eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawy artykułów spożywczych (grochu, fasoli, produktów sojowych, cukru, żurku, konserw rybnych).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-13

Rzeszów: Dostawy artykułów spożywczych (grochu, fasoli, produktów sojowych, cukru, żurku, konserw rybnych).
Numer ogłoszenia: 285350 - 2011; data zamieszczenia: 13.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 212750 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Rzeszowie, ul. Załęska 76, 35-322 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8580700, faks 0-17 8535420.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów spożywczych (grochu, fasoli, produktów sojowych, cukru, żurku, konserw rybnych)..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawy artykułów spożywczych (grochu, fasoli, produktów sojowych, cukru, żurku, konserw rybnych). Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do magazynu Zamawiającego w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 1, 2, 3, 4 i 5 do SIWZ (groch, fasola, produkty sojowe, cukier, żurek, konserwy rybne). Określone w ogłoszeniu i SIWZ ilości są wielkościami szacunkowymi. Szczegółowe zapisy związane ze sposobem realizacji zamówienia, warunkami umowy zawiera załącznik nr 13 (projekt umowy) do SIWZ. TABELA Z ZAŁĄCZNIKA NR 1 DO SIWZ; Lp. Asortyment, KOD CPV, Jednostka miary, Ilość, 1. Groch suszony łuskany, 03221220-4, kg 1 300; 2. Fasola Jaś suszona średnia, 03221210-1, kg 2 100; TABELA Z ZAŁĄCZNIKA NR 2 DO SIWZ; Lp. Asortyment, KOD CPV, Jednostka miary, Ilość, 1. Kostka sojowa, 15610000-7, kg 450; 2. Granulat sojowy, 15610000-7, kg 200; 3. Kotlety sojowe, 15610000-7, kg 550; TABELA Z ZAŁĄCZNIKA NR 3 DO SIWZ; Lp. Asortyment, KOD CPV, Jednostka miary, Ilość, 1.Cukier kryształ luz, 158 31000-2, kg 23 000; TABELA Z ZAŁĄCZNIKA NR 4 DO SIWZ; Lp. Asortyment, KOD CPV, Jednostka miary, Ilość, 1. Żurek w płynie (na mące żytniej) op. do 5 litrów, 158 51000- 8, litr 950; TABELA Z ZAŁĄCZNIKA NR 5 DO SIWZ; Lp. Asortyment, KOD CPV, Jednostka miary, Ilość, 1. Szprot w oleju (konserwa) op. do 400 g. 15240000-2, kg 400; 2. Szprot w pomidorach (konserwa) op. do 400 g. 15240000-2, kg 1 500; 3. Śledź w oleju (konserwa) op. do 400 g. 15240000-2, kg 400; 4. Śledź w pomidorach (konserwa) op. do 400 g. 15240000-2, kg 1 500; 5. Paprykarz szczeciński (konserwa) op. do 400 g. 15240000-2, kg 3 600; Określona w tabelach ilość towaru jest wielkością szacunkową. Zamawiający informuje, że rzeczywista ilość pobranych artykułów może odbiegać od ilości planowanej. Wszystkie dostarczane wyroby zawarte w niniejszym postępowaniu muszą posiadać czytelne metki zawierające: nazwę dostarczanego wyrobu, nazwą producenta, masę towaru, datę przydatności do spożycia. Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.00.00 - Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 03.22.12.20 - Groch 03.22.12.10 - Fasola 15.61.00.00 - Produkty przemiału ziarna 15.83.10.00 - Cukier 15.85.10.00 - Produkty mączne 15.24.00.00 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawy artykułów spożywczych (grochu, fasoli).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowa SAD Zofia Drągowska - Gąsior, 36 - 054 Mrowla, Rudna Wielka 283, 36-054 Rudna Wielka, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10710,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9925,65

  • Oferta z najniższą ceną: 9925,65 / Oferta z najwyższą ceną: 13286,70

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawy artykułów spożywczych (produktów sojowych).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowa SAD Zofia Drągowska - Gąsior, 36 - 054 Mrowla, Rudna Wielka 283, 36-054 Rudna Wielka, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6509,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6440,04

  • Oferta z najniższą ceną: 6440,04 / Oferta z najwyższą ceną: 7263,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawy artykułów spożywczych (cukru).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WYTWÓRNIA MAKARONU Kazimierz Chrzanowski, 39 - 320 Przecław, ul. Kolejowa 13, 39-320 Przecław, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 101200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 84207,60

  • Oferta z najniższą ceną: 84207,60 / Oferta z najwyższą ceną: 97124,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawy artykułów spożywczych (konserw rybnych).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RABAT SERVICE S.A., 83 - 000 Pruszcz Gdański, ul. Zastawna 31, 83-000 Pruszcz Gdański, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41806,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41767,95

  • Oferta z najniższą ceną: 41767,95 / Oferta z najwyższą ceną: 69074,25

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.