eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pionki › Dostawy leków dla SPZZOZ w Pionkach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-26

Pionki: Dostawy leków dla SPZZOZ w Pionkach
Numer ogłoszenia: 285370 - 2015; data zamieszczenia: 26.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Sienkiewicza 29, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 48 6121866, faks 48 6121381.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzozpionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy leków dla SPZZOZ w Pionkach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy leków dla SPZZOZ w Pionkach. Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje zaopatrywanie SPZZOZ w Pionkach w produkty lecznicze, które są niezbędne dla wykonywania działalności leczniczej zamawiającego. Przedmiot zamówienia podzielono na następujące części: część 1: zadanie nr 1 - heparyny drobnocząsteczkowe, część 2: zadanie nr 2 - heparyny drobnocząsteczkowe, antybiotyki, leki, część 3: zadanie nr 3 - antybiotyki, leki, część 4: zadanie nr 4 - antybiotyki, leki I, część 5: zadanie nr 5 - żywienie pozajelitowe, część 6: zadanie nr 6 - Solutio Formalini, część 7: zadanie nr 7 - leki, część 8: zadanie nr 8 - surowice i szczepionki, część 9: zadanie nr 9 - Pantoprazol, część 10: zadanie nr 10 - leki I , część 11: zadanie nr 11 - Dalteparinum natricum, część 12: zadanie nr 12 - aerozole, dyski, część 13: zadanie nr 13 - Amoksycylina + kwas klawulanowy, część 14: zadanie nr 14 - Ceftriaxonum, część 15: zadanie nr 15 - Amikacin, część 16: zadanie nr 16 - antybiotyki, leki II, część 17: zadanie nr 17 - spirytus, część 18: zadanie nr 18 - benzyna apteczna, część 19: zadanie nr 19 - środki psychotropowe i odurzające, część 20: zadanie nr 20 - leki II, część 21: zadanie nr 21 - leki III, część 22: zadanie nr 22 - roztwory lecznicze, część 23: zadanie nr 23 - antybiotyki, leki III, część 24: zadanie nr 24 - antybiotyki, leki IV, część 25: zadanie nr 25 - żywienie dojelitowe, część 26: zadanie nr 26 - Cefuroxim. Wykonawca może złożyć ofertę częściową na jedno lub więcej zadań stanowiących poszczególne części zamówienia. We wskazanych zadaniach uwzględniono produkty farmaceutyczne różnego rodzaju i przeznaczenia, w tym produkty lecznicze dla przewodu pokarmowego i metabolizmu, dla krwi, organów krwiotwórczych, układu krążenia, dla układu sercowo-naczyniowego, leki dla dermatologii, układu mięśniowo-szkieletowego oraz do terapii tarczycy, środki antybakteryjne, surowice i szczepionki, produkty lecznicze dla układu nerwowego oraz układu oddechowego, produkty do żywienia pozajelitowego oraz roztwory lecznicze. Zamawiający umożliwia złożenie oferty równoważnej. Produkty równoważne to odpowiedniki leków wskazanych przez zamawiającego w poszczególnych formularzach asortymentowo-cenowych, a więc leki posiadające taki sam skład jakościowy i ilościowy substancji czynnych, postać farmaceutyczną i aktywność biologiczną, tj. siłę działania substancji czynnej lub substancji czynnych wobec danego produktu leczniczego. Wymagana jest tu taka sam moc produktu leczniczego, tj. zawartość substancji czynnych wyrażona ilościowo na jednostkę dawkowania, jednostkę objętości lub masy, zależnie od postaci farmaceutycznej - zgodnie z formularzami asortymentowo-cenowymi poszczególnych zadań. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty przewidującej odmienny niż określony przez zamawiającego sposób wykonania zamówienia publicznego, nie dopuszcza się więc złożenia oferty wariantowej. Opis przedmiotu zamówienia według CPV- art. 30 ust.7 Pzp (nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień): 33600000-6 Produkty farmaceutyczne, 33610000-9 Produkty lecznicze dla przewodu pokarmowego i metabolizmu, 33620000-2 Produkty lecznicze dla krwi, organów krwiotwórczych oraz układu krążenia, 33630000-5 Produkty lecznicze dla dermatologii oraz układu mięśniowo-szkieletowego, 33640000-8 Produkty lecznicze dla układu moczowo-płciowego oraz hormonów, 33650000-1 Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego, szczepionki, środki przeciwnowotworowe oraz immunomodulacyjne, 33660000-4 Produkty lecznicze dla układu nerwowego i organów zmysłów, 33670000-7 Środki lecznicze dla układu oddechowego, 33690000-3 Różne produkty lecznicze. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia - dotyczy wszystkich zadań: Wykonawca oferuje wyłącznie przedmiot zamówienia spełniający wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa, z uwzględnieniem w szczególności wymagań dotyczących jakości, skuteczności i bezpieczeństwa stosowania produktów leczniczych, dopuszczony do obrotu i używania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z prawem, w tym ustawą z dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. 2008, nr 45, poz. 271 z późn. zm.). Wykonawca oferuje przedmiot zamówienia kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, nie posiadający wad i nie obciążony prawami osób trzecich. Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających, zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani aukcji elektronicznej.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.61.00.00 - Produkty lecznicze dla przewodu pokarmowego i metabolizmu 33.62.00.00 - Produkty lecznicze dla krwi, organów krwiotwórczych oraz układu krążenia 33.63.00.00 - Produkty lecznicze dla dermatologii oraz układu mięśniowo-szkieletowego 33.64.00.00 - Produkty lecznicze dla układu moczowo-płciowego oraz hormonów 33.65.00.00 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego, szczepionki, środki przeciwnowotworowe oraz immunomodulacyjne 33.66.00.00 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego i organów zmysłów 33.67.00.00 - Środki lecznicze dla układu oddechowego 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 26.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający określa warunek szczegółowy w tym zakresie: Wykonawca zobowiązany jest posiadać uprawnienia do wykonywania działalności na podstawie koncesji/ zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w zakresie dotyczącym złożonej oferty. Ocena: Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i załączy do oferty dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, w szczególności koncesję, zezwolenie lub licencję

