eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Konserwacja zieleni na terenach stanowiących własność i współwłasność Gminy - Miasto Płock lub będących w jej posiadaniu, administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o. o. w Płocku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-26

Płock: Konserwacja zieleni na terenach stanowiących własność i współwłasność Gminy - Miasto Płock lub będących w jej posiadaniu, administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o. o. w Płocku
Numer ogłoszenia: 285474 - 2015; data zamieszczenia: 26.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. , ul. Polna 7, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 3640310, faks 24 3640311.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm-plock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100% udziałem Gminy Miasto Płock.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja zieleni na terenach stanowiących własność i współwłasność Gminy - Miasto Płock lub będących w jej posiadaniu, administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o. o. w Płocku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia polega na prowadzeniu zabiegów pielęgnacyjnych zieleni i obejmuje dwie części: CZEŚĆ I CIĘCIA PIELĘGNACYJNE I CIĘCIA TECHNICZNE W KORONIE DRZEW, CIĘCIA FORMUJĄCE RABAT I KRZEWÓW ORAZ NASADZENIA DRZEW I KRZEWÓW. CZEŚĆ II WYCINKA DRZEW I FREZOWANIE KARP KORZENIOWYCH, USUNIĘCIE POŁAMANYCH PALIKÓW PRZY ROSNĄCYCH DRZEWKACH, USUWANIE WIATROŁOMÓW. Prace wykonywane będą na terenach stanowiących własność i współwłasność Gminy Miasto Płock lub będących w jej posiadaniu, administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o. o. w Płocku - Rejon Obsługi Mieszkańców Nr III, IV , V. Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do dnia 25.11.2015 r. ZAKRES ZADANIA CZĘŚĆ I: CIĘCIA PIELĘGNACYJNE I CIĘCIA TECHNICZNE W KORONIE DRZEW, CIĘCIA FORMUJĄCE RABAT I KRZEWÓW ORAZ NASADZENIA DRZEW I KRZEWÓW. 1.Cięcia pielęgnacyjne (cięcia prześwietlające, sanitarne, korygujące, odmładzające i formujące) i cięcia techniczne (cięcia techniczne wzdłuż ciągów komunikacyjnych, w energetyce i telekomunikacji, w budownictwie) w koronie drzew. 2.Nasadzenia drzew w ramach rekompensaty za usunięte drzewa, na podstawie decyzji wydanych przez: Wydział Kształtowania Środowiska Oddział Ochrony Środowiska oraz Biuro Miejskiego Konserwatora Zabytków Urzędu Miasta Płocka. UWAGA: KORONA DRZEW POWINNA BYĆ UFORMOWANA NA WYSOKOŚCI: 2,20 DO 2,50 M. 3. Dokonanie nasadzeń drzew - sposób rozliczania nasadzeń wg katalogu KNR Nr 2 21 Tereny zieleni MGPiB 2005 r. Materiał do nasadzeń powinien odpowiadać normie: PN R 87023 Materiał szkółkarski. Ozdobne drzewa i krzewy liściaste oraz PN -R-65022 Materiał siewny. Nasiona roślin rolniczych. Zakres zabiegów pielęgnacyjnych w ujęciu ilościowym: 1.Cięcia pielęgnacyjne i techniczne w koronie drzew do 140 szt. 2.Cięcia formujące rabat (skupisk roślinnych) do 5 276,60 m2 3.Cięcia formujące krzewów 92,00 m2 4.Nasadzenia drzew do 24 szt. 5.Nasadzenia krzewów 30 szt. 6.Uprzątnięcie, wywóz i utylizacja odpadów powstałych w wyniku wykonywania prac wymienionych w punkcie 1,2 i 3. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dowodu przekazania odpadów do utylizacji lub oświadczenia o zagospodarowaniu odpadów we własnym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu zbiorczej pisemnej informacji o ilości i sposobie zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania prac w ramach umowy(CZĘŚĆ I) za cały okres trwania umowy w terminie do 7 dni od zakończenia umowy lub na każde żądanie Zamawiającego. Roboty będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane przez Wykonawcę każdorazowo wyłącznie na pisemne zlecenie wystawione przez upoważnionych przez Zamawiającego pracowników Rejonów Obsługi Mieszkańców w zakresie, miejscu i terminie określonym w tym zleceniu. Ilości i gatunki drzew zostaną każdorazowo określone przez Zamawiającego w zleceniu. Z uwagi na możliwość wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń i okoliczności