eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bulkowo › Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadaniaModernizacja i przebudowa dróg na terenie Gminy Bulkowo w ramach realizacji projektu pt. Modernizacja i przebudowa dróg w Gminach regionu płockiego szansą ich dynamicznego rozwoju

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-03

Bulkowo: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Modernizacja i przebudowa dróg na terenie Gminy Bulkowo w ramach realizacji projektu pt. Modernizacja i przebudowa dróg w Gminach regionu płockiego szansą ich dynamicznego rozwoju
Numer ogłoszenia: 285574 - 2012; data zamieszczenia: 03.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bulkowo , ul. Szkolna 1, 09-454 Bulkowo, woj. mazowieckie, tel. 24 2652013, 2652041, 2652348, faks 24 2652350.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.bulkowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Modernizacja i przebudowa dróg na terenie Gminy Bulkowo w ramach realizacji projektu pt. Modernizacja i przebudowa dróg w Gminach regionu płockiego szansą ich dynamicznego rozwoju.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Modernizacja i przebudowa dróg na terenie Gminy Bulkowo w ramach realizacji projektu pt. Modernizacja i przebudowa dróg w Gminach regionu płockiego szansą ich dynamicznego rozwoju w tym: 1. Przebudowa drogi gminnej nr 290427W Dobra - Krubice Nowe w miejscowości Dobra na działce nr ew. 102, Krubice na działkach nr ew. 20 i 33.2, od km 0+002,80 do km 3+341,60, długości 3.338,80 m - według projektu budowlanego. Zakres prac budowlanych do nadzoru obejmuje: - roboty przygotowawcze i roboty pomiarowe przy robotach zmiennych na długości ok 3.346 km (odtworzenie trasy, karczowanie i wywiezienie drzew i krzewów, plantowanie skarp, roboty ziemne, roboty rozbiórkowe, wywiezienie gruzu, oczyszczenie nawierzchni brukowcowej), - zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia podziemnego (kabli telefonicznych, przyłączy i sieci wodociągowej oraz urządzeń melioracyjnych), - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni na powierzchni 3.2855 m2, - wyrównanie warstw konstrukcyjnych jezdni szerokości 4,5 m, w tym: a) jezdnia drogi gminnej na odcinku istniejącego bruku (warstwa ścieralna z betonu asfaltowego BA o/12,8 grub. 5cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego BA 0/20 grub. 7cm, siatka stalowa zatopiona w emulsji asfaltowej szerokości 2x1,20m, istniejąca nawierzchnia z kamienia narzutowego 16-20cm jako podbudowa), b) jezdnia drogi gminnej na odcinku nowej budowy i na poszerzeniach (warstwa ścieralna z betonu asfaltowego BA o/12,8 grub. 5cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego BA 0/20 grub. 7cm, podbudowa z tłucznia kamiennego 0/31,5mm grub. 20cm, warstwa odsączająca z piasku gruboziarnistego grub. 15cm), c) zjazdy z pola i drogi boczne (nawierzchnia z betonu asfaltowego BA o/12,8 grub. 4cm, podbudowa z tłucznia kamiennego grub. 15cm, warstwa odsączająca z piasku grub. 15cm), - wykonanie dwustronnych poboczy szerokości 1,5m wzmocnionych kruszywem naturalnym (pospółką) na szerokości 1m, - wykonanie dwustronnych rowów odwadniających o głębokości 50cm, - wykonanie zjazdów indywidualnych i publicznych, - wykonanie przepustów pod zjazdami wykonanymi z rur przepustowych typu AROT o średnicy 30cm, - wykonanie oznakowania drogowego stałego (znaków drogowych) w ilości 25 sztuk słupków stalowych wraz z tablicami znaków drogowych (21 sztuk), tablicami drogowskazów (2 sztuki), tablicami miejscowości (4 sztuki), tabliczkami pod znakami (6 sztuk). 2. Przebudowa drogi gminnej Krzykosy - Podleck Nowy - Łubki Nowe w miejscowości Krzykosy na działkach nr ew. 112 i 113, Podleck Nowy na działkach nr ew. 5 i 16, Łubki Nowe na działkach nr ew. 140, 222, 273, od km 0+003,50 do km 4+611,57 na długości 4.608,07 m - według projektu budowlanego. Zakres prac budowlanych do nadzoru obejmuje: - roboty przygotowawcze i roboty pomiarowe przy robotach zmiennych na długości ok. 4.612 km (odtworzenie trasy, karczowanie i wywiezienie drzew i krzewów, plantowanie skarp, roboty ziemne, roboty rozbiórkowe, wywiezienie gruzu, ), - zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia podziemnego (kabli telefonicznych, przyłączy i sieci wodociągowej oraz urządzeń melioracyjnych), - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni na powierzchni 3.4441 m2, - wyrównanie warstw konstrukcyjnych jezdni szerokości 4,5 m, w tym: a) jezdnia drogi gminnej na odcinku istniejącej nawierzchni żwirowej (warstwa ścieralna z betonu asfaltowego BA o/12,8 grub. 4cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego BA 0/20 grub. 6cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie grub. 15cm, istniejąca nawierzchnia żwirowa jako wzmocnione podłoże), b) jezdnia drogi gminnej na odcinku nowej budowy (warstwa ścieralna z betonu