eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raszyn › budowa kanału sanitarnego z przykanalikami w ul. Kasztanowej we wsi Rybie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-05-31

POZYCJA 28533

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Raszyn: budowa kanału sanitarnego z przykanalikami w ul. Kasztanowej we wsi Rybie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Raszyn, do kontaktów: Marek Wandel, Elżbieta Musialska, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, tel. 022 7017770, fax 022 7017778, e-mail: zam.publ@raszyn.pl, www.raszyn.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa kanału sanitarnego z przykanalikami w ul. Kasztanowej we wsi Rybie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Budowa kanału sanitarnego z przykanalikami w ul. Kasztanowej we wsi Rybie, o łącznej długości: kanału PCV śr. 200 - 432,50 m, przykanalików PCV śr. 160 - 190,50 mb ( 27 szt. ). Zakres zamówienia obejmuje również: wykonanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas budowy, wykonanie organizacji ruchu na czas budowy, zajęcie pasa drogowego, odbudowę istniejącej nawierzchni ulic, prace odwodnieniowe, zagęszczenie gruntu wraz z badaniami geologicznymi w zakresie tego zagęszczenia po zasypaniu kanału, organizację placu budowy i zaplecza budowy, zasilenie w energię elektryczną placu budowy, opłaty za energię elektryczną placu budowy i zaplecza budowy, pełną obsługę geodezyjną: tyczenie, inwentaryzacja powykonawcza w 3-ch egz. uzgodnienie w ZUD, wykonanie dokumentacji powykonawczej w 3-ch egzemplarzach, zlecenie i opłacenie nie-zbędnych nadzorów specjalistycznych (MZG, telekomunikacji itp.). 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gmina Raszyn. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.10.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 3 000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział Wyk., którzy: 1/Nie podlegają wyklucz.na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Ust.z 29.01.04 r.pzp(Dz.U.z 2004 r.Nr 19,poz.177 z późn.zm.). 2/Prowadzą dział. gosp.na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie dział.gosp.(Dz.U.nr173 poz.1807 z późn.zm.). 3/Posiadają niezbędną wiedzę i dośw.oraz potencjał techn.,a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zam.,tj.: 3.1/wykażą się realizacją(siłami własnymi)z należytą starannością, w okresie ostatnich 5(pięciu)lat, licząc do dnia składania ofert,a jeśli okres prowadz. dział.jest krótszy,w tym czasie,min.3(trzech)zam.(rozpoczętych i zakończo-nych),będących robotami analog.,tj.odpowiadających swoim rodzajem robotom bud.,stanowiącym przedmiot zam.,i o wart.min.150 tys.zł brutto każde(popartych dokum.potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie).Przez roboty analog.Zamawiający rozumie roboty polegające na wybud.zewn.sieci kanalizacji sanit.lub deszczowej na terenach o zwartej zabudowie jednorodzinnej lub wielorodzinnej. 3.2/dysponują osobami zdolnymi do wyk.przedmiotu zam.,w tym. min.: -1 osobą, posiadającą upr.sanit.do pełnienia samodz.funkcji technicznych w bud.w zakresie budowy sieci wodoc. i kanaliz., i wpisaną na listę członków właściwej Region.Izby Samorządu Zawod. (pełniącą rolę Kier.budowy), -1 osobą, posiadającą upr.drogowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie budowy dróg,i wpisaną na listę członków właściwej Region.Izby Samorządu Zawod.(pełniącą rolę Kier.robót), 4/Znajdują się w syt.ekonomicznej i finans.zapewniającej wykonanie zam.,tj.:posiadają środki finans.na podst.rach.bankowym lub zdolność kred.w wys.co najmniej 100 tys. zł. 5/Są ubezp.od OC w zakresie prowadz.dział.gosp.na kwotę nie niższą jak 100 tys.zł. 6/Udzielą na wyk.roboty i wbud.materiały min.3 lata gwarancji. 7/Wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i wybranej formie. Sposób dokonywania oceny powyższych warunków na podstawie niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów: 1/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy pzp. 2/ Złożenie dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 7 kwietnia 2004 r. § 1ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.: 2.1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawiony/e nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert/, 2.2/ aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego /wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert/, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2.3/ aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego /wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert/ potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2.4/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy, /wystawiona nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/, 2.5/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy /wystawiona nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/, UWAGA: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1, 2.2, 2.3 lub 2.5, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższej UWADZE oraz w pkt. 2.4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.6/ Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat (licząc do dnia składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień ( rozpoczętych i zakończonych ), będącym robotami analogicznymi, tj. odpowiadającymi swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania, 2.7/ Dokumenty potwierdzające, że w/w roboty zostały wykonane należycie. Dokumenty mówiące o należytym wykonaniu robót muszą zawierać informację na temat wartości, zakresu wykonanych robót, adres uprzednio Zamawiającego, datę rozpoczęcia i zakończenia inwestycji. 2.8/ Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywały zamówienia lub będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia ( wraz z dołączonymi kopiami uprawnień i zaświadczeń o przynależności do właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego). 2.9/ wykaz robót, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom( wypełniany w przypadku wykonywania robót przez Podwykonawców ). 2.10/ Informacja z banku ( wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty ), w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca min. wymaganą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową (informacja winna zawierać w treści kwotę dostępnych środków /wymagana wysokość: co najmniej 100 tys. zł/ podaną cyfrowo i słownie). 2.11/ Przedstawienie aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą jak 100 tys. zł ( wraz z kopią/ami dokumentu/ów wpłaty, w przypadku rat ). 2.12/ Oświadczenie na formularzu ofertowym, stanowiącym zał. nr 1, o udzieleniu na wykonane roboty i wbudowane materiały min. 3 - letniej gwarancji. 2.13/ Wniesione wadium w wymaganym terminie, wysokości i wybranej formie.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 14.07.2006, cena - 45.00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.07.2006 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 11.09.2006. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.07.2006, godzina 12:30, Urząd Gminy Raszyn, ul. Szkolna 2a, I piętro, pokój 102.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 23.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.