eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Maków Podhalański › Remont dróg zniszczonych w czasie powodzi w 2014 roku:1. Remont drogi gminnej ul. Moniuszki nr drogi 440745K, nr dz. ewid. 7905/2, 7458/2, 7896 w miejscowości Maków Podhalański w km 0+125-0+265 i w km 0+400-0+425.2. Remont drogi gminnej os. Bielasy Polana nr dz. ewid. 7670 w miejscowości Grzechynia w km 0+000-0+250.3. Remont drogi gminnej os. Mędralowa nr drogi 440780K nr dz. ewid. 8345/3, 1470/7, 1485/3, 1536/3, 8131 w miejscowości Juszczyn w km 0+190-0+406. 4. Remont drogi głównej w Kojszówce nr dz. ewid. 2532/1 w miejscowości Kojszówka w km 2+600 - 3+000.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-02

Maków Podhalański: Remont dróg zniszczonych w czasie powodzi w 2014 roku:1. Remont drogi gminnej ul. Moniuszki nr drogi 440745K, nr dz. ewid. 7905/2, 7458/2, 7896 w miejscowości Maków Podhalański w km 0+125-0+265 i w km 0+400-0+425.2. Remont drogi gminnej os. Bielasy Polana nr dz. ewid. 7670 w miejscowości Grzechynia w km 0+000-0+250.3. Remont drogi gminnej os. Mędralowa nr drogi 440780K nr dz. ewid. 8345/3, 1470/7, 1485/3, 1536/3, 8131 w miejscowości Juszczyn w km 0+190-0+406. 4. Remont drogi głównej w Kojszówce nr dz. ewid. 2532/1 w miejscowości Kojszówka w km 2+600 - 3+000.
Numer ogłoszenia: 28557 - 2015; data zamieszczenia: 02.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Maków Podhalański , ul. Szpitalna 3, 34-220 Maków Podhalański, woj. małopolskie, tel. 33 874 97 00, faks 33 874 97 51.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.makow-podhalanski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg zniszczonych w czasie powodzi w 2014 roku:1. Remont drogi gminnej ul. Moniuszki nr drogi 440745K, nr dz. ewid. 7905/2, 7458/2, 7896 w miejscowości Maków Podhalański w km 0+125-0+265 i w km 0+400-0+425.2. Remont drogi gminnej os. Bielasy Polana nr dz. ewid. 7670 w miejscowości Grzechynia w km 0+000-0+250.3. Remont drogi gminnej os. Mędralowa nr drogi 440780K nr dz. ewid. 8345/3, 1470/7, 1485/3, 1536/3, 8131 w miejscowości Juszczyn w km 0+190-0+406. 4. Remont drogi głównej w Kojszówce nr dz. ewid. 2532/1 w miejscowości Kojszówka w km 2+600 - 3+000..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dróg zniszczonych w czasie powodzi w 2014 roku: 1. Maków Podhalański: Remont drogi gminnej ul. Moniuszki nr drogi 440745K, nr dz. ewid. 7905/2, 7458/2, 7896 w miejscowości Maków Podhalański w km 0+125 - 0+265 i w km 0+400 - 0+425. 2. Grzechynia: Remont drogi gminnej os. Bielasy Polana nr dz. ewid. 7670 w miejscowości Grzechynia w km 0+000 - 0+250. 3. Juszczyn: Remont drogi gminnej os. Mędralowa nr drogi 440780K nr dz. ewid. 8345/3, 1470/7, 1485/3, 1536/3, 8131 w miejscowości Juszczyn w km 0+190 - 0+406. 4. Kojszówka: Remont drogi głównej w Kojszówce nr dz. ewid. 2532/1 w miejscowości Kojszówka w km 2+600 - 3+000 Zakres robót obejmuje:1.Maków Podhalański: Remont drogi gminnej ul. Moniuszki nr drogi 440745K, nr dz. ewid. 7905/2, 7458/2, 7896 w miejscowości Maków Podhalański w km 0+000 - 0+265 i w km 0+400 - 0+425. 2. Grzechynia:Remont drogi gminnej Os. Bielasy Polana nr dz. ewid. 7670 w miejscowości Grzechynia w km 0+000 - 0+250. 3.Juszczyn:Remont drogi gminnej Os. Mędralowa nr drogi 440780K nr dz. ewid. 8345/3, 1470/7, 1485/3, 1536/3, 8131 w miejscowości Juszczyn w km 0+190 - 0+406.4.Kojszówka:Remont drogi głównej w Kojszówce nr dz. ewid. 2532/1 w miejscowości Kojszówka w km 2+600 - 3+000. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót, oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla całości przedmiotu zamówienia w kwocie: 35 000,00 złotych (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100) w formie przewidzianej zgodnie z art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert. Nr rachunku bankowego:Bank Spółdzielczy Jordanów oddział w Makowie Podhalańskim 75 8799 0001 0010 0100 0114 0002 Tytuł wpłaty:Wadium postępowaniu o zamówienie publiczne nr ZP.PN.4.2015.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga od Wykonawców złożenia: aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający żąda od Wykonawców:wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych z podaniem ich wartości, powierzchni, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - Zamawiający wymaga 3 zamówień w zakresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, o wartości każdej z wykonanych robót nie mniejszej niż 1 000 000 zł. brutto. Określenie - roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - oznacza wykonanie robót związanych z budową (tj. wykonanie nowej) lub rozbudową, przebudową drogi lub remontem (wg. zał. nr 4 do SIWZ). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania niniejszego zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający przyjmie od Wykonawcy: oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych (wg. zał. nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający żąda od Wykonawców: dysponują, co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i wpisaną na listę członków właściwej Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa, a w przypadku osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po dniu 14.02.1995 r. również wpisaną do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane. Do złożonej oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, iż osoby, które będą kierowały robotami budowlanymi posiadają wymagane prawem uprawnienia budowlane - drogowe (wg. zał. nr 5 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dal potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga od Wykonawców: opłaconej polisy w zakresie niezbędnym do wykazania, że Wykonawca znajduje się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga przedstawienia dokumentu świadczącego o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 500 000,00 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych) - kopia dokumentu .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, zasobów innego podmiotu, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia zgodnie z treścią art. 26 ust. 2b ustawy Zamawiający żąda: 1.oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, 2.aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. W przypadku Wykonawców prowadzących działalność gospodarczą w oparciu o wpis do CEIDG wymagane jest załączenie wydruku z CEIDG. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy z Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących sytuacjach:a.wynagrodzenie umowne brutto może ulec odpowiedniej zmianie w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów podatku VAT.b.zmiana terminu płatności, wynikająca z wszelkich zmian wprowadzonych przez strony do umowy.c.w innych uzasadnionych okolicznościach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.makow-podhalanski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Makowie Podhalańskim 34-220 Maków Podhalański ul. Szpitalna 3 - Biuro Obsługi Klienta - parter budynku..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Makowie Podhalańskim 34-220 Maków Podhalański ul. Szpitalna 3 - Biuro Obsługi Klienta - parter budynku..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Środki na realizacje zadania pochodzą z budżetu państwa z zadania usuwania skutków powodzi w roku 2014..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.