eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niemodlin › Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Niemodlin.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-27

Niemodlin: Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Niemodlin.
Numer ogłoszenia: 285941 - 2008; data zamieszczenia: 27.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Niemodlin , ul. Bohaterów Powstań Śląskich 37, 49-100 Niemodlin, woj. opolskie, tel. 077 4606295, faks 077 4606260.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niemodlin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Niemodlin..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I . Opis przedmiotu zamówienia Wykonanie opracowania zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Niemodlin uchwalonego uchwałą nr XL/277/98 Rady Miejskiej w Niemodlinie z dnia 23 kwietnia 1998 r. oraz opracowanie dokumentów: zawiadomień, ogłoszeń, obwieszczeń, wystąpień o uzyskanie w imieniu zamawiającego wszelkich opinii, uzgodnień i opracowań niezbędnych do przeprowadzenia procedur wymaganych przepisami. W dniu 24 czerwca 2008 r. Rada Miejska w Niemodlinie podjęła uchwałę nr XXIV/167/08 w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Niemodlin. Przedmiotowa zmiana obejmuje obszar w granicach administracyjnych gminy Niemodlin i w konsekwencji jest opracowaniem nowego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Niemodlin. W związku z powyższym wymagane jest sporządzenie ponowne na nowej mapie topograficznej rysunku studium zgodnie z §8 ust. 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz.U. Nr 118, poz. 1233). Przy opracowywaniu zmiany studium należy uwzględnić ustalenia i kierunki zawarte w obowiązujących miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego, decyzjach o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, planie zagospodarowania przestrzennego województwa opolskiego oraz przepisach szczególnych, mających zastosowanie przy opracowaniu zmiany studium. II. Zakres opracowania 1. Gruntowna inwentaryzacja obszaru gminy - wyniki przedstawione na mapie w skali 1:10 000 2. Analiza obowiązującego studium, obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, planu zagospodarowania przestrzennego woj. opolskiego w zakresie dotyczącym gminy Niemodlin, 3. Analiza wniosków (również złożonych przed przystąpieniem do sporządzenia zmiany studium) z uwzględnieniem obecnego i planowanego zagospodarowania terenów sąsiednich przedstawiona na mapie w skali 1:10 000, 4. Analiza ewentualnych uwag do projektu studium przedstawiona na mapie w skali 1: 10 000, 5. Analiza układu komunikacyjnego, 6. Określenie przeznaczeń terenu z uwzględnieniem granic działek - na mapach ewidencyjnych, 7. Kompleksowa analiza projektowanego rozwoju gminy, w tym prognozowana liczba ludności. III. Warunki wykonania projektu zmiany studium: 1. Opracowanie projektu na kopii mapy topograficznej w skali 1:10 000, pochodzącej z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego - pozyskanej przez wykonawcę, 2. Na projekt zmiany studium składać się będzie: a) część opisowa b) część graficzna: -plansza graficzna uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy w skali 1:10 000, -plansza przedstawiająca układ komunikacyjny gminy ( stan istniejący oraz kierunki rozwoju) w skali 1:10 000, -plansza przedstawiająca infrastrukturę techniczną ( stan istniejący oraz kierunki rozwoju) w skali 1:10 000, 3. Przekazanie niezbędnej ilości egz. projektu zmiany studium (tekst + mapy) do opiniowania i uzgodnienia, a następnie do wyłożenia i potem uchwalenia powinno być każdorazowo poprzedzone konsultacjami z Burmistrzem Miasta, Gminną Komisją Urbanistyczno - Architektoniczną oraz Komisją Budżetu i Spraw Gospodarczych Rady Miejskiej Niemodlina. Wykonawca zobowiązany jest uczestniczyć w pracach komisji i Rady Miejskiej Niemodlina. IV. Zestawienie elementów składowych opracowania: 1. W formie tradycyjnej 1) 2 egzemplarze kolorowej planszy w skali 1:10 000: podklejony (do zawieszenia na ścianie) i poskładany w teczce, 3) 3 egzemplarze kolorowej planszy w formie zeszytów A3 podklejonych, 4) 3 egzemplarze części opisowej, 5) po 1 egzemplarzu opracowań towarzyszących, 6) projekt uchwały w sprawie uchwalenia zmiany studium , 7) wykaz wniosków do projektu zmiany studium, 8) wykaz opinii do projektu zmiany studium, 9) wykaz uzgodnień do projektu zmiany studium, 10) wykaz uwag do projektu zmiany studium i rozstrzygnięć o sposobie rozpatrzenia, 11) przygotowanie dokumentacji formalno-prawnej prac planistycznych zmiany studium do sprawdzenia zgodności z prawem przez Wojewodę Opolskiego (kopie i oryginały) 2. 2 egz. w formie elektronicznej 1) rysunki : a)obowiązkowo plik w formacie JPEG oraz PDF 2) tekst: a)obowiązkowo plik w formacie DOC (MS Word).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.500,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące pięćset złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Namysłowie O/Niemodlin Nr 87 8890 1079 0009 4009 2006 0003 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Miejski w Niemodlinie w kasie pok. 28 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Złożenie oferty na druku stanowiącym Załącznik nr 6 do siwz lub przepisanym, 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad : 1) posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonywania danego zamówienia tj.: a) zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub jego zmianę, uchwalone na podstawie ustawy o planowaniu zagospodarowaniu i przestrzennym, a łączna wartość wszystkich wykonanych w tym okresie prac z zakresu planowania przestrzennego tj. plany miejscowe, studia uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub ich zmiany wynosi nie mniej niż 150 000,00 zł /brutto/, b) główny projektant planu musi wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat / a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie/ co najmniej jednego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub jego zmiany, uchwalonego na podstawie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, c) główny projektant zmiany studium musi być członkiem Okręgowej Izby Urbanistów. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) niekaralność w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy Pzp. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach /wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ/ dołączonych do oferty. 4. Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy : 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenia, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Oświadczenie należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oraz pozostawania w dobrej sytuacji finansowej i ekonomicznej: 1). wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; do oferty należy dołączyć również zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Urbanistów dla głównego projektanta planu., Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr4 do niniejszej SIWZ, Wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia ( Potencjał kadrowy); w wykazie winny być zamieszczone informacje na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnianie warunku określonego w Rozdziale 10, pkt 2.3..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.niemodlin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Niemodlinie, ul.Bohaterów Powstań Śląskich 37 lub drogą elektroniczną na adres :inwestycje@niemodlin.pl Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami - Ewa KUT - tel.077/4606295.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Niemodlinie, ul.Bohaterów Powstań Śląskich 37 sekretariat Urzędu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacje o formalnościach, jakie zostaną dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 1. Po zawiadomieniu o wyborze oferty najkorzystniejszej i upływie terminu na wniesienie protestu, Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie i miejscu zawarcia umowy. 2. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania Wykonawcom zawiadomienia o wyborze oferty. 3. Umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zawarta po upływie terminu związania ofertą, jeżeli Zamawiający przekaże wykonawcom informację o wyborze oferty przed upływem terminu związania ofertą, a Wykonawca wyrazi zgodę na zawarcie umowy na warunkach określonych w złożonej ofercie. Nie przewiduje się: 1) zawarcia umowy ramowej, 2) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, 3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, 4) udzielenia zamówień uzupełniających, 5) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.