eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowo Podgórne › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową dróg

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-27

Tarnowo Podgórne: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową dróg
Numer ogłoszenia: 285496 - 2014; data zamieszczenia: 27.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 239876 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Tarnowo Podgórne, ul. Poznańska 115, 62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie, tel. 061 8146-221, faks (061) 814 61 18.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową dróg.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją przebudowy dróg: Część 1 - przebudowa ulicy Leśnej w Sierosławiu (odcinek 1 od km 0+144,65 do km 0+278,78; odcinek 2 od ul. Brzozowej do granic Gminy Tarnowo Podgórne) Wartość inwestycji - 469 763,07 zł netto Do realizacji zamówienia wymagana jest osoba/y posiadająca/e uprawnienia do prowadzenia nadzoru w zakresie: branży drogowej; Część 2 - przebudowa ulic Słonecznej i Składowej w Przeźmierowie (z remontem wodociągu) Wartość inwestycji - 651 506,66 zł netto Do realizacji zamówienia wymagana jest osoba/y posiadająca/e uprawnienia do prowadzenia nadzoru w zakresie: branży drogowej; uprawnienia do nadzorowania robót kanalizacyjnych i remontu wodociągu. Część 3 - przebudowa ulic Drozda i Słowika w Lusowie Wartość inwestycji - 965 856,32 zł netto Do realizacji zamówienia wymagana jest osoba/y posiadająca/e uprawnienia do prowadzenia nadzoru w zakresie: branży drogowej; Część 4 - przebudowa pasa drogowego ul. Sasankowej w Tarnowie Podgórnym z budową kanalizacji deszczowej Wartość inwestycji - 1 362 365,53 zł netto Do realizacji zamówienia wymagana jest osoba/y posiadająca/e uprawnienia do prowadzenia nadzoru w zakresie: branży drogowej; uprawnienia do nadzorowania robót kanalizacyjnych. Zakres czynności inspektora nadzoru. Zakres czynności Inspektora Nadzoru obejmować będzie następujące etapy: Etap I - współpraca z Zamawiającym w przygotowaniu inwestycji Etap II - nadzór nad realizacją inwestycji i kontrola rozliczeń budowy Etap III - udział w odbiorze końcowym inwestycji, nadzór nad usunięciem ewentualnie powstałych wad i usterek stwierdzonych w trakcie odbioru inwestycji, rozliczenie inwestycji. Etap I - współpraca z Zamawiającym w przygotowaniu inwestycji polegać będzie w szczególności na: 1. Zapoznanie się z dokumentacja projektową, warunkami terenowymi i dokumentacją formalno - prawną budowy 2. Ewentualny udział w pracach komisji przetargowej w zakresie sprawdzania kosztorysów ofertowych i materiałów zaproponowanych do realizacji robót budowlanych 3. Uczestnictwo w przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót budowlanych. Etap II - nadzór nad realizacją inwestycji i kontrola rozliczeń budowy. W tym etapie do obowiązków Inspektora Nadzoru w szczególności należeć będzie: 1.Sprawowanie nadzoru i kontrola zgodności realizacji inwestycji z projektem, pozwoleniem na budowę oraz wyegzekwowanie od Wykonawcy robót wymaganych dokumentów, certyfikatów, atestów, aprobat technicznych, świadectw jakości materiałów i urządzeń. 2.Egzekwowanie jakości robót. 3.Egzekwowanie od Wykonawcy inwestycji przypisanych mu obowiązków wobec podwykonawców w zakresie koordynacji, bezpieczeństwa, ochrony informacji niejawnych o ile będą mieli dostęp do tych informacji. 4.Kontrolowanie jakości i terminowości wykonywania robót i zgodności przebiegu procesu budowlanego z obowiązującym harmonogramem budowy oraz przygotowanie i przedstawienie comiesięcznych sprawozdań z postępu robót i realizacji planowanych nakładów finansowych. 5.Egzekwowanie od Projektanta pełnienia obowiązków nadzoru autorskiego. 6.Kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy. 7.Uczestnictwo w naradach na budowie organizowanych przez Inwestora. 8.Sprawdzanie przedstawionych przez Wykonawcę obmiarów wykonanych robót. Sprawdzenia należy dokonać w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania obmiarów od Wykonawcy robót. 9. Ewidencjonowanie kosztów inwestycji i ich rozliczenie z Zamawiającym. 10.Opiniowanie wniosków Wykonawcy robót w sprawie zmiany materiałów i urządzeń, ewentualnych robót dodatkowych, przebiegu tras instalacji wewnętrznych i zewnętrznych. Uzgodnienie proponowanych zmian z Projektantem i przedstawianie zaopiniowanych wniosków do akceptacji Zamawiającemu. 11.Wyegzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych dokumentacji powykonawczej i DTR oraz kompletu niezbędnych dokumentów do przeprowadzenia odbioru końcowego i zgłoszenia do pozwolenia na użytkowanie. 12.Sprawdzanie, sporządzenie dokumentacji fotograficznej oraz odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających. Zorganizowanie i uczestniczenie w rozruchu technologicznym urządzeń wbudowanych w obiekt. 13.Pisemne zgłoszenie Zamawiającemu inwestycji do odbioru końcowego. 14.Opracowanie opinii określających zakres i charakter wad uznanych za nie nadające się do usunięcia wraz z podaniem wniosków ich wpływu na użytkowanie obiektu. W przypadku stwierdzenia, że powstałe wady nie mają istotnego wpływu na użytkowanie obiektu określi wielkość utraty wartości obiektu i kwoty obniżenia wynagrodzenia za te roboty lub dostawy urządzeń. 