oraz zmiennych warunków atmosferycznych, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian zakresu ilościowego Części I zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje prawo zgłoszenia roszczeń do Zamawiającego z tytułu zmniejszenia zakresu usług w stosunku do zakresu określonego w SIWZ i w umowie oraz nie uzyskania wartości usług określonej na podstawie złożonej oferty. Wykonawca udzieli minimum 1 roku gwarancji na przedmiotowe zadanie. Do wykonywania robót związanych z cięciem pielęgnacyjnym i cięciem technicznym w koronie drzew oraz nasadzeniem drzew i krzewów należy stosować sprzęt wymieniony w SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT DZIAŁ 3: 3.1.Wymagania ogólne, 3.2. Sprzęt stosowany do pielęgnacji terenu. WYKAZ GATUNKÓW I ODMIAN DRZEW DO NASADZENIA WRAZ Z DANYMI TECHNICZNYMI: Nazwa gatunku odmiana; Ilość w szt. : Głóg pośredni (Paul s Scarlett)obwód pnia mierzony na wysokości 100 cm min.14) 16 cm szt.1, Klon pospolity (Red Shine)obwód pnia mierzony na wysokości 100 cm min.14 cm szt.2, Klon polny (Red Shine) obwód pnia mierzony na wysokości 100 cm min.14 )16 cm szt.7, Grusza drobnolistna (Chanticleer) obwód pnia mierzony na wysokości 100 cm min.14 cm szt.4 , Wiśnia kanzan obwód pnia mierzony na wysokości 100 cm min.16 ) 18 cm szt.2, Brzoza Doorembos obwód pnia mierzony na wysokości 100 cm min. 14 ) 16 cm szt. 2 , Lipa drobnolistna (Greenspire) obwód pnia mierzony na wysokości 100 cm min.12 cm )16 cm szt. 6 Razem 24 szt. WYKAZ ODMIAN KRZEWÓW DO NASADZENIA. Nazwa odmiany, ilość w szt.: Tawuła japońska goldmund szt. 5, Dereń sibirica szt. 10, Forsycja szt. 15 Razem 30 szt. ZAKRES ZADANIA CZĘŚĆ II: WYCINKA DRZEW I FREZOWANIE KARP KORZENIOWYCH. USUNIĘCIE POŁAMANYCH PALIKÓW PRZY ROSNĄCYCH DRZEWKACH, USUWANIE WIATROŁOMÓW. 1.Wycinka drzew oraz frezowanie karp korzeniowych, usunięcie połamanych palików przy rosnących drzewkach, usuwanie wiatrołomów wg potrzeb zgłaszanych przez Rejony Obsługi Mieszkańców.2.Wycinka drzew na podstawie decyzji wydanych przez: Wydział Kształtowania Środowiska - Oddział Ochrony Środowiska oraz Biuro Miejskiego Konserwatora Zabytków Urzędu Miasta Płocka. 3.Wyrównanie terenu, a w razie konieczności uzupełnienie ubytków ziemią i jej ubicie wraz z uprzątnięciem, wywiezieniem i utylizacją odpadów powstałych w wyniku wykonywania prac wymienionych w punkcie 1. Zakres zabiegów pielęgnacyjnych w ujęciu ilościowym: Wycinka drzew ok. 41 sztuk, Frezowanie karp korzeniowych ok. 41 sztuk Usunięcie połamanych palików przy rosnących drzewkach w kpl. - do 193 (W jednym komplecie są trzy szt. palików)Usuwanie wiatrołomów (awarie) do 13 szt. wg przyjętych założeń, jak niżej: PRZYJĘTE ZAŁOŻENIA W ZAKRESIE USUWANIA WIATROŁOMÓW: Wyszczególnienie przyjęte założenia: Grupa I wiatrołomy o obwodzie pnia: do 50 cm Przewidywane wiatrołomy: 3 szt. o obw. 50 cm, 1 szt. o obw. 40 cm razem 4 szt,, Grupa II wiatrołomy o obwodzie pnia: 51 cm do 100 cm Przewidywane wiatrołomy: 6 szt. o obw. 75 cm, 1 szt. o obw. 100 cm razem 7 szt., Grupa III wiatrołomy o obwodzie pnia: 101 cm do 200 cm Przewidywane wiatrołomy: 2 szt. o obw. 190 cm razem 2 szt. Łącznie 13 szt. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dowodu przekazania odpadów do utylizacji lub oświadczenia o zagospodarowaniu odpadów we własnym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu zbiorczej pisemnej informacji o ilości i sposobie zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania prac w ramach umowy za cały okres trwania umowy (CZĘŚĆ II) w terminie do 7 dni od zakończenia umowy lub na każde żądanie Zamawiającego Roboty będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane przez Wykonawcę każdorazowo wyłącznie na pisemne zlecenie wystawione przez upoważnionych przez Zamawiającego pracowników Rejonów Obsługi Mieszkańców w zakresie, miejscu i terminie określonym w tym zleceniu. Ilości i gatunki drzew oraz ilości kpl. połamanych palików oraz wiatrołomów zostaną każdorazowo określone przez Zamawiającego w zleceniu. Z uwagi na możliwość wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń