eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą z przeznaczeniem na lokale socjalne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-24

Kętrzyn: Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą z przeznaczeniem na lokale socjalne
Numer ogłoszenia: 28582 - 2014; data zamieszczenia: 24.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kętrzyn , ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 752 05 20, faks 089 752 05 31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ketrzyn.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą z przeznaczeniem na lokale socjalne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą z przeznaczeniem na lokale socjalne przy ulicy Fryderyka Chopina w Kętrzynie, na działkach 358/4, 358/5, 358/6, 358/11, 358/18, 358/19, 369 w obrębie 7 wg dokumentacji projektowej opracowanej przez ATM Krzysztof Miklasiewicz - usługi budowlane. W zakres robót wchodzą m.in.: A) Rozbiórka budynku garażowego oraz po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym wszelkich elementów zagospodarowania terenu nieuwzględnionych w dokumentacji (stare ogrodzenia z siatki itp.). UWAGA: W myśl ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2001 r. Nr 62, poz.628) elementy powstałe z rozbiórki (grunt z wykopów) nie są odpadami niebezpiecznymi. Elementy nadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca przekaże Zamawiającemu i złoży je w miejscu przez niego wskazanym. Pozostałe odpady nie nadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca zagospodaruje i w razie konieczności zutylizuje we własnym zakresie. Nie należy używać materiałów z rozbiórki do ponownego użycia. B) Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych przeznaczonych na lokale socjalne wraz z instalacjami wewnętrznymi (wod-kan, c.o., elektryczną i teletechniczną) zgodnie z dokumentacją projektową. C) Zagospodarowanie terenu zgodnie z dokumentacją projektową (utwardzenia z kostki betonowej, plac zabaw, elementy małej architektury, zieleń). UWAGA 1: Drzewa zaznaczone do wycinki w projekcie zagospodarowania terenu zostaną usunięte przez Zamawiającego do czasu przekazania placu budowy dla Wykonawcy. UWAGA 2: Nawierzchnie utwardzone wykonane zostaną w mniejszym zakresie niż pokazuje projekt zagospodarowania terenu. Zakres do wykonania na odcinku przekroju A-A zostaje zmniejszony o 10 m drogi (nie wykonywać pikietażu 0,00 [m] - 10,00 [m]). Zakończenie drogi zamknąć krawężnikiem najazdowym. Pomniejszona ilość polbruku uwzględniona została w przedmiarach, nie uwzględniono krawężnika najazdowego, który należy uwzględnić w kosztorysie ofertowym. D) Budowa niezbędnej infrastruktury technicznej: a) sieć kanalizacji deszczowej - wg. dok. projektowej, b) sieć kanalizacji sanitarnej - wg. dokumentacji projektowej, c) sieć wodociągowa - wg. dokumentacji projektowej, d) sieć elektryczna - zakres wg. dokumentacji projektowej. UWAGA: Zasilanie złącz kablowych ZK3-a/F nr 1 i ZK3-a/F nr 2 objęte są odrębną dokumentacją projektową. Wykonanie tych złącz należeć będzie do Dysponenta sieci elektrycznej. Wykonawcę obejmuje jedynie wykonanie sieci i instalacji elektrycznej od w/w złącz kablowych. Wykonawca w harmonogramie robót uwzględni okres udostępnienia placu budowy dla Dysponenta sieci elektrycznej w celu wykonania zasilenia złącz kablowych. Wstępny termin wykonania prac przez Dysponenta sieci elektrycznej ustalono na 1-15 sierpień 2014 r. Termin ten może ulec przesunięciu po wcześniejszych uzgodnieniach Wykonawcy z Zamawiającym. e) instalacja oświetlenia ulicznego - wg. dokumentacji projektowej, f) sieć teletechniczna - zakres wg. dokumentacji projektowej. UWAGA: Wykonawca wykona instalacje wewnątrz budynku oraz kanalizację teletechniczną wraz ze studniami wg. dokumentacji projektowej. Wykonawca wyprowadzi z budynku kable teletechniczne zgodnie z dokumentacją projektową (czyli do najbliższych studzienek przy klatkach schodowych z dwumetrowym zapasem, który należy pozostawić w tych studniach). Pozostała sieć zewnętrzna zostanie wykonana przez Dostawcę usług telekomunikacyjnych. Wykonawca w harmonogramie robót uwzględni okres udostępnienia placu budowy dla Dostawcy usług telekomunikacyjnych w celu wykonania sieci telekomunikacyjnych doprowadzających sygnał antenowy i telefoniczny. Wstępny termin wykonania prac przez Dostawcę ustalono na 16-31 sierpień 2014 r. Termin ten może ulec przesunięciu po wcześniejszych uzgodnieniach Wykonawcy z Zamawiającym. g) zagłębienie istniejących sieci do głębokości normowych oraz przebudowa sieci w przypadku jakichkolwiek kolizji. E) Wykonanie dodatkowych dokumentów odbioru (poza wynikającymi z odnośnych przepisów i praktyki budowlanej): - Pomiar wydatku wody z zewnętrznego hydrantu przeciwpożarowego, - Opracowanie instrukcji obsługi i eksploatacji obiektu/budynku, - Opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej wybudowanego obiektu. F) Przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji rozwiązań aranżacji wnętrz pomieszczeń budynków (rodzaje kuchenek elektrycznych, armatury, mebli , kolorystyka ścian, posadzek, lokalizacja i kolorystyka elementów wystroju wnętrz itp.). G) Uczestnictwo kierownika budowy we wszystkich spotkaniach i odbiorach przeprowadzanych przez instytucje zewnętrzne tj. Państwową Straż Pożarną, PINB, SANEPID celem uzyskania ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 2. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa pn.: Dokumentacja projektowa na budowę dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą z przeznaczeniem na lokale socjalne wykonana przez ATM Krzysztof Miklasiewicz - usługi budowlane z siedzibą 15-370 Białystok, ul. Bema 99/33 - załącznik nr 1 do umowy i stanowiąca jej integralną część. W skład dokumentacji wchodzą: 1) Projekt wykonawczy na rozbiórkę budynku garażowego na działce nr 358/4, obręb 7 przy ul. Fryderyka Chopina w Kętrzynie, 2) Projekt Wykonawczy architektoniczno-budowlany na zagospodarowanie terenu na działkach nr 358/4, 358/5, 358/6, 358/11, 358/19 pod budowę dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych przeznaczonych na lokale socjalne przy ul. Fryderyka Chopina w Kętrzynie, 3) Projekt Wykonawczy architektoniczno-budowlany na budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego A przeznaczonego na lokale socjalne, przy ul. Fryderyka Chopina w Kętrzynie, na działkach 358/4, 358/5, 358/19 w obrębie 7, 4) Projekt Wykonawczy architektoniczno-budowlany na budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego B przeznaczonego na lokale socjalne, przy ul. Fryderyka Chopina w Kętrzynie, na działce 358/11 w obrębie 7, 5) Projekt organizacji ruchu, 6) Projekt wykonawczy sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, deszczowej i przyłączy, 7) Projekt wykonawczy instalacji wod-kan i ogrzewania elektrycznego budynku mieszkalnego A przeznaczonego na lokale socjalne, 8) Projekt wykonawczy instalacji wod-kan i ogrzewania elektrycznego budynku mieszkalnego B przeznaczonego na lokale socjalne, 9) Projekt wykonawczy część elektryczna na zagospodarowanie terenu na działkach nr 358/4, 358/5, 358/6, 358/11, 358/19 pod budowę dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych przeznaczonych na lokale socjalne przy ul. Fryderyka Chopina w Kętrzynie, 10) Projekt wykonawczy część elektryczna na budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego A przeznaczonego na lokale socjalne, przy ul. Fryderyka Chopina w Kętrzynie, na działkach 358/4, 358/5, 358/19 w obrębie 7, 11) Projekt wykonawczy część elektryczna na budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego B przeznaczonego na lokale socjalne, przy ul. Fryderyka Chopina w Kętrzynie, na działkach 358/4, 358/5, 358/19 w obrębie 7, 12) Projekt budowlany na rozbiórkę budynku garażowego, sieci wodociągowej oraz budowę dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną (sieć wodociągowa, sieć kanalizacji sanitarnej, sieć kanalizacji deszczowej, sieć telekomunikacyjna, instalacja wodociągowa, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja oświetlenia zewnętrznego, instalacja elektryczna, instalacja teletechniczna) oraz zagospodarowaniem terenu, na działkach nr 358/4, 358/5, 358/6, 358/11, 358/18, 358/19, 369, obręb 7 przy ul. Fryderyka Chopina w Kętrzynie. 13) Specyfikacje techniczne 3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno /użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku konieczności zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia. 2. Zamówienia uzupełniające polegałyby na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia podstawowego, zdefiniowanego w SIWZ. 3. Wielkość zamówień uzupełniających określa się maksymalnie jako 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium, 2) wadium w wysokości 70.000,00 złotych (słownie: siedemdziesiąt tysięcy zł 00/100) należy wnieść przed upływem terminu na składanie ofert, 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy: Pekao SA nr konta 94 1240 5598 1111 0000 5032 0624 z dopiskiem (tytuł postępowania, którego wadium dotyczy) w terminie do dnia 10.02.2014 r. do godz. 10:00, a kopię dowodu wpłaty dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto wskazane przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5) wadium w pozostałych formach należy wnieść w oryginale wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot. 6) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 7) Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 8) Wadium składane w formie innej niż pieniądz musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie 2) w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9) Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 10) Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy- zał. nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający uzna warunek posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie budynku o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto (dla robót rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość 1.000.000,00 PLN brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów). 