eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Kompleksowa, całodobowa ochrona fizyczna i elektroniczna obiektu Starostwa Powiatowego w Oleśnicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-13

Oleśnica: Kompleksowa, całodobowa ochrona fizyczna i elektroniczna obiektu Starostwa Powiatowego w Oleśnicy
Numer ogłoszenia: 285264 - 2011; data zamieszczenia: 13.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Oleśnicy , ul. J. Słowackiego 10, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3140103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-olesnicki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa, całodobowa ochrona fizyczna i elektroniczna obiektu Starostwa Powiatowego w Oleśnicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona fizyczna i elektroniczna obiektu,(budynek , parking, garaże, podwórko wewnętrzne Starostwa Powiatowego w Oleśnicy, w tym osób i mienia przez okres 24 godz. w dni wolne od pracy oraz w dni robocze od godz. 1500do godz. 800 wraz z alarmem napadowym i wozem interwencyjnym przez 24 godz. Strzeżeniu podlega budynek administracji publicznej 4 kondygnacyjny oraz pomieszczenia garażowo - gospodarcze usytuowane na zapleczu budynku głównego oraz parkingu ( na tej samej działce w zabudowie miejskiej przy ul. J. Słowackiego 10). Ogrodzony, ogrodzeniem z siatki drucianej w dobrym stanie technicznym. Na działce znajduje się również ogrodzony parking dla interesantów. Zaplecze wraz z częścią garaży jest zamykane bramą - po godzinach pracy w Starostwie oraz po sesjach Rady Powiatu. Wszystkie okna przyziemia oraz na pierwszej kondygnacji są okratowane. Budynek wraz z posesją jest prawidłowo oświetlony i wyposażony w sprzęt ppoż. Drogi komunikacyjne na terenie posesji są utwardzone i znajdują się w dobrym stanie technicznym. Pojazdy czasowo pozostawione na terenie parkingu na zapleczu budynku. Portiernia znajduje się przy wejściu głównym do budynku .Na portierni znajduje się serwer wraz z monitorem ochrony wizualnej( monitoring) , meble oraz telefon służbowy , abonament pokrywa Zleceniodawca a koszt połączeń Zleceniobiorca . Portiernię należy wyposażyć w system napadowy ( dwa piloty-jeden dla portierów a drugi w czasie godzin pracy starostwa przekazany dla przeszkolonego pracownika zleceniodawcy ). Do obowiązków portierów w okresie zimowym należy utrzymanie w czystości (tj. usuwanie śniegu, lodu i błota a także likwidowanie śliskości ich nawierzchni) schodów wejścia głównego . Na terenie budynku poza godzinami pracy nie może nikt przebywać bez wyraźnej zgody Zleceniodawcy. W celu prawidłowej ochrony ustanowiony będzie posterunek wew./ zew. obchodowy wieloobiektowy z utrudnieniem w ten sposób ze służba będzie trwała : w dni robocze od godz. 1500 do godz. 8 00 , razem godz. na dobę 17 oraz w niedziele , święta, soboty oraz dni ustalone jako wolne w zarządzeniu o czasie pracy dla Starostwa od godz. 800 do 800,tj. 24 godz. na dobę , a w czasie pracy starostwa możliwość wezwania grupy szybkiego reagowania za pomocą telefonu lub pilota. Godziny otwarcia i zamknięcia budynku oraz bramy wjazdowej ustala się : - otwarcie o godz. 720 , zamknięcie o godz. 16 00 . - każdorazowe wejście do budynku osób musi być odnotowane w rejestrze znajdującym się w portierni . - Pracownicy ochrony muszą być umundurowani i wyposażeni w niezbędny sprzęt do sprawowania ochrony przez Zleceniobiorcę .Zleceniodawca przeszkoli w obsłudze sprzętu dozoru elektronicznego (monitoringu). W celu wyceny Wykonawca podaje w formularzu ofertowym stawkę ryczałtową brutto za miesiąc ochrony obiektu, wraz z alarmem napędowym i wozem interwencyjnym, strzeżenie mienia ruchomego i nieruchomego znajdującego się w zasobach lub administracji Starostwa Powiatowego w Oleśnicy ul. J. Słowackiego 10 oraz przeciwdziałanie próbom kradzieży , włamaniom jak również dewastacjom ( ochrona obiektu użyteczności publicznej - posterunek stacjonarny - z utrudnieniem tj.: obejściem 3x obiektu , jak również odśnieżanie schodów wejścia głównego w okresie zimowym) oraz monitorowanie obiektu w czasie pracy parking i przyziemie. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 79710000-4 Usługi ochroniarskie 79992000-4 Usługi recepcyjne 98341120-2 Usługi portierskie 98341130-5 Usługi stróżowania 98341140-8 Usługi dozorowania.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.99.20.00 - Usługi recepcyjne 98.34.11.20 - Usługi portierskie 98.34.11.30 - Usługi stróżowania 98.34.11.40 - Usługi dozorowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 2 000 zł, słownie: dwa tysiące złotych

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca musi posiadać koncesję Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę ochrony osób i mienia obiektu użyteczności publicznej o zakresie zbliżonym do opisu przedmiotu zamówienia określonym przez Zamawiającego w SIWZ na kwotę jednej usługi min. 150 000 zł brutto.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca musi wykazać, że zatrudni do realizacji zamówienia pracowników nadzoru i grupy interwencyjnej z licencją min. II stopnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na kwotę ubezpieczenia za jedno zdarzenie nie mniejszą niż 500 000, 00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- formularz ofertowy- załącznik nr 1 do siwz

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6 do siwz 2. Zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i dopuszczalne są zgodnie z art.144 ustawy PZP oraz w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treścią oferty , nap odstawie której dokonano wyboru Wykonawcy , na następujących warunkach : 1) warunki istotne - zmiana stawki VAT, 2) warunki nieistotne ,w szczególności : a) wystąpienia omyłek pisarskich i rachunkowych, b) zmiany formy organizacyjnej Wykonawcy (przekształcenie itp.), c) zmiany osób wykonujących i nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy, d) zmiany rachunku bankowego , e) zmiany obowiązujących przepisów prawa, f) inne, które nie będą w sposób istotny ingerować w przedmiot umowy. 3. W przypadku, o którym mowa w pkt.2 Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego , składając jednocześnie pisemne wyjaśnienie zaistniałych okoliczności oraz przedstawiając propozycje zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.olesnica.ig.pl/webcm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Oleśnicy Ul. J. Słowackiego 10 56-400 Oleśnica pokój 321, tel 71 314 01 07 mail: zamowienia@powiat-olesnicki.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2011 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego Starostwo Powiatowe w Oleśnicy Ulica J. Słowackiego 10, 56-400 Oleśnica pokój nr 122 -Biuro Podawcze na parterze budynku.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.