i okoliczności oraz zmiennych warunków atmosferycznych, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian zakresu ilościowego Części II zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje prawo zgłoszenia roszczeń do Zamawiającego z tytułu zmniejszenia zakresu usług w stosunku do zakresu określonego w SIWZ i w umowie oraz nie uzyskania wartości usług określonej na podstawie złożonej oferty. Wykonawca udzieli minimum 1 roku gwarancji na przedmiotowe zadanie. Do wykonywania robót związanych z usunięciem drzew należy stosować sprzęt wymieniony w SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT DZIAŁ 3: 3.1.Wymagania ogólne, 3.2. Sprzęt stosowany do pielęgnacji terenu..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0, 77.30.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca Przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości na Część II - 800,00 złotych (słownie: osiemset złotych) na Część III - 500,00 złotych (słownie: pięćset złotych) Łącznie wadium dla wszystkich Części zamówienia: 1.300,00 zł (tysiąc trzysta złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie dotyczy Części I, Części II. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia, nie spełnia), na podstawie oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: a) jedną usługę w zakresie zabiegów pielęgnacyjnych w drzewostanie, a także nasadzenia drzew o wartości co najmniej 15.000,00 zł brutto dotyczy Części I b) jedną usługę w zakresie wycinki drzew i frezowania karp korzeniowych o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto dotyczy Części II Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia, nie spełnia), na podstawie oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie dotyczy Części I, Części II. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia, nie spełnia), na podstawie oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: Część I a) co najmniej 1 osobą przewidzianą do kierowania pracami objętymi przedmiotem zamówienia, posiadającą wykształcenie wyższe lub średnie kierunkowe: architektura krajobrazu lub ogrodnictwo lub leśnictwo i minimum 12 miesięczne doświadczenie w wykonywaniu prac związanych z gospodarką zieleni. Dodatkowo osoba ta powinna posiadać zezwolenie lub zaświadczenie Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac w strefie ochrony konserwatorskiej. b) co najmniej 2 osobami posiadającymi kurs pilarzy drzew ozdobnych I stopnia i minimum 12 miesięczne doświadczenie w wykonywaniu pracy w zakresie pielęgnacji drzew, c) co najmniej 2 osobami posiadającymi kurs pilarzy drzew ozdobnych II stopnia i minimum 12 miesięczne doświadczenie w wykonywaniu pracy w zakresie pielęgnacji drzew, d) co najmniej 1 osobą z wykształceniem ogrodniczym lub leśnym i minimum 12 miesięcznym doświadczeniem w wykonywaniu prac ogrodniczych. Część II a) co najmniej 1 osobą przewidzianą do kierowania pracami objętymi przedmiotem zamówienia, posiadającą wykształcenie wyższe lub średnie kierunkowe: architektura krajobrazu lub ogrodnictwo lub leśnictwo i minimum 12 miesięczne doświadczenie w wykonywaniu prac związanych z gospodarką zieleni. Dodatkowo osoba ta powinna posiadać zezwolenie lub zaświadczenie Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac w strefie ochrony konserwatorskiej. b) co najmniej 2 osobami posiadającymi kurs pilarzy drzew ozdobnych I stopnia i minimum 12 miesięczne doświadczenie w wykonywaniu pracy w zakresie pielęgnacji drzew, c) co najmniej 2 osobami posiadającymi kurs pilarzy drzew ozdobnych II stopnia i minimum 12 miesięczne doświadczenie w wykonywaniu pracy w zakresie pielęgnacji drzew, d) co najmniej 2 osobami z wykształceniem ogrodniczym lub leśnym i minimum 12 miesięcznym doświadczeniem w wykonywaniu prac ogrodniczych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia, nie spełnia), na podstawie oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż cena oferty Uwaga: 1. W przypadku złożenia oferty na wszystkie Części zamówienia lub na dane wybrane Części zamówienia Zamawiający dopuszcza złożenie jednej polisy, której kwota obejmuje łączna cenę oferty. 