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Z treści powyższego oświadczenia (zobowiązania podmiotu trzeciego) lub innego dokumentu, musi jasno wynikać: kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. Przedmiotowe pisemne zobowiązanie należy dołączyć do oferty w oryginale.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy- zał. nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca musi wykazać dysponowanie: a) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności - kierownik budowy w branży ogólnobudowlanej; osoba ta musi posiadać doświadczenie w kierowaniu budową co najmniej jednego budynku o kubaturze nie mniejszej niż 2 tys. m3. b) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności - kierownik robót w branży drogowej; c) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności - kierownik robót w branży sanitarnej; d) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności - kierownik robót w branży elektrycznej; osoba ta musi posiadać doświadczenie w kierowaniu robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych co najmniej jednego budynku; e) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności - kierownik robót w branży teletechnicznej; osoba ta musi posiadać doświadczenie w kierowaniu robotami w zakresie sieci i instalacji telekomunikacyjnych co najmniej jednego budynku; Uwaga: Zamawiający potraktuje jako spełnienie przez Wykonawcę wymaganych warunków, również w przypadku, gdy Wykonawca wskaże dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia budowlane równocześnie w kilku specjalnościach. 2. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Z treści powyższego oświadczenia (zobowiązania podmiotu trzeciego) lub innego dokumentu, musi jasno wynikać: kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. Przedmiotowe pisemne zobowiązanie należy dołączyć do oferty w oryginale.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Warunek sytuacji finansowej będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli posiada on środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż min. 1.000.000,00 złotych (jeden milion zł 00/100). 2. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta musi zawierać ponadto : a) wypełniony formularz oferty - zał. nr 1 do SIWZ, b) kosztorys ofertowy (wycenę ofertową) sporządzony metodą uproszczoną w oparciu o dokumentację projektową, przedmiar robót, wizję lokalną w terenie, wszelkie inne czynniki mające wpływ na prawidłowe wykonanie zamówienia; przedmiary robót stanowią jedynie dokument pomocniczy do przygotowania kosztorysu ofertowego i mogą nie obejmować wszystkich robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia. Jeżeli istnieją roboty, które Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności może przewidzieć na etapie zapoznania się z dokumentacją przetargową w tym w szczególności z dokumentacją projektową, ale nie objęte przedmiarami robót - Zamawiający nie będzie ich traktował jako roboty dodatkowe. c) dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy wymagają obustronnej zgody oraz formy pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Strony przewidują możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w następujących przypadkach: 1) zmiana sposobu fakturowania w przypadku zmian organizacyjnych oraz wewnętrznych uwarunkowań podmiotów wymienionych w preambule umowy, 2) wystąpienia zdarzeń niezależnych od stron umowy, powodujących potrzebę wprowadzenia do treści umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla Zmawiającego, bez zwiększania ustalonego wynagrodzenia, 3) konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, będących podstawą realizacji przedmiotu umowy, spowodowanych błędami, wadami dokumentacji projektowej, zmianami w przepisach prawa, normach i standardach lub zmianą wiedzy technicznej lub zmianą funkcji użytkowej, 4) zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego robót, 5) zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na: a) przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. konieczności zlecenia wykonania robót dodatkowych, których konieczność wynikła w trakcie robót i nie przewidywała tego dokumentacja projektowa, bez których niemożliwe jest wykonanie zakresu umownego robót, lub opóźnienia w usunięciu wad dokumentacji projektowej, b) inne niezawinione przez zamawiającego i wykonawcę przyczyny spowodowane np. niedotrzymaniem terminów umownych przebudowy przyłączy: energetycznego, gazowego, telekomunikacyjnego - przez dysponentów tych mediów w ramach opłaty przyłączeniowej, c) niesprzyjające warunki pogodowe, d) inne niezawinione przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą. 3. W sytuacji, gdy zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez wykonawcę, koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi wykonawca.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/ketrzyn_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta, 11-400 Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta, 11-400 Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11, w Punkcie Informacyjnym (parter Urzędu).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.