15.Wykonywanie innych obowiązków Inspektora Nadzoru wynikających z przepisów prawa, niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji. 16. Inspektor nadzoru ma obowiązek potwierdzania na liście, znajdującej się w Urzędzie Gminy, swojej obecności na placu budowy. Etap III - udział w odbiorze końcowym inwestycji, nadzór nad usunięciem ewentualnie powstałych wad i usterek stwierdzonych w trakcie odbioru inwestycji, rozliczenie inwestycji: 1.Opracowanie i dostarczenie zamawiającemu ostatecznego rozliczenia inwestycji wraz z oświadczeniem o usunięciu przez Wykonawcę robót budowlanych usterek stwierdzonych przy odbiorze robót i dostaw. 2.Udział na wezwanie Zamawiającego w przeglądach gwarancyjnych. Pełnomocnicy: 1.Zmiana osób wyznaczonych do pełnienia funkcji inspektorów nadzoru branżowego w okresie realizacji niniejszej Umowy, jak też powołanie nowych nie stanowi zmiany Umowy, wymaga jednak pisemnego powiadomienia i zgody Zamawiającego. 2.Koordynatorem prac objętych niniejszą umową będzie pracownik Urzędu Gminy Tamowo Podgórne. Wynagrodzenie: 1. Wszelkie koszty i opłaty związane z realizacją przedmiotu Umowy ponosi Inspektor nadzoru, chyba że konieczność ich poniesienia spowodowana była zawinionym działaniem lub zaniechaniem Zamawiającego. 2. Wynagrodzenie jest stałe przez cały okres trwania umowy. 3. Wynagrodzenie jest ryczałtowe i obejmuje również nadzór nad ewentualnymi robotami (zamówieniami) dodatkowymi i uzupełniającymi w ramach inwestycji. Zasady płatności wynagrodzenia: Rozliczenie pomiędzy Stronami następować będzie na podstawie faktury wystawionej przez Inspektora nadzoru, po zakończeniu inwestycji, dostarczeniu wszystkich niezbędnych dokumentów do zgłoszenia zakończenia budowy w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego oraz całego rozliczenia budowy zgodnie z projektem. Odbiory robót: 1. Strony zgodnie postanawiają, że będą stosowane następujące rodzaje odbiorów robót. a) odbiory robót zanikających, b) odbiory częściowe stanowiące podstawę do wystawienia faktur częściowych, c) odbiór końcowy. 2. Inspektor nadzoru zaawizuje Zamawiającemu gotowość do odbioru końcowego na siedem dni przed dniem rozpoczęcia tego odbioru, pismem składanym bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego. 3. Za datę wykonania przez Inspektora nadzoru zobowiązania wynikającego z niniejszej Umowy uznaje się datę zgłoszenia zakończenia budowy w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego oraz całego rozliczenia budowy zgodnie z projektem dla danej inwestycji. Materiały i urządzenia: 1. Inspektor nadzoru zobowiązany jest na bieżąco sprawdzać jakość materiałów i robót, jak również urządzeń, z jakością i standardami odpowiadającymi wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, jak również zgodnymi z wymaganiami Zamawiającego określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w dokumentacji projektowej, a w szczególności zapobiegać zastosowaniu przez Wykonawcę robót wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 2. Inspektor nadzoru, na każde żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest wyegzekwować od kierownika budowy i przekazać Zamawiającemu certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną odnośnie zaoferowanych i użytych materiałów i urządzeń. 3. Inspektor nadzoru zobowiązuje się, że wymienione w ust. 2 niniejszego paragrafu dokumenty zostaną dołączone do protokołu odbioru częściowego oraz końcowego wraz z dokumentacją powykonawczą oraz stosownymi instrukcjami obsługi w języku polskim i protokołami odbiorów branżowych. Dyspozycyjność Inspektora nadzoru: Inspektor nadzoru zobowiązuje się do wizyty na budowie i kontroli przebiegu prac budowlanych minimum 3 razy w tygodniu w czasie trwania robót poprzez wpis do dziennika budowy oraz udział we wszystkich naradach budowy organizowanych przez Inwestora Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową ulicy Leśnej w Sierosławiu (odcinek 1 od km 0+144,65 do km 0+278,78; odcinek 2 od ul. Brzozowej do granic Gminy Tarnowo Podgórne)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SABRE Tomasz Szabelski, ul. Osiedlowa 5, 62-050 Mosina, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14092,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1840,08

  • Oferta z najniższą ceną: 1840,08 / Oferta z najwyższą ceną: 8548,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową ulic Słonecznej i Składowej w Przeźmierowie (z remontem wodociągu)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo Budowlane CAMINO Mariusz Kluczyk, ul. Grzybowa 3/4, 62-030 Luboń, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19545,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2952,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2952,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7136,46

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową ulic Drozda i Słowika w Lusowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane CAMINO Mariusz Kluczyk, ul. Grzybowa 3/4, 62-030 Luboń, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28975,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4305,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4305,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17773,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową pasa drogowego ul. Sasankowej w Tarnowie Podgórnym z budową kanalizacji deszczowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane CAMINO Mariusz Kluczyk, ul. Grzybowa 3/4, 62-030 Luboń, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40870,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6027,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6027,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11719,44

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.