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie określa warunków szczegółowych w tym zakresie, ocena dokonana będzie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie klasyfikacji: spełnia/ nie spełnia. Warunek graniczny: spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie określa warunków szczegółowych w tym zakresie, ocena dokonana będzie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie klasyfikacji: spełnia/ nie spełnia. Warunek graniczny: spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie określa warunków szczegółowych w tym zakresie, ocena dokonana będzie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie klasyfikacji: spełnia/ nie spełnia. Warunek graniczny: spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie określa warunków szczegółowych w tym zakresie, ocena dokonana będzie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie klasyfikacji: spełnia/ nie spełnia. Warunek graniczny: spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oprócz oświadczenia wskazanego w treści FORMULARZA OFERTY Zamawiający nie wymaga dodatkowych dokumentów

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b Pzp, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda: a) dokumentów dotyczących: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest w powyższych okolicznościach udowodnić zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu dokumenty potwierdzające zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich. Do zachowania pisemnej formy czynności prawnej w zakresie zobowiązania podmiotów trzecich za wystarczające uważać się będzie złożenie własnoręcznego podpisu na dokumencie obejmującym treść odpowiedniego oświadczenia woli. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać w szczególności: kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy oraz powinna zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia lub jego braku. W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składane jest przez każdego z wykonawców występujących wspólnie. Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia jako konsorcjum. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy. INNE WYMAGANE DOKUMENTY: 1. Wypełniony formularz oferty. 2.Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy zadania/ zadań, którego/ których dotyczy oferta. 3.Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) - tylko w sytuacji, gdy dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę podpisane będą przez osobę inną niż uprawnioną do reprezentacji zgodnie z treścią odpisu właściwego rejestru. Wzory oświadczeń i formularzy zamawiający udostępnia jako załączniki do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Termin płatności - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzozpionki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach, ul. Sienkiewicza 29, 26-670 Pionki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2015 godzina 08:45, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ul. Sienkiewicza 29, 26-670 Pionki, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ZMIANA UMOWY: Zamawiający nie przewiduje istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wybory oferty. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zgodnie ze wzorem umowy, w przypadku pozycji leków refundowanych z cenami urzędowymi zmiany tych cen mogą nastąpić wraz ze zmianą cen urzędowych, przy czym ich podwyższenie może być dokonane w proporcji jakie ceny urzędowe leków i środków farmaceutycznych z dnia złożenia oferty pozostawały do ich cen określonych w ofercie. Zmiana cen wymaga aneksu sporządzanego w formie pisemnej po rygorem nieważności. Ceny ulegają również podwyższeniu lub obniżeniu stosownie do zmiany stawki podatku VAT. W przypadku obniżenia lub podwyższenia stawki podatku VAT zmiany następują z chwilą wejścia w życie przepisów zmieniających wysokość stawek bez potrzeby sporządzenia aneksów..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.