asfaltowego BA o/12,8 grub. 4cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego BA 0/20 grub. 6cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie grub. 20cm, warstwa odsączająca z piasku gruboziarnistego grub. 15cm), c) zjazdy z pola i drogi boczne (nawierzchnia z betonu asfaltowego BA o/12,8 grub. 4cm, podbudowa z tłucznia kamiennego grub. 15cm, warstwa odsączająca z piasku grub. 15cm), - wykonanie dwustronnych poboczy szerokości 1m wzmocnionych kruszywem naturalnym (pospółką) na szerokości 1m, - wykonanie dwustronnych rowów odwadniających o głębokości 50cm, - wykonanie zjazdów indywidualnych i publicznych, - wykonanie przepustów pod zjazdami wykonanymi z rur przepustowych typu AROT średnicy 30cm, - wykonanie oznakowania drogowego stałego (znaków drogowych) w ilości 31 sztuk słupków stalowych wraz z tablicami znaków drogowych (37 sztuk), tablicami drogowskazów (2 sztuki), tablicami miejscowości (4 sztuki). w zakresie: a) sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego wynikających z obowiązujących przepisów a określonych głównie przez Prawo Budowlane w artykułach 17, 25 i 26; b) przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania wykonawcy placu budowy i uczestnictwo w tym przekazaniu; c) bieżąca kontrola zgodności realizacji inwestycji z zawartymi umowami, kontrola jakości wykonywanych robót, wbudowanych elementów i materiałów, zgodności robót z warunkami pozwolenia na budowę, specyfikacjami technicznymi, przepisami techniczno-budowlanymi, normami i przepisami BHP oraz współczesnej wiedzy technicznej; d) na etapie realizacji zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającemu do projektu budowlanego i dokonywanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień; e) przyjmowanie faktur i dokumentów rozliczeniowych od wykonawcy, bieżąca kontrola i zatwierdzanie faktur i dokumentów rozliczeniowych ( w tym książki obmiaru ) pod względem merytorycznym i rachunkowym oraz przekazywanie ich Zamawiającemu - wynagrodzenie Wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym ; f) informowanie Zamawiającego o postępie w realizacji inwestycji co 14 dni; g) przygotowanie całokształtu spraw do odbioru inwestycji przez Zamawiającego, w tym w szczególności dokonania odbioru końcowego inwestycji lub odbioru poszczególnych części (etapów) inwestycji. Inspektor nadzoru inwestorskiego potwierdzi zgłoszoną przez Wykonawcę gotowość do odbioru, dokona odbioru, przekaże Zamawiającemu niezbędną dokumentację odbioru (protokoły wraz z załącznikami i dokumentami) oraz dokumentację powykonawczą jak i dokona ostatecznego odbioru obiektów po upływie okresu gwarancji ustalonego w umowie z Wykonawcą. Inspektor nadzoru inwestorskiego będzie także uczestniczył w przeglądach między gwarancyjnych i nadzorował usuwanie stwierdzonych protokolarnie wad i usterek; h) przygotowanie materiałów umożliwiających uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie; i) sporządzenie rozliczenia rzeczowo-finansowego inwestycji; j) przygotowanie informacji do sporządzenia dowodów przekazania - przejęcia na majątek środków trwałych ; k) wykonanie czynności odnoszących się do realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady wykonanych robót. Dokumentacja projektowa na stronie internetowej: www.bip.bulkowo.pl/content.php?cms_id=875.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie doświadczenia wymagane jest wykazanie w okresie ostatnich trzech lat minimum 1 usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie budowy , przebudowy dróg o wartości minimum 1 000 000 zł brutto. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia wymagane jest wykazanie minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi (z minimalnym stażem od chwili uzyskania uprawnień - 5 lat) w specjalnościach drogowej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, żąda załączenia do oferty polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę minimum 100 000,00 zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy określając następujące warunki zmiany: - przedłużenie terminu w przypadku przedłużenia wykonywania nadzorowanych robót budowlanych, - skrócenie terminu wykonania zamówienia w przypadku wcześniejszego zakończenia nadzorowanych robót budowlanych, - zmiana personelu wykonawcy lub zamawiającego, - zmiana części zamówienia, którą wykonują podwykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.bulkowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bulkowo, ul. Szkolna 1, 09-454 Bulkowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2012 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Bulkowo, ul. Szkolna 1, 09-454 Bulkowo, pok. nr 6 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 -2013, Priorytet III Regionalny system transportowy, Działanie 3.1. Infrastruktura Drogowa.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.