Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-27
Lublin: Dostawa wyposażenia kuchni w Zakładzie Karnym w Opolu Lubelskim
Numer ogłoszenia: 285607 - 2008; data zamieszczenia: 27.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej , ul. Południowa 5, 20-482 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7104572, faks 081 7440500.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia kuchni w Zakładzie Karnym w Opolu Lubelskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń wyposażenia kuchni w Zakładzie Karnym w Opolu Lubelskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania żywności, napojów i tytoniu 39.71.11.00 - Chłodziarki i zamrażarki 39.22.11.50 - Termosy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium przetargowego. Dla częći I - 1000 zł Dla części II - 3000 zł Dla części III - 1000 zł Wadia wymienione powyżej winny zostać wniesione najpóźniej do godz. 10:00 w dniu 07.11.2008r.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania przedstawione w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oraz spełniają dodatkowe warunki zamawiającego określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (zał. Nr 3 do niniejszej specyfikacji). 1.1. W przypadku składania wspólnej oferty przez kilka podmiotów należy podać nazwę (firmę) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających taką ofertę. 1.2. Oznaczenie Wykonawcy (przedsiębiorcy) winno być zgodne z art. 4 pkt. 7 Ustawy z dnia 19.11.1999 r. Prawo działalności gospodarczej (Dz.U. Nr 101, poz. 1178 z późn. zm.). Należy podać firmę, lub nazwę przedsiębiorcy ze wskazaniem formy prawnej, a w przypadku osoby fizycznej - imię i nazwisko przedsiębiorcy oraz nazwę, pod którą wykonuje on działalność gospodarczą. 1.3. W przypadku podmiotów niebędących przedsiębiorcami, nazwę Wykonawcy należy podać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 2. Oświadczenie złożone na druku stanowiącym załącznik Nr 4 do niniejszej specyfikacji . 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.1. W przypadku składania wspólnej oferty przez kilka podmiotów wymagane w pkt. 8.3.3.; niniejszej specyfikacji dokumenty musi złożyć każdy Wykonawca . 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku składania oferty wspólnej przez kilku Wykonawców. 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba inna niż uprawniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego, lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 6. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań i parametrów technicznych określonych w Opisie przedmiotu zamówienia (zał. Nr 1 do SIWZ) np.: Dokumentacje Techniczno Ruchowe (DTR) lub karty techniczne albo inne dokumenty. 7. Parafowany projekt umowy sprzedaży stanowiący załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. 8. Dowód wniesienia wadium. Ponadto zaleca się załączenie spisu treści oferty, ułożenie wszystkich wymaganych dokumentów zgodnie z kolejnością podaną w specyfikacji oraz ponumerowanie wszystkich zapisanych stron oferty. Wszystkie powyższe dokumenty mają być przedstawione w formie oryginałów, lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Lublinie
ul. Południowa 5, 20-482 Lublin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Lublinie ul. Południowa 5, 20-482 Lublin pok. 107 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Urządzenia chłodnicze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dwudrzwiowa szafa chłodnicza, dwudrzwiowa szafa mroźnicza, chłodziarka..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Urządzenia do przetwarzania żywności.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kocioł warzelny, patelnia elektryczna, maszyna przetwórcza, szatkownica do warzyw, kuchnia gazowa 8-palnikowa, kuchnia gazowa 6-palnikowa, krajalnica żywności, rozdrabniacz odpadków organicznych, robot wielofunkcyjny, waga elektroniczna, zestaw kociołków przechylnych, bemar wolnostojący, obieraczka do ziemniaków, naświetlacz szufladkowy do jaj, zmywarka do naczyń.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.21.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Termosy do transportu żywności.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termosy do transportu żywności: do transportu płynów z kranem; do transportu żywności w pojemnikach..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.11.50-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Roboty budowlane polegające na remoncie tarasu budynku handlowo-usługowego przy ul. Lipowej 1 w Lublinie
- Dostawa i montaż systemów bezpieczeństwa w Urzędzie Skarbowym w Hrubieszowie i Urzędzie Skarbowym w Tomaszowie Lubelskim
- Wykonanie usługi wywozu wód odciekowych ze Składowiska Odpadów w Rokitnie gm. Lubartów do Punktu Zlewnego Nieczystości Ciekłych przy ul. Azaliowej 6 w Lublinie lub bezpośrednio do Oczyszczalni.
- Świadczenie usług pocztowych, w tym usług pocztowych o charakterze powszechnym, na rzecz Zamawiającego w zakresie przesyłek w formacie od S do L
- Dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych (gadżetów ekologicznych) na potrzeby funkcjonowania Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie lubelskim.
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej SP43 w Lublinie w roku szkolnym 2024 - 2025
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia żłobka
- Modernizacja budynku na żłobek w gminie Biskupiec-Maluch+
- wykonanie przebudowy i modernizacji pomieszczeń II i III piętra Pawilonu Wielofunkcyjnego na potrzeby Oddz. Onkologicznego i Oddz. Dziennej Chemioterapii oraz dostawy sprzętu med., technicznego
więcej: Termosy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.