eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piaseczno › remont budynku Urzędu Miasta i Gminy - elewacja z ociepleniem ścian, ocieplenie stropodachu, wymiana nawierzchni placu wewnętrznego, osłona śmietnika, remont pomieszczeń biurowych na parterze i II piętrze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-17

POZYCJA 28549

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Piaseczno: remont budynku Urzędu Miasta i Gminy - elewacja z ociepleniem ścian, ocieplenie stropodachu, wymiana nawierzchni placu wewnętrznego, osłona śmietnika, remont pomieszczeń biurowych na parterze i II piętrze

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno, do kontaktów: Piotr Borkowski, ul. Kościuszki 5 lok. 75, 05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie, tel. 022 70 17 654, 70 17 655, fax 022 70 17 692, e-mail: rzp@gmina-piaseczno.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont budynku Urzędu Miasta i Gminy - elewacja z ociepleniem ścian, ocieplenie stropodachu, wymiana nawierzchni placu wewnętrznego, osłona śmietnika, remont pomieszczeń biurowych na parterze i II piętrze. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Ocieplenie srtopodachu z pokryciem dachu papą termozgrzewalną oraz wymianą rynien, rur spustowych oraz obróbek blacharskich; ocieplenie i wykonanie elewacji; wymiana bram garażowych oraz przebudowa schodów do sali konferencyjnej; przebudowa daszku nad wejściem głównym z wykonaniem osłon; moderniazcja nawierzchni placu wewętrznego(wymiana na kostkę)i wykonanie osłony śmietnika; remont pomieszczeń biurowych na parterze oraz na II piętrze. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Piseczno. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia powyżej 60.000 euro, zakres określono w opisie przedmiotu zamówienia. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.10.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 10.000. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art 24 i art 22 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki określone w SIWZ; posiadają kadrę techniczną z uprawnieniami budowlanymi o specjalnościach: konstrukcyjno- budowlanej,elektrycznej, drogowej, wentylacyjnej (klimatyzacja) co zostanie udokumentowane zgodnie z pkt. 8.1.7 SIWZ; wykaz robót zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat odpowiadających charakterowi zamówienia oraz o wartośći nie mniejszej niż własna cena ofertowa potwierdzone referencjami poprzednio zamawiających.Wykonawca musi wykazać sie wykonaniem w ciągu ostanich 5 lat co najmniej dwóch zadań o porównywalnym zakresie i wielkości robót z przedmiotem zamówienia.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: Nr 9 poz. 1934 z 14.01.2005. 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 100% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 18.07.2005, cena - 45 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 18.07.2005 godzina 11:15. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.07.2005, godzina 11:00, Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ul. Kościuszki 5 pok.76.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 09.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.