eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Zakup sprzętu rehabilitacyjnego dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego realizowanego w ramach projektu pt.Zakup sprzętu, urządzeń i aparatury medycznej dla potrzeb Oddziału Rehabilitacji, Oddziału Rehabilitacji Neurologicznej, Poradni Rehabilitacji, Zakładu Rehabilitacji z Ośrodkiem Rehabilitacji Dziennej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-26

Radom: Zakup sprzętu rehabilitacyjnego dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego realizowanego w ramach projektu pt.: Zakup sprzętu, urządzeń i aparatury medycznej dla potrzeb Oddziału Rehabilitacji, Oddziału Rehabilitacji Neurologicznej, Poradni Rehabilitacji, Zakładu Rehabilitacji z Ośrodkiem Rehabilitacji Dziennej
Numer ogłoszenia: 285826 - 2015; data zamieszczenia: 26.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Lekarska 4, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3615285, 3615284, faks 48 3615213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu rehabilitacyjnego dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego realizowanego w ramach projektu pt.: Zakup sprzętu, urządzeń i aparatury medycznej dla potrzeb Oddziału Rehabilitacji, Oddziału Rehabilitacji Neurologicznej, Poradni Rehabilitacji, Zakładu Rehabilitacji z Ośrodkiem Rehabilitacji Dziennej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu rehabilitacyjnego dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego realizowanego w ramach projektu pt.: Zakup sprzętu, urządzeń i aparatury medycznej dla potrzeb Oddziału Rehabilitacji, Oddziału Rehabilitacji Neurologicznej, Poradni Rehabilitacji, Zakładu Rehabilitacji z Ośrodkiem Rehabilitacji Dziennej.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.15.82.00 - Urządzenia do elektroterapii 33.19.50.00 - System monitorowania pacjentów 33.15.00.00 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie Wadium. 2. Zamawiający określa wadium w wysokości: - Część nr 1 - Aparat do elektroterapii w tym przenośny - 6 szt. - 416,67 zł (słownie: czterysta szesnaście złotych sześćdziesiąt siedem groszy) - Część nr 2 - Aparat do masażu uciskowego sekwencyjnego 12-komorowy z pasem biodrowym i barkowym - 2 szt. - 740,74 zł (słownie: siedemset czterdzieści złotych siedemdziesiąt cztery grosze) - Część nr 3 - Kolumna do ćwiczeń funkcjonalnych - 1 szt. - 925,93 zł (słownie: dziewięćset dwadzieścia pięć złotych dziewięćdziesiąt trzy grosze) - Część nr 4 - Sprzęt i oprogramowanie do rehabilitacji neurologopedycznej (cztery stanowiska) i neuropsychologicznej ( 4 stanowiska) - 1 szt. - 12 777,78 zł (słownie: dwanaście tysięcy siedemset siedemdziesiąt siedem złotych siedemdziesiąt osiem groszy) - Część nr 5 - Aparat do terapii impulsowym polem elektromagnetycznym wielkiej częstotliwości - 3 szt. - 1 666,67 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset sześćdziesiąt sześć złotych sześćdziesiąt siedem groszy) - Część nr 6 - Materac przeciwodleżynowy - 5 szt. - 861,44 zł (słownie: osiemset sześćdziesiąt jeden złotych czterdzieści cztery grosze). 3. Wadium musi być wniesione do dnia 03.11.2015r. do godz. 10:30. 4. Wadium można wnieść w następujących formach, w: 4.1. pieniądzu - przelew na konto Pekao S. A. I o/Radom 30 1240 1789 1111 0000 0777 0652 4.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 4.3. gwarancjach bankowych, 4.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 4.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o Utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (D z. U. z 2007r Nr 42, poz, 275 z późn.zm). Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać:Wadium P-50/2015 dla części nr. 5.W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej o jego wniesieniu w termie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie o której mowa w pkt.4.2-4.5 wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty te muszą być ważne przez cały okres związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 7.Okoliczności i zasady zwrotu wadium określone są w ustawie Prawo zamówień publicznych art. 46 ustawy pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców w/w warunku udziału w postępowaniu na dzień otwarcia ofert na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według metody spełnia/ nie spełnia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni wykazać, że warunek powyżej spełnia każdy z osobna.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców w/w warunku udziału w postępowaniu na dzień otwarcia ofert na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według metody spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców w/w warunku udziału w postępowaniu na dzień otwarcia ofert na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według metody spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców w/w warunku udziału w postępowaniu na dzień otwarcia ofert na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według metody spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców w/w warunku udziału w postępowaniu na dzień otwarcia ofert na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według metody spełnia/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) Wypełnioną specyfikację techniczną zgodnie z oferowana częścią b) Opisy lub fotografie produktów (do wyboru wykonawcy), które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego c) Aktualne deklaracje zgodności, certyfikaty zgodności lub wpis do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych - dotyczy części nr 1, części nr 2, części nr 3, części nr 5, części nr 6. d) Wykaz dostawców części zamiennych, części zużywalnych lub materiałów eksploatacyjnych określonych przez wytwórcę wyrobu. e) Wykaz podmiotów upoważnionych przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do wykonania czynności fachowej instalacji, okresowej konserwacji, okresowej lub doraźnej obsługi serwisowej, aktualizacji oprogramowania, okresowych lub doraźnych przeglądów, regulacji, kalibracji, wzorcowań, sprawdzeń lub kontroli bezpieczeństwa, które zgodnie z instrukcją używania wyrobu nie mogą być wykonane przez użytkownika

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) pełnomocnictwo - w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie, 2) dokument potwierdzający wniesienie wadium, 3) wypełniony formularz oferty, 4) wypełniony formularz cenowy - dotyczy części nr 1, części nr 6.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje następujące możliwość zmiany umowy: 1. zmiany osób reprezentujących Zamawiającego lub Wykonawcę 2. zmiany siedziby Zamawiającego lub Wykonawcy 3. zmiany numeru konta bankowego Zamawiającego lub Wykonawcy 4. zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa - może się zmienić od dnia wejścia w życie danego aktu prawnego, w takim przypadku zmieni się wartość stawki podatku VAT i ceny brutto, cena netto pozostanie bez zmian

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: przetargi.rszs.radom.regiony.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radomski Szpital Specjalistyczny Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia 26-610 Radom; ul. Lekarska 4 piętro III pokój nr 313.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2015 godzina 10:30, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia 26-610 Radom; ul. Lekarska 4 piętro III pokój nr 313.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.