eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przebudowa pomieszczeń Działu Egzekucji Administracyjnej w budynku Urzędu Skarbowego Warszawa Praga przy ul. Jagiellońskiej 15 w Warszawie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2014-08-28

Warszawa: Przebudowa pomieszczeń Działu Egzekucji Administracyjnej w budynku Urzędu Skarbowego Warszawa Praga przy ul. Jagiellońskiej 15 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 285830 - 2014; data zamieszczenia: 28.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Warszawa Praga , ul. Jagiellońska 15, 03-719 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5091800, faks 022 5091990.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.waw.pl/USWPraga/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pomieszczeń Działu Egzekucji Administracyjnej w budynku Urzędu Skarbowego Warszawa Praga przy ul. Jagiellońskiej 15 w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa pomieszczeń Działu Egzekucji Administracyjnej w budynku Urzędu Skarbowego Warszawa Praga przy ul. Jagiellońskiej 15 w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ wskazanych w części III SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 44.31.53.00 - Tworzywa do lutowania na miękko i na twardo 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 43.32.20.00 - Urządzenia do demontażu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ustala wadium w wysokości 16 000,00 zł, (słownie złotych: szesnaście tysięcy i 00/100). 2.Wadium wykonawca może wnieść w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 Ustawy. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawcy wpłacają przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP O/O Warszawie 52 1010 1010 0165 6413 9120 0000, z adnotacją: Wadium - OL/ZP/ 3/2014. 4.Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelewem) zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5.Zamawiający wymaga od wykonawcy w przypadku wnoszenia wadium w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Ustawy załączenia do oferty oryginału gwarancji lub poręczenia. 6.Dokument gwarancyjny wnoszony w formie gwarancji lub poręczenia: -winien jednoznacznie wymieniać przypadki bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty wniesionego wadium Zamawiającemu, na każde jego żądanie w przypadku wystąpienia udokumentowanych okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy; -w przypadku wnoszenia przez konsorcjum wskazywać imiennie wszystkich członków konsorcjum biorących udział w postępowaniu, chyba że z innych dokumentów (upoważnienia dla lidera konsorcjum, umowy konsorcjum) jednoznacznie wynika, że wadium wnosi lider w imieniu wszystkich członków konsorcjum. Zamawiający prosi aby dokument gwarancyjny wnoszony w formie gwarancji lub poręczenia nie był trwale spięty/zszyty z ofertą. 7. Zwrotu wpłaconego wadium wykonawcom, Zamawiający dokona w trybie i na zasadach określonych w art. 46 Ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali minimum dwie roboty budowlane o podobnym charakterze polegające na wymianie lekkich ścianek działowych i ścianek działowych szklanych, z wymianą wewnętrznych instalacji: elektrycznej, wodnej i kanalizacyjnej z osprzętem, wymianie posadzek i sufitów podwieszonych oraz zakupie wyposażenia o wartości min. 500 000,00 zł brutto, każda robota budowlana

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: -min. 1 osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, do kierowania robotami budowlanymi posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności budowlano-konstrukcyjnej bez ograniczeń i min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym, -min. 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (lub osobami w poszczególnych specjalnościach) i min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym,-min 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych i min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym. Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: -jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości min. 500 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Minimum dwie roboty budowlane o wartości min. 500 000,00 zł każda;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku ustanowienia pełnomocnika lub obowiązku ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu do oferty należy załączyć pełnomocnictwo rodzajowe lub szczegółowe wskazujące zakres pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Dot.: personelu wykonawcy odpowiedzialnego za realizacje przedmiotu zamówienia. Zmiany kluczowych specjalistów przedstawionych w ofercie. Zmiany z inicjatywy Zamawiającego lub wykonawcy, w każdym uzasadnionym przypadku.za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego specjalistę, pod warunkiem, że spełnia on kryteria przyjęte w SIWZ. Zmiana nastąpi w formie aneksu do umowy. 2.Dot. terminu wykonania umowy lub jej części. a)W przypadku opóźnienia w realizacji robót budowlanych nieleżących po stronie wykonawcy. (wady i braki projektu,) b)Możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie harmonogramu realizacji robót budowlanych, a uzasadnione jest to usprawnieniem procesu budowlanego, warunkami bezpieczeństwa. Uzasadniona zmiana terminu wykonania robót budowlanych nastąpi w formie aneksu do umowy. 3.Dot. zmian przepisów prawa (VAT, przepisy branżowe związane z przedmiotem zamówienia). Zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. Zmiana treści umowy w formie aneksu. 4.Dot. zmian związanych z finansowaniem umowy lub zmianą wysokości wynagrodzenia wykonawcy. a)Wynagrodzenie wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone, jeżeli w wyniku dokonania zmiany postanowień umowy roboty budowlane objęte umową zostaną częściowo zaniechane. b)Wynagrodzenie wykonawcy zostanie odpowiednio zwiększone, o różnicę pomiędzy wartością pierwotną (wynikającą z dokumentacji projektowej) a robotami zamiennymi skutkującymi wzrostem wynagrodzenia. c)Zmiana wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie przedmiotu zamówienia. Zmiana wynagrodzenia wykonawcy nastąpi w oparciu o aktualne dostępne wskaźniki cenotwórcze za kwartał poprzedni publikowane w wydawnictwie Sekocenbud. Zmiana treści umowy w formie aneksu. 5.Dot. konieczności zmiany podwykonawcy, z którego doświadczenia skorzystał wykonawca przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zmiana podwykonawcy. Pisemna zgoda Zamawiającego na zmianę podwykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl/USWPraga/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy Warszawa Praga; ul. Jagiellońska 15; 03-719 Warszawa; pokój nr 100A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy Warszawa Praga; ul. Jagiellońska 15; 03-719 Warszawa; pokój nr 100A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.