eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-13

Katowice: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
Numer ogłoszenia: 285211 - 2010; data zamieszczenia: 13.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 305500 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy, ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych na potrzeby projektu -Studia podyplomowe: kolejny krok do profesjonalizmu-realizowanego przez WUP w Katowicach w ramach Poddziałania 6.1.2. PO KL. Asortyment: 1. Cienkopis czarny o grubości linii 0,4 mm - 2 sztuki 2. Cienkopis czerwony o grubości linii 0,4 mm- 2 sztuki 3. Cienkopis niebieski o grubości linii 0,4 mm- 3 sztuki 4. Długopis żelowy z wymiennym wkładem czarnym o grubości linii 0,3 mm- 2 sztuki 5. Długopis żelowy z wymiennym wkładem niebieskim o grubości linii 0,3 mm- 3 sztuki 6. Dziurkacz z ogranicznikiem formatu, z plastikową antypoślizgową nasadką, pojemnik na ścinki min. 40 k - 1 sztuka 7. Grafity do ołówków automatycznych, grubość wkładu 0,5 mm, HB - 3 opakowania 8. Gumka mała (miękka) do stosowania na papierze - 2 sztuki 9. Kalkulator (nie mniej niż 150x150x10) z dużym czytelnym wyświetlaczem - 2 sztuki 10. Klej w sztyfcie pojemność 8g - 2 sztuki 11. Koperty C5, białe, samoprzylepne (bez paska), 80g/m2 pakowane po 100 szt w paczce - 1 opakowanie 12. Korektor w długopisie; szybkoschnący - 2 sztuki 13. Koszulki A4 przezroczyste wykonane z folii PP, pakowane po 100 szt. w opakowaniu o gr. min. 48 mic - 5 opakowań 14. Linijka 30 cm, polistyren- 1 sztuka 15. Nożyczki biurowe proste stal nierdzewna 21 cm - 2 sztuki 16. Ołówek automatyczny z wkładem 0.5 mm, gumka, stalowa obudowa z metalowym klipsem i metalową końcówką - 2 sztuki 17. Przekładka kartonowa 1/3 A4; 100 sztuk w opakowaniu, 4 kolory - 2 opakowania 18. Pudło do archiwizacji dokumentów kartonowe A4; pięć ścian opisowych, 100 mm, kolor niebieski - 15 sztuk 19. Rozszywacz - 1 sztuka 20. Segregator A4/75 mm z mechanizmem dźwigniowym, oklejony na zewnątrz i wewnątrz poliolefiną, dwustronna etykieta na grzbiecie i otwór na palec, na dolnych krawędziach metalowe okucia, otwory na przedniej okładce, różne kolory - 10 sztuk 21. Spinacze krzyżowe po 12 szt. w opakowaniu - 1 opakowanie 22. Spinacze okrągłe 28 mm pakowane po 100 szt. w opakowaniu - 1 opakowanie 23. Spinacze plikowe 50 mm pakowane po 100 szt. w opakowaniu - 1 opakowanie 24. Sznurek do archiwizacji - dratwa - waga 10 dag - 1 sztuka 25. Taśma klejąca 18mm, 30m - 2 sztuki 26. Teczka do podpisu zawierająca co najmniej 15 kartek - 2 sztuki 27. Teczka zawieszkowa biała kartonowa - 20 sztuk 28. Zakładki indeksujące do zaznaczania stron w dokumentach bloczek 4 x 50 kartek - 1 opakowanie 29. Zszywacz nożycowy min. 40 kartek na zszywki 24/ 6 - 1 sztuka 30. Zszywki o wymiarach 24/6 po1000 sztuk w opakowaniu - 4 opakowania 31. Tabliczka na drzwi - tabliczka do zawieszenia na drzwiach, materiał pokrywy - folia PCV (kolor przezroczysty), materiał płyty tylnej - płyta PCV, wysokość - 18 cm, szerokość - 25 cm - 1 sztuka 32. Tabliczka na biurko - tabliczka do postawienia na biurko, materiał - folia PCV (kolor przezroczysty), materiał płyty tylnej - płyta PCV, wysokość - 8 cm, szerokość - 20 cm - 1 sztuka.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu -Studia podyplomowe: kolejny krok do profesjonalizmu-, Poddziałanie 6.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • K2 Offis Sp. z o.o., ul. Librowszczyzna 3, 31-030 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 718,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 301,24

  • Oferta z najniższą ceną: 301,24 / Oferta z najwyższą ceną: 849,73

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.