To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-31
Łódź: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, drukarek oraz skanera na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul.Czechosłowackiej 8/10.
Numer ogłoszenia: 285183 - 2011; data zamieszczenia: 31.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 263891 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego, ul. Czechosłowacka 8/10, 92-216 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6757070, faks 042 6791780.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, drukarek oraz skanera na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul.Czechosłowackiej 8/10..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, drukarek oraz skanera na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Czechosłowackiej 8/10, zgodnie z przedstawionym opisem technicznym przedmiotu zamówienia oraz minimalnymi parametrami - załącznik nr 2 w części B SIWZ. Nomenklatura - Wspólny słownik zamówień CPV- 30213000-5, 30216110-0, 30232100-5, 30231300-0, 30237200-1,48700000-5, 48761000-0. Przedstawione w załączniku nr 2 części B SIWZ cechy techniczne przedmiotu zamówienia określają typ wymaganego przez Zamawiającego sprzętu (przykład produktu spełniającego oczekiwania). Oznacza to, iż oferowany sprzęt musi spełniać określone w załączniku parametry. Parametry urządzeń mogą być korzystniejsze, nie mogą być gorsze niż określone w SIWZ. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza zaoferowanie w/w sprzętu lub równoważnego. Oprogramowanie przedstawione w SIWZ bądź równoważne (kompatybilne z posiadanym systemem). Niespełnienie choćby jednego z wymogów technicznych czy minimalnych parametrów przedmiotu zamówienia spowoduje odrzucenie oferty. Przedmiot zamówienia składa się z trzech pakietów: Pakiet nr 1: 8 szt. zestawów komputerowych stacjonarnych z monitorem, klawiaturą, myszą i oprogramowaniem, Pakiet nr 2: 7 szt. drukarek laserowych sieciowych, 1 szt. skanera, Pakiet nr 3: 3 szt. termicznych drukarek etykiet. Po zweryfikowaniu sprawności działania dostarczonego sprzętu zostanie podpisany protokół odbioru. Do protokołu Wykonawca załączy instrukcję obsługi oraz karty gwarancyjne dotyczące przedmiotu zamówienia. Opis części zamówienia: 1.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybrane pakiety nr 1-3. 2.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na poszczególne pozycje w obrębie pakietów. 3.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (w załączniku nr 1 SIWZ). 5.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1 - sprzęt komputerowy i oprogramowanie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
E-TECH s.c. Marcin Duda, Paweł Kapusta; iSALE s.c.
jakie przetargi wygrała firma
E-TECH s.c. Marcin Duda, Paweł Kapusta; iSALE s.c.
- E-TECH S. C. M. DUDA, P. KAPUSTA, ul. Tuwima 95a, 90-031 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18211,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19680,00
Oferta z najniższą ceną: 19680,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22725,48
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2 - drukarki laserowe sieciowe i skaner.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"INTER-KOMET PC" MICHALSKI, JENCZ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"INTER-KOMET PC" MICHALSKI, JENCZ SPÓŁKA JAWNA
- INTER-KOMET PC MICHALSKI, JENCZ SP. J., ul. Wróblewskiego 16/18, 93-578 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7154,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8751,45
Oferta z najniższą ceną: 8638,29 / Oferta z najwyższą ceną: 10061,40
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3 - termiczne drukarki etykiet.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"E-TECH" JACEK SÓJKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"E-TECH" JACEK SÓJKA SPÓŁKA JAWNA
- E-TECH JACEK SÓJKA SP. J., ul. Nowa 29/31, 90-030 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2683,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3207,09
Oferta z najniższą ceną: 3207,09 / Oferta z najwyższą ceną: 4243,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonywanie usług kontroli, czyszczenia, regulacji podłączeń przewodów wentylacyjnych, dymowych i spalinowych w obiektach Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi oraz jednostkach jej podległych
- Dostawa sprzętu komputerowego - mobilne stacje robocze z akcesoriami i oprogramowaniem do analiz wyników.
- Sukcesywne świadczenie pogwarancyjnych usług przeglądów, napraw, konserwacji, kalibracji (adiustacji) i wzorcowania urządzeń do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu DRAGER
- Dostawa sprzętu telefonii IP w ramach I wyposażenia dla CBZC Zarządu w Łodzi
- Budowa tężni solankowej w Parku miejskim przy ul. Leczniczej
- Modernizacja istniejącej estakady prowadzącej do SOR na ul. Pomorskiej 251 w ramach Drugiego Etapu Budowy CKD UM w Łodzi wraz z Akademickim Ośrodkiem Onkologicznym"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Migracja z rozszerzeniem ESET do wersji ESET Protect Enterprise ...., Zakup urządzenia klasy UTM w klasterze HA wraz z subskrypcją ...., Rozbudowa systemu kopii zapasowych o licencję dla serwera..."
- Dostawa akcesoriów komputerowych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 2 części
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 części:
- Dostawa 10 monitorów multimedialnych (interaktywnych) oraz 1 monitora (wyświetlacza) wraz z montażem
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Politechniki Świętokrzyskiej
- Dostawa akcesoriów komputerowych w podziale na części.
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.