opolu w okresie 24 miesięcy..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie całodobowej (przez wszystkie dni tygodnia, w tym soboty, niedziele i święta) ochrony wraz z monitoringiem mienia należącego do zamawiającego oraz osób przebywających na terenie obiektów (CPV 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie ), przez koncesjonowanego wykonawcę w oparciu o postanowienia ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005 r. nr 145 poz. 1221 z późn. zm.), a w szczególności:- ochrona wszystkich obiektów zamawiającego;- sprawdzanie stanu wszelkich zamknięć, zabezpieczeń i plomb; - sprawdzanie prawidłowości zamknięcia drzwi i okien po opuszczeniu chronionego obiektu przez pracowników zamawiającego; sprawdzanie stanu ogrodzenia, bramy wjazdowej i oświetlenia;- obsługa wejścia głównego oraz wykrywacza bramowego i urządzenia do rentgenowskiej kontroli bagażu;- nocne obchody terenu należącego do zamawiającego;- sprawdzanie i zamykanie bramy oraz wejścia do budynku o uzgodnionych porach;- zapalanie i wygaszanie oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego - nocnego;- przyjmowanie i wydawanie kluczy;- prowadzenie rejestru kluczy wydanych i zwróconych; - pisemne zgłaszanie zamawiającemu wszelkich braków lub naruszeń odnośnie stanu zabezpieczenia mienia w chronionym obiekcie;- ciągła i aktywna służba pracowników wykonawcy w ochranianym obiekcie zgodnie z harmonogramem prac;- wzywanie osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia zakłócania przez nie porządku;- zatrzymanie osób stwarzających w sposób bezpośredni zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także dla chronionego mienia, w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji; - dozorowanie obiektów przez patrol interwencyjny;- podejmowanie działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku własnymi grupami interwencyjnymi i za pomocą wezwanych stosownych organów (służb);- kontrola (co najmniej jednorazowa) w ciągu doby (w godzinach pomiędzy 22.00 a 6.00) patrolu interwencyjnego, z wpisem osób kontrolujących do książki dyżuru; - ochrona obiektów przed rabunkiem, zagrożeniem wybuchem, napadem, kradzieżą, zniszczeniem, pożarem i innymi zdarzeniami losowymi;- kierowanie ruchem interesantów oraz udzielanie im niezbędnej pomocy;- obserwacja osób, których zachowanie może wskazywać na dokonanie lub zamiar dokonania przestępstwa (atak na personel, osoby trzecie, uszkodzenie instalacji, wzniecenie ognia, podłożenie ładunku wybuchowego itp.);- uniemożliwienie wstępu osobom nieupoważnionym po godzinach pracy; - obowiązek prowadzenia książki dyżuru; - stałe monitorowanie alarmów przez stację monitoringu drogą radiową i telefoniczną;- natychmiastowe reagowanie przez obsługę stacji na sygnały alarmowe;- na wezwanie zamawiającego podejmowanie interwencji w każdym czasie;- zapewnienie przyjazdu grupy interwencyjnej w czasie nie dłuższym niż 15 minut od momentu wezwania;- godne reprezentowanie powagi chronionego urzędu poprzez odpowiedni sposób zachowania oraz dbanie o swój wygląd zewnętrzny; - pełnienie służby w mundurach z emblematami wykonawcy i identyfikatorami; - obsługa szatni w siedzibie zamawiającego - przez obsługę szatni rozumie się: a)pobranie okrycia od petenta, b)zdjęcie numerka z wolnego wieszaka, c)wręczenie numerka petentowi,d)zawieszenie okrycia na wieszaku w miejsce tego numerka,e)wydanie okrycia za zwrotem numerka; -w przypadku opadów nocnych lub nieobecności konserwatora, usuwanie śniegu z chodnika przed wejściem do budynku Sądu oraz wejściem od strony parkingu, przy pomocy urządzeń i materiałów zamawiającego; -pilnowanie porządku przed budynkiem - zwłaszcza uniemożliwienie parkowania osobom nieuprawnionym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum: KONSALNET HOLDING S.A. KONSALNET SECURITY Sp. z o.o. KONSALNET -INOWOPOL Sp. z o.o. KONSALNET SKORPION MONITORING Sp. z o.o., ul. Przasnyska 6A, 01-756 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 245277,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 237995,46

  • Oferta z najniższą ceną: 237995,46 / Oferta z najwyższą ceną: 346496,64

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.