Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-22
Tarnów: Część nr 1 zamówienia: Potok Lubinka w km 0+000-5+200 - konserwacja bieżąca.
Część nr 2 zamówienia: Potok Pokrzywka w km 1+100-2+775 - konserwacja bieżąca.
Część nr 3 zamówienia: Potok Chojniczanka km 0+000-6+570 - konserwacja bieżąca.
Numer ogłoszenia: 285490 - 2013; data zamieszczenia: 22.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Tarnowie , ul. Ostrogskich 5, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6376922, faks 014 6376913.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzmiuw.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część nr 1 zamówienia: Potok Lubinka w km 0+000-5+200 - konserwacja bieżąca. Część nr 2 zamówienia: Potok Pokrzywka w km 1+100-2+775 - konserwacja bieżąca. Część nr 3 zamówienia: Potok Chojniczanka km 0+000-6+570 - konserwacja bieżąca..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 zamówienia - Potok Lubinka w km 0+000-5+200 - konserwacja bieżąca: ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp potoku i wygrabienie ze złożeniem w pryzmy na górnych krawędziach skarp - 8 610,00m2. Ręczne ścinanie gęstych krzaków i podszycia z rozdrobnieniem materiału rębakiem - 2,08ha. Likwidacja odsypisk w korycie potoku, wbudowanie materiału w miejsca przegłębień lub wyrwy, lokalnie na całej długości potoku - 220,00m3. Rozbiórka zatorów z gałęzi, częściowo zamulone i złożenie materiału z rozbiórki poza krawędzią skarp - 10,00m3. Część nr 2 zamówienia - Potok Pokrzywka w km 1+100-2+775 - konserwacja bieżąca: ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp potoku i wygrabienie ze złożeniem w pryzmy na górnych krawędziach skarp - 7 875,00m2. Ręczne ścinanie zagajników gęstych (bez karczowania) ze złożeniem w stosy poza obrębem potoku - 0,05ha. Udrożnienie potoku warstwą grubości 0,10m przy szerokości dna 1,4m; na odcinku wzdłuż drogi złożenie namułu na górnej krawędzi skarpy celem odcieknięcia - 1 575,00m. Oczyszczenie przepustów rurowych o średnicy 1,0m z namułu o głębokości zamulenia przewodu do 1/3 wysokości średnicy ze złożeniem namułu na górnej krawędzi skarpy celem odcieknięcia - 100,00m. Załadunek i wywóz odciekniętego materiału z odmulenia potoku na odległość do 1km - 220,50m2. Rozbiórka umocnień z kiszek faszynowych pojedynczych oraz wykonanie opasek pojedynczych z kiszek faszynowych - 208,00m. Darniowanie krawędzi skarp bez humusu - 83,20m2. Rozbiórka zatoru z gałęzi i śmieci ze złożeniem materiału poza obrębem potoku - 1,00m3. Część nr 3 zamówienia - Potok Chojniczanka km 0+000-6+570 - konserwacja bieżąca: ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp potoku i wygrabienie ze złożeniem w pryzmy na górnych krawędziach skarp - 17 500,00m2. Ręczne ścinanie gęstych krzaków i podszycia z rozdrobnieniem materiału rębakiem lokalnie na całej długości potoku - 0,50ha. Ścięcie nawisów lokalnie w gruncie III-IV kategorii grubości do 30cm, łącznie z ręcznym plantowaniem i rozplantowaniem urobku i wbudowaniem w ubytki skarp - 1 120,00m2. Udrożnienie koryta potoku, wbudowanie materiału w miejsca przegłębień lub ubytki skarpy - lokalnie na całej długości potoku - 35,00m3. Rozbiórka zatorów z gałęzi, częściowo zamulone i złożenie materiału z rozbiórki poza krawędzią skarp, lokalnie na całej długości potoku - 25,00m3..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.11.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 1 zamówienie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, (lub wykonuje - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych), co najmniej 1 usługę: dla części nr 1 - wartość usługi nie mniejsza niż 15000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). dla części nr 2 - wartość usługi nie mniejsza niż 25 000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych), dla części nr 3 - wartość usługi nie mniejsza niż 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych), Rodzaj usługi musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia: dla części nr 1, 2 i 3 - konserwacja bieżąca lub usuwanie szkód powodziowych na potokach i rzekach; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość: dla części 1 co najmniej 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100 dla części 2 co najmniej 30 000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) dla części 3 co najmniej 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Rodzaj usługi musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia: dla części nr 1, 2 i 3 - konserwacja bieżąca lub usuwanie szkód powodziowych na potokach i rzekach;; - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony Formularz Oferty, 2.Kosztorys ofertowy, 3.Zaakceptowany projekt umowy, 4.Dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, 5.Stosowne pełnomocnictwo(a) potwierdzające, że dana osoba nie wymieniona w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności jest upoważniona do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, 6.Oświadczenie zgodnie z art. 44 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 7.Oświadczenie , że nie podlega wykluczeniu na podstawie przesłanek zawartych w art 24 ust 1-2, 7.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w sytuacji polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, 8.W przypadku osób fizycznych oświadczenie, że wyrażają zgodę na uczestnictwo w realizacji przedmiotu zamówienia po stronie Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Nie przewiduje się wzrostu cen przedstawionych w kosztorysie ofertowym, jak również możliwości zmian składników cenotwórczych podanych w ofercie bez względu na zaistniałą w międzyczasie sytuację za wyjątkiem stawki podatku VAT, którego zmiana następuje z mocy prawa. 2. Dopuszcza się możliwość zmiany treści umowy w następującym zakresie: a) zmiany w KRS, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w trakcie realizacji zamówienia. b) zmiany kont bankowych, c) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. d) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, cena brutto określona w umowie za okresy realizacji umowy przypadające po wprowadzeniu zmienionej stawki podatku od towarów i usług ulegnie odpowiedniej zmianie, w taki sposób, aby wynikająca z umowy cena netto pozostała niezmieniona, e) obniżenia wynagrodzenia, o którym mowa §3 ust.1, f) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub po jej podpisaniu, g) zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - dopuszcza się możliwość wprowadzenia innych, nieistotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy 3. Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa wyłącznie w przypadku: a) konieczności udzielenia zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy pzp, których wykonanie rzutuje na termin wykonania zamówienia podstawowego, b) zdarzeń losowych tj. podtopienia terenu, na którym jest wykonywana umowa spowodowanego powodzią lub intensywnymi opadami deszczu tylko jeśli uniemożliwia to prowadzenie robót.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Inspektorat Rejonowy w Tarnowie, ul. Ostrogskich 5, pokój nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2013 godzina 09:30, miejsce: Inspektorat Rejonowy w Tarnowie, ul. Ostrogskich 5 w sekretariat, pokój nr 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Potok Lubinka w km 0+000-5+200 - konserwacja bieżąca..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp potoku i wygrabienie ze złożeniem w pryzmy na górnych krawędziach skarp - 8 610,00m2. Ręczne ścinanie gęstych krzaków i podszycia z rozdrobnieniem materiału rębakiem - 2,08ha. Likwidacja odsypisk w korycie potoku, wbudowanie materiału w miejsca przegłębień lub wyrwy, lokalnie na całej długości potoku - 220,00m3. Rozbiórka zatorów z gałęzi, częściowo zamulone i złożenie materiału z rozbiórki poza krawędzią skarp - 10,00m3..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Potok Pokrzywka w km 1+100-2+775 - konserwacja bieżąca..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp potoku i wygrabienie ze złożeniem w pryzmy na górnych krawędziach skarp - 7 875,00m2. Ręczne ścinanie zagajników gęstych (bez karczowania) ze złożeniem w stosy poza obrębem potoku - 0,05ha. Udrożnienie potoku warstwą grubości 0,10m przy szerokości dna 1,4m; na odcinku wzdłuż drogi złożenie namułu na górnej krawędzi skarpy celem odcieknięcia - 1 575,00m. Oczyszczenie przepustów rurowych o średnicy 1,0m z namułu o głębokości zamulenia przewodu do 1/3 wysokości średnicy ze złożeniem namułu na górnej krawędzi skarpy celem odcieknięcia - 100,00m. Załadunek i wywóz odciekniętego materiału z odmulenia potoku na odległość do 1km - 220,50m2. Rozbiórka umocnień z kiszek faszynowych pojedynczych oraz wykonanie opasek pojedynczych z kiszek faszynowych - 208,00m. Darniowanie krawędzi skarp bez humusu - 83,20m2. Rozbiórka zatoru z gałęzi i śmieci ze złożeniem materiału poza obrębem potoku - 1,00m3..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.11.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Potok Chojniczanka km 0+000-6+570 - konserwacja bieżąca..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp potoku i wygrabienie ze złożeniem w pryzmy na górnych krawędziach skarp - 17 500,00m2. Ręczne ścinanie gęstych krzaków i podszycia z rozdrobnieniem materiału rębakiem lokalnie na całej długości potoku - 0,50ha. Ścięcie nawisów lokalnie w gruncie III-IV kategorii grubości do 30cm, łącznie z ręcznym plantowaniem i rozplantowaniem urobku i wbudowaniem w ubytki skarp - 1 120,00m2. Udrożnienie koryta potoku, wbudowanie materiału w miejsca przegłębień lub ubytki skarpy - lokalnie na całej długości potoku - 35,00m3. Rozbiórka zatorów z gałęzi, częściowo zamulone i złożenie materiału z rozbiórki poza krawędzią skarp, lokalnie na całej długości potoku - 25,00m3..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.11.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa noży do mikrotomu Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy
- Świadczenie usług kominiarskich w budynkach komunalnych zarządzanych przez MZB
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa Mediateki wraz z zagospodarowaniem terenu".
- Wymiana urządzeń pomiarowych - wodomierzy i ciepłomierzy w budynkach zarządzanych przez MZB w Tarnowie
- Zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie nowej strony internetowej Muzeum wraz z przeszkoleniem personelu Zamawiającego
- ,,Świadczenie usług ochrony fizycznej mienia - niektórych terenów i obiektów Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie w II połowie 2024 roku''
więcej: przetargi w Tarnowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.