eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Zastosowanie pomp ciepła w ramach wykorzystania ciepła odpadowego z chłodni wentylatorowej KWK Knurów - Szczygłowice dla potrzeb budynku Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Knurowie przy ul. Górniczej 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-27

Knurów: Zastosowanie pomp ciepła w ramach wykorzystania ciepła odpadowego z chłodni wentylatorowej KWK Knurów - Szczygłowice dla potrzeb budynku Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Knurowie przy ul. Górniczej 2
Numer ogłoszenia: 285610 - 2014; data zamieszczenia: 27.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 144557 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Sztygarska - Hala Sportowa, 44-193 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 3304810, faks 032 3304812.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zastosowanie pomp ciepła w ramach wykorzystania ciepła odpadowego z chłodni wentylatorowej KWK Knurów - Szczygłowice dla potrzeb budynku Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Knurowie przy ul. Górniczej 2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie kompletnej stacji pomp ciepła w obiekcie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji znajdującego się w Knurowie przy ulicy Górniczej 2, na działce o numerze 789/76, wraz z wykonaniem przyłącza do chłodni wentylatorowej KWK Knurów - Szczygłowice. 2. Dane liczbowe charakteryzujące obiekt (Kryta Pływalnia oraz Hala Sportowa): 1) powierzchnia zabudowy: 2749,0 m2; 2) powierzchnia użytkowa: 2760,0 m2; 3) kubatura: 43697,0 m3; 4) ilość kondygnacji podziemnych: 1; 5) ilość kondygnacji nadziemnych: 3; 3. Zakres robót: 1) ułożenie rurociągów zasilającego i powrotnego na trasie chłodnia wentylatorowa - obiekt MOSiR Knurów; 2) montaż wymiennika, układu pompowego, układu zabezpieczającego, podłączenia napełniania zładu oraz wykonanie kolektora rozdzielczego wraz z zaworami; 3) montaż pomp ciepła wraz z układami pompowymi dolnego i górnego źródła ciepła, montaż kpl. armatury zaporowej, zabezpieczającej i regulacyjnej; 4) montaż zasobników c.w.u., pompy cyrkulacyjnej, montaż kpl. armatury zaporowej, zabezpieczającej i regulacyjnej; 5) wykonanie i montaż szafy siłowej i sterowniczej; 6) montaż instalacji (korytek kablowych, kabli) do projektowanych pomp ciepła i pomp obiegowych; 7) montaż instalacji (korytek kablowych, kabli) do przetworników pomiarowych; 8) montaż instalacji (korytek kablowych, kabli elementów automatyki) do urządzeń automatyki ciepłowniczej; 9) wykonanie prac rozruchowych i pomiarowych stosowanych urządzeń; 10) wykonanie pomiarów skuteczności przyjętej ochrony od porażeń prądem elektrycznym; 11) oprogramowanie sterownika z uruchomieniem transmisji do jednostki nadrzędnej; 12) oprogramowanie wizualizacyjne na zaprojektowanych stanowiskach; 13) kontrola jakości; 14) odbiory końcowe; 15) wykonanie instrukcji obsługi; 16) szkolenie 4. Informacje dodatkowe: 1) Wykonawca zamówienia zobowiązany będzie do wykonania instalacji, która musi być kompletna z punktu widzenia wymagań technicznych, formalnych i estetycznych; dlatego Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w swojej ofercie cenowej wszystkie świadczenia (roboty, czynności) łącznie z uruchomieniem, świadczeniami wstępnymi, pomocniczymi i dodatkowymi oraz dostawę materiałów i sprzętu niezbędnych do prawidłowego wykonania i eksploatacji instalacji, nawet, jeżeli nie zostały one dokładnie opisane w dołączonych dokumentacjach oraz sprawdzić we własnym zakresie dobór tych urządzeń i materiałów; 2) Wykonawca przystępując do przetargu powinien zapoznać się z dokumentacją i zaakceptować wszystkie dokumenty, wchodzące w skład dokumentacji przetargowej. Z samego faktu uczestniczenia w przetargu wynika, iż Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania, zgodnie z zasadami dobrego wykonawstwa, kompletnej i doskonale funkcjonującej instalacji. Wykonawca nie będzie mógł w późniejszym terminie ubiegać się o dodatkowe wynagrodzenie, motywując to złym zrozumieniem dokumentacji lub ewentualnym nie uwzględnieniem świadczenia w przedmiarze, ale przewidzianego w dokumentacji opisowej lub na planach instalacji lub wynikającej z samej koncepcji; 3) Wykonawca będzie odpowiedzialny za urządzenia i wykonane prace, aż do chwili ich odbioru. Powinien on je utrzymywać w ciągu całego okresu trwania budowy w doskonałym stanie i podjąć wszelkie środki zapobiegawcze, aby nie zostały zniszczone lub skradzione, biorąc pod uwagę ryzyko istniejące na budowie; 4) do Wykonawcy należą wszelkie niezbędne zabiegi formalne, mające na celu uzyskanie certyfikatu zgodności od upoważnionych jednostek oraz pozwolenia na podłączenia do sieci i eksploatację instalacji stacji pomp ciepła. 5. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz ustalenia wynikające z wzoru umowy. 6. Wymagany termin gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia (materiały i robociznę) - 36 miesięcy od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru końcowego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.11.12 - Instalacja rurociągów 45.23.21.40 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 48.15.10.00 - Komputerowy system sterujący 48.96.10.00 - Sterowniki Ethernet .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sanito Sp. z o. o., ul. Puławska 476, 02-884 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 995300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 952989,73

  • Oferta z najniższą ceną: 952989,73 / Oferta z najwyższą ceną: 1651589,88

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.