2. W przypadku złożenia przez Wykonawców polisy o której mowa w pkt 4a) zawierającej kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, dla potrzeb oceny spełniania warunku, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu na portalu Urzędu Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu na portalu Urzędu Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu na portalu Urzędu Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany. 3. W przypadku opłacenia składki polisy w ratach Wykonawca załącza dowód opłacenia rat polisy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia, nie spełnia), na podstawie oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian Cz. I: 1) przedmiotu umowy - na warunkach określonych w § 3 umowy tj . 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian zakresu ilościowego i rzeczowego drzew krzewów oraz wprowadzenia zamiennych gatunków drzew i krzewów, z uwagi na możliwość wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń i okoliczności oraz zmiennych warunków atmosferycznych. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian zakresu ilościowego i rzeczowego drzew i krzewów oraz wprowadzenia zamiennych gatunków drzew i krzewów, z powodu ograniczenia lub zmiany powierzchni administrowanych terenów. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian zakresu ilościowego i rzeczowego cięcia formującego rabat oraz cięcia formującego krzewów, z powodu ograniczenia lub zmiany powierzchni administrowanych terenów. 4. Zamawiający pisemnie zawiadomi Wykonawcę z 3 - dniowym wyprzedzeniem o zmianach wskazanych w § 3 pkt 1,2,3. 2) wynagrodzenia w przypadku: a) ustawowej zmiany wysokości podatki VAT - na warunkach określonych w § 19 ust. 1 umowy. 3) terminu realizacji przedmiotu umowy ze względu na: a) zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych, które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę, b) zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki. - na warunkach określonych w § 19 ust. 1 umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian Cz. II: 1) przedmiotu umowy - na warunkach określonych w § 3 umowy tj. 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian zakresu ilościowego drzew z uwagi na możliwość wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń i okoliczności oraz zmiennych warunków atmosferycznych. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian zakresu ilościowego drzew z powodu ograniczenia lub zmiany powierzchni administrowanych terenów. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian zakresu ilościowego usunięcia połamanych palików oraz usuwania wiatrołomów z uwagi na możliwość wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń i okoliczności oraz zmiennych warunków atmosferycznych. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian zakresu ilościowego usunięcia połamanych palików oraz usuwania wiatrołomów z powodu ograniczenia lub zmiany powierzchni administrowanych terenów. 5. Zamawiający pisemnie zawiadomi Wykonawcę z 3 - dniowym wyprzedzeniem o zmianach wskazanych w § 3 pkt 1, 2,3,4. 2) wynagrodzenia w przypadku: a) ustawowej zmiany wysokości podatki VAT - na warunkach określonych w § 18 ust. 1 umowy. 3) terminu realizacji przedmiotu umowy ze względu na: a) zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych, które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę, b) zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki. - na warunkach określonych w § 18 ust. 1 umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgm-plock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. ul. Polna 7, 09-400 Płock p. nr 32 pn.pt w godz. 7:30 - 15:30 po uiszczeniu opłaty za jej wydanie w kwocie 23,98 zł brutto.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2015 godzina 09:30, miejsce: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. ul. Polna 7, 09-400 Płock, Kancelaria p. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CIĘCIA PIELĘGNACYJNE I CIĘCIA TECHNICZNE W KORONIE DRZEW, CIĘCIA FORMUJĄCE RABAT I KRZEWÓW ORAZ NASADZENIA DRZEW I KRZEWÓW..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: . Prace wykonywane będą na terenach stanowiących własność i współwłasność Gminy Miasto Płock lub będących w jej posiadaniu, administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o. o. w Płocku - Rejon Obsługi Mieszkańców Nr III, IV , V. Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do dnia 25.11.2015 r. ZAKRES ZADANIA CZĘŚĆ I: CIĘCIA PIELĘGNACYJNE I CIĘCIA TECHNICZNE W KORONIE DRZEW, CIĘCIA FORMUJĄCE RABAT I KRZEWÓW ORAZ NASADZENIA DRZEW I KRZEWÓW. 1.Cięcia pielęgnacyjne (cięcia prześwietlające, sanitarne, korygujące, odmładzające i formujące) i cięcia techniczne (cięcia techniczne wzdłuż ciągów komunikacyjnych, w energetyce i telekomunikacji, w budownictwie) w koronie drzew. 2.Nasadzenia drzew w ramach rekompensaty za usunięte drzewa, na podstawie decyzji wydanych przez: Wydział Kształtowania Środowiska Oddział Ochrony Środowiska oraz Biuro Miejskiego Konserwatora Zabytków Urzędu Miasta Płocka. UWAGA: KORONA DRZEW POWINNA BYĆ UFORMOWANA NA WYSOKOŚCI: 2,20 DO 2,50 M. 3. Dokonanie nasadzeń drzew - sposób rozliczania nasadzeń wg katalogu KNR Nr 2 21 Tereny zieleni MGPiB 2005 r. Materiał do nasadzeń powinien odpowiadać normie: PN R 87023 Materiał szkółkarski. Ozdobne drzewa i krzewy liściaste oraz PN -R-65022 Materiał siewny. Nasiona roślin rolniczych. Zakres zabiegów pielęgnacyjnych w ujęciu ilościowym: 1.Cięcia pielęgnacyjne i techniczne w koronie drzew do 140 szt. 2.Cięcia formujące rabat (skupisk roślinnych) do 5 276,60 m2 3.Cięcia formujące krzewów 92,00 m2 4.Nasadzenia drzew do 24 szt. 5.Nasadzenia krzewów 30 szt. 6.Uprzątnięcie, wywóz i utylizacja odpadów powstałych w wyniku wykonywania prac wymienionych w punkcie 1,2 i 3. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dowodu przekazania odpadów do utylizacji lub oświadczenia o zagospodarowaniu odpadów we własnym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu zbiorczej pisemnej informacji o ilości i sposobie zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania prac w ramach umowy(CZĘŚĆ I) za cały okres trwania umowy w terminie do 7 dni od zakończenia umowy lub na każde żądanie Zamawiającego. Roboty będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane przez Wykonawcę każdorazowo wyłącznie na pisemne zlecenie wystawione przez upoważnionych przez Zamawiającego pracowników Rejonów Obsługi Mieszkańców w zakresie, miejscu i terminie określonym w tym zleceniu. Ilości i gatunki drzew zostaną każdorazowo określone przez Zamawiającego w zleceniu. Z uwagi na możliwość wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń i okoliczności oraz zmiennych warunków atmosferycznych, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian zakresu ilościowego Części I zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje prawo zgłoszenia roszczeń do Zamawiającego z tytułu zmniejszenia zakresu usług w stosunku do zakresu określonego w SIWZ i w umowie oraz nie uzyskania wartości usług określonej na podstawie złożonej oferty. Wykonawca udzieli minimum 1 roku gwarancji na przedmiotowe zadanie. Do wykonywania robót związanych z cięciem pielęgnacyjnym i cięciem technicznym w koronie drzew oraz nasadzeniem drzew i krzewów należy stosować sprzęt wymieniony w SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT DZIAŁ 3: 3.1.Wymagania ogólne, 3.2. Sprzęt stosowany do pielęgnacji terenu. WYKAZ GATUNKÓW I ODMIAN DRZEW DO NASADZENIA WRAZ Z DANYMI TECHNICZNYMI: Nazwa gatunku odmiana; Ilość w szt. : Głóg pośredni (Paul s Scarlett)obwód pnia mierzony na wysokości 100 cm min.14) 16 cm szt.1, Klon pospolity (Red Shine)obwód pnia mierzony na wysokości 100 cm min.14 cm szt.2, Klon polny (Red Shine) obwód pnia mierzony na wysokości 100 cm min.14 )16 cm szt.7, Grusza drobnolistna (Chanticleer) obwód pnia mierzony na wysokości 100 cm min.14 cm szt.4 , Wiśnia kanzan obwód pnia mierzony na wysokości 100 cm min.16 ) 18 cm szt.2, Brzoza Doorembos obwód pnia mierzony na wysokości 100 cm min. 14 ) 16 cm szt. 2 , Lipa drobnolistna (Greenspire) obwód pnia mierzony na wysokości 100 cm min.12 cm )16 cm szt. 6 Razem 24 szt. WYKAZ ODMIAN KRZEWÓW DO NASADZENIA. Nazwa odmiany, ilość w szt.: Tawuła japońska goldmund szt. 5, Dereń sibirica szt. 10, Forsycja szt. 15 Razem 30 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0, 77.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WYCINKA DRZEW I FREZOWANIE KARP KORZENIOWYCH, USUNIĘCIE POŁAMANYCH PALIKÓW PRZY ROSNĄCYCH DRZEWKACH, USUWANIE WIATROŁOMÓW..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace wykonywane będą na terenach stanowiących własność i współwłasność Gminy Miasto Płock lub będących w jej posiadaniu, administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o. o. w Płocku - Rejon Obsługi Mieszkańców Nr III, IV , V. Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do dnia 25.11.2015 r. ZAKRES ZADANIA CZĘŚĆ II: WYCINKA DRZEW I FREZOWANIE KARP KORZENIOWYCH. USUNIĘCIE POŁAMANYCH PALIKÓW PRZY ROSNĄCYCH DRZEWKACH, USUWANIE WIATROŁOMÓW. 1.Wycinka drzew oraz frezowanie karp korzeniowych, usunięcie połamanych palików przy rosnących drzewkach, usuwanie wiatrołomów wg potrzeb zgłaszanych przez Rejony Obsługi Mieszkańców.2.Wycinka drzew na podstawie decyzji wydanych przez: Wydział Kształtowania Środowiska - Oddział Ochrony Środowiska oraz Biuro Miejskiego Konserwatora Zabytków Urzędu Miasta Płocka. 3.Wyrównanie terenu, a w razie konieczności uzupełnienie ubytków ziemią i jej ubicie wraz z uprzątnięciem, wywiezieniem i utylizacją odpadów powstałych w wyniku wykonywania prac wymienionych w punkcie 1. Zakres zabiegów pielęgnacyjnych w ujęciu ilościowym: Wycinka drzew ok. 41 sztuk, Frezowanie karp korzeniowych ok. 41 sztuk Usunięcie połamanych palików przy rosnących drzewkach w kpl. - do 193 (W jednym komplecie są trzy szt. palików)Usuwanie wiatrołomów (awarie) do 13 szt. wg przyjętych założeń, jak niżej: PRZYJĘTE ZAŁOŻENIA W ZAKRESIE USUWANIA WIATROŁOMÓW: Wyszczególnienie przyjęte założenia: Grupa I wiatrołomy o obwodzie pnia: do 50 cm Przewidywane wiatrołomy: 3 szt. o obw. 50 cm, 1 szt. o obw. 40 cm razem 4 szt,, Grupa II wiatrołomy o obwodzie pnia: 51 cm do 100 cm Przewidywane wiatrołomy: 6 szt. o obw. 75 cm, 1 szt. o obw. 100 cm razem 7 szt., Grupa III wiatrołomy o obwodzie pnia: 101 cm do 200 cm Przewidywane wiatrołomy: 2 szt. o obw. 190 cm razem 2 szt. Łącznie 13 szt. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dowodu przekazania odpadów do utylizacji lub oświadczenia o zagospodarowaniu odpadów we własnym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu zbiorczej pisemnej informacji o ilości i sposobie zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania prac w ramach umowy za cały okres trwania umowy (CZĘŚĆ II) w terminie do 7 dni od zakończenia umowy lub na każde żądanie Zamawiającego Roboty będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane przez Wykonawcę każdorazowo wyłącznie na pisemne zlecenie wystawione przez upoważnionych przez Zamawiającego pracowników Rejonów Obsługi Mieszkańców w zakresie, miejscu i terminie określonym w tym zleceniu. Ilości i gatunki drzew oraz ilości kpl. połamanych palików oraz wiatrołomów zostaną każdorazowo określone przez Zamawiającego w zleceniu. Z uwagi na możliwość wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń i okoliczności oraz zmiennych warunków atmosferycznych, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian zakresu ilościowego Części II zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje prawo zgłoszenia roszczeń do Zamawiającego z tytułu zmniejszenia zakresu usług w stosunku do zakresu określonego w SIWZ i w umowie oraz nie uzyskania wartości usług określonej na podstawie złożonej oferty. Wykonawca udzieli minimum 1 roku gwarancji na przedmiotowe zadanie. Do wykonywania robót związanych z usunięciem drzew należy stosować sprzęt wymieniony w SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT DZIAŁ 3: 3.1.Wymagania ogólne, 3.2. Sprzęt stosowany do pielęgnacji terenu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0, 77.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.