Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-27
Opole: Dostawa systemu zabezpieczeń Firewall wraz z usługami towarzyszącymi
Numer ogłoszenia: 285191 - 2008; data zamieszczenia: 27.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opole Urząd Miasta Opola , Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, woj. opolskie, tel. 077 451 19 21, 077 451 19 22, faks 0 77 454 98 44.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemu zabezpieczeń Firewall wraz z usługami towarzyszącymi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, oprogramowania, przeprowadzenie szkoleń oraz świadczenie usługi wsparcia technicznego pochodzącą od producenta sprzętu i oprogramowania wraz z usługą serwisową Wykonawcy towarzyszącą dostawie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Dostawę sprzętu obejmującą niżej wymienione pozycje o parametrach i konfiguracji określonej w Dział B ust. 1 1) System zabezpieczeń firewall 1 - Tabela Nr 1 2 szt. 2) System zabezpieczeń firewall 2 - Tabela Nr 2 5 szt. 2.2. Dostawę oprogramowania określonego w Dział B ust. 2 2.3. Usługi towarzyszące dostawie, określone w Dział B ust. 3 w tym: 2.3.1. Opracowanie Dokumentacji Technicznej zawierającej co najmniej: - Projekt Techniczny, - Dokumentację Powykonawczą, - Procedury Eksploatacyjne. 2.3.2. Zainstalowanie i skonfigurowanie sprzętu oraz oprogramowania wg wymagań Zamawiającego określonych w dokumentacji technicznej. 2.4. Przeprowadzenie szkoleń wyspecyfikowanych w Dział B ust. 4 Postępowanie będzie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206 000 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.10.00 - 30.24.10.00 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, 4) po uzyskaniu zamówienia dysponować będą pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5) posiadają dokumenty potwierdzające, iż oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia (sprzęt komputerowy ) spełnia określone wymogi jakościowe. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia Zamawiający żąda złożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego przez urząd wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia prawa do ubiegania się o zamówienie publiczne Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa według wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem do wykazu dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem dwóch dostaw sprzętu i oprogramowania zbliżonego do przedmiotu zamówienia o wartości min. 200.000 zł brutto każda. Wzór wykazu załączono do niniejszej specyfikacji. 4. W celu potwierdzenia dysponowania pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca ma wskazać: dwie osoby posiadające wykształcenie informatyczne i 2-letni staż w dziedzinie dostaw i serwisowania oferowanego sprzętu i oprogramowania. Wzór wykazu załączono do niniejszej specyfikacji. 5. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, że Wykonawca posiada dokumenty potwierdzające, iż oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia (sprzęt komputerowy) spełnia określone wymogi jakościowe określone w SIWZ Zamawiający żąda złożenia (w formie potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii) - Deklaracji zgodności CE poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia (sprzętu komputerowego)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Opola. Wydział Inwestycji Miejskich, 45-018 Opole, Plac Wolności 7-8, pokój 118.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Opola. Wydział Inwestycji Miejskich, 45-018 Opole, Plac Wolności 7-8, pokój 117b.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: "Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 411 na odcinku Nysa-Podkamień" - z podziałem na zadania
- Zakup i dostawa produktu leczniczego tezepelumabum z programu lekowego B.44 - na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej (WBiA, WM, WEAiI, CJ).
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ambulansu medycznego dla potrzeb Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- D/15/2024/A Zakup sprzętu komputerowego dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego; część nr 3: Dostawa laptopów oraz monitora 4K z akcesoriami dla Instytutu Historii
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja i rozbudowa infrastruktury informatycznej dla PSZOK-ów i Instalacji Komunalnej w celu dostosowania jej do aktualnych standardów i wymogów".
- Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Dostawa sprzętu komputerowego
- 130.2024 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu, dostawy redundantnego systemu bezpieczeństwa firewall NGFW na potrzeby Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Dostawa urządzeń sieciowych
- Dostawa przełączników sieciowych do budowy sieci w budynku Rektoratu, znak sprawy AEZ/S-